Με εντυπωσιακή αυτονομία το Hyundai Ioniq 6
Το Hyundai Ioniq 6 φιλοδοξεί να εκθρονίσει το Tesla Model 3 και να πιάσει κορυφή στη κατηγορία των ηλεκτρικών σεντάν.
Τον περασμένο Ιούνιο η Hyundai είχε αποκαλύψει το Ioniq 6, ένα ηλεκτρικό σεντάν το οποίο είχε περιγράψει ως «Electrified Streamliner». Το μοντέλο αποτελεί το νέο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας Ιoniq, πλάι στο Ioniq 5 και έρχεται για να κυριαρχήσει στην κατηγορία των ηλεκτρικών σεντάν, εκθρονίζοντας το Tesla Model 3.
Ωστόσο και παρά τις πολλές λεπτομέρειες που είχε αποκαλύψει, η Hyundai δεν είχε αναφέρει επίσημα τίποτα για την αυτονομία του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της. Τώρα λοιπόν έρχεται να μας μιλήσει για το σημαντικό αυτό κεφάλαιο και όπως φαίνεται να μας εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του Ioniq 6.
H έκδοση Long Range με τη μπαταρία των 77,4 kWh και τον μονό ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα έχει σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP αυτονομία 614 km με μια πλήρη φόρτιση. Η ίδια ακριβώς έκδοση, αλλά με τροχούς 20" αντί για 18" έχει αυτονομία 545 km.
Η αυτονομία πέφτει στα 429 km (πάντα κατά WLTP) για τη βασική έκδοση Standard Range που εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 53 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα.
Κάπως έτσι το Ioniq 6 κερδίζει το Tesla Model 3 που έχει μέγιστη αυτονομία 602 km. Να σημειώσουμε πως το ηλεκτρικό σεντάν της Hyundai μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία του από 10% έως 80% σε περίπου 18 λεπτά σε γρήγορο φορτιστή.
Κατά τα λοιπά, η σχεδίαση του Ioniq 6 είναι μινιμαλιστική. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει μια οριζόντια εισαγωγή αέρα που εκατέρωθεν της συναντάμε κάθετα τμήματα από μαύρο γυαλιστερό πλαστικό. Στο πλάι, το Ioniq 6 χρησιμοποιεί κάμερες αντί για τους παραδοσιακούς καθρέπτες, για βελτίωση της αεροδυναμικής. To εντυπωσιακό Cx 0,21 που ανακοινώνει η εταιρεία για το Ioniq 6 είναι με ψηφιακές κάμερες αντί για πλευρικούς καθρέφτες.
Εκεί που το Ioniq 6 τραβάει τα βλέμματα είναι το πίσω μέρος. Η οροφή είναι οπισθοκλινής και στο κάτω μέρος του κρυστάλλου βρίσκεται μια αεροτομή. Λίγο πιο κάτω συναντάμε μια δεύτερη ducktail αεροτομή που βρίσκεται πάνω από τα φώτα, τα οποία εκτείνονται σε όλο το πλάτος του πίσω μέρους. Ο πίσω προφυλακτήρας όπως και τα μαρσπιέ είναι από μαύρο γυαλιστερό πλαστικό.
Περνώντας στο εσωτερικό, στο ταμπλό δεσπόζουν δύο οθόνες, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα infotainment. Στις δύο άκρες του, βρίσκονται οθόνες που προβάλουν εικόνα από τις κάμερες στο πλάι που έχουν αντικαταστήσει τους καθρέπτες. Επιπλέον, η καμπίνα του Ioniq 6 όπως θα περίμενε κανείς διακοσμείται από πολύχρωμο φωτισμό ambient.