
Isuzu D-Max, αποκτά αμιγώς ηλεκτρική έκδοση
Η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε την ηλεκτρική έκδοση του Isuzu D-Max, με μόνιμη τετρακίνηση και και ωφέλιμο φορτίο πάνω από ένα τόνο.


Το νέο Isuzu D-Max EV παρουσιάστηκε στο Σαλόνι επαγγελματικών αυτοκινήτων του Birmingham, λίγο πριν την επίσημη κυκλοφορία του που είναι προγραμματισμένη για τις αρχές του 2026.
Εμφανισιακά, το ηλεκτρικό pick-up δεν διαφέρει σχεδόν σε τίποτα από το θερμικό αδερφάκι του, διατηρώντας τον σκληροτράχηλο και επαγγελματικό του χαρακτήρα. Η διαφορά εντοπίζεται στον κινητήρα, καθώς ο παραδοσιακός πετρελαιοκινητήρας έχει αντικατασταθεί από δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν σε κάθε άξονα – προσφέροντας συνδυαστικά 190 ίππους και 325 Nm. Οι επιδόσεις είναι αξιοπρεπείς για τα δεδομένα της κατηγορίας, με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10,1”.
Οι πρώτες παραδόσεις του Isuzu D-Max EV αναμένονται το πρώτο τρίμηνο του 2026 σε επιλεγμένες αγορές
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποκάλυψη για τα νέα επαγγελματικά της Renault
Η ενέργεια παρέχεται από μια μπαταρία 66,9 kWh τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα, η οποία προσφέρει αυτονομία περίπου 262 χιλιομέτρων σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Η ισχύς φόρτισης φτάνει τα 50 kW, επιτρέποντας αναπλήρωση ενέργειας από 20% σε 80% σε περίπου μία ώρα.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, το D-Max EV διατηρεί πλήρως τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, με απόσταση από το έδαφος που υπολογίζεται στα 21 cm, δυνατότητα διέλευσης από νερό έως 600 χιλιοστά και γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης 30,5° και 24,2° αντίστοιχα. Επιπλέον, διαθέτει τη λειτουργία Rough Terrain Mode, σχεδιασμένη ειδικά για δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο VW Transporter, ο μύθος συνεχίζεται
Η Isuzu έχει διατηρήσει το πλαίσιο τύπου σκάλας της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, αλλά αντικατέστησε την πίσω ανάρτηση με ένα νέο σύστημα που έχει ως στόχο να ενισχύσει τη σταθερότητα του συνόλου. Παράλληλα, οι μηχανικοί της Isuzu υπόσχονται σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.
Το ηλεκτρικό pick-up μπορεί να μεταφέρει φορτίο άνω του ενός τόνου, ενώ διατηρεί την ικανότητα ρυμούλκησης έως 3,5 τόνους. Η αυτονομία με πλήρες φορτίο παραμένει άγνωστη προς το παρόν, ενώ το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου ξεπερνά τους 2,3 τόνους.
Στο εσωτερικό, η εικόνα παραμένει γνώριμη, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά της πετρελαιοκίνητης έκδοσης. Το Isuzu D-Max EV εξοπλίζεται με οθόνη αφής με δυνατότητες ασύρματης συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω και θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός. Αρχικά, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο μόνο σε διπλοκάμπινη έκδοση, ενώ οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη.
Η παράγωγή του έχει ξεκινήσει ήδη, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2026 σε επιλεγμένες αγορές.