Lotus Emira: Με μοτέρ AMG και 365 PS

Lotus Emira: Με μοτέρ AMG και 365 PS

Η Lotus δημοσίευσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά από τα συστήματα μετάδοσης-κινητήρα της Emira, του τελευταίου μοντέλου του Hethel με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Lotus Emira

Μπορεί η Lotus να παρουσίασε την Emira στο Goodwood Festval οf Speed του 2021, αλλά μέχρι στιγμής δεν είχε δημοσιεύσει λεπτομέρειες από τους δύο κινητήρες, οι οποίοι θα είναι διαθέσιμοι για το μοντέλο.

Όμως, έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης των τεχνικών χαρακτηριστικών των δύο μοτέρ που θα βρίσκονται τοποθετημένοι στο κέντρο του νέου βρετανικού σπόρτσκαρ, το οποίο θα είναι και το τελευταίο της μάρκας με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Lotus Emira

Στη βάση της γκάμας υπάρχει ο γνωστός δίλιτρος τούρμπο M139 της AMG, που κινεί και την Mercedes-AMG A45 S. Στην περίπτωση της Emira αποδίδει 365 PS και 430 Νm ροπής και όχι 421 PS και 500 Nm ροπής όπως στο γερμανικό καυτό χάτσμπακ. Βέβαια, η Lotus έχει κάνει τις απαραίτητες μετατροπές στον M139 έτσι ώστε να ταιριάζει στην κεντρομήχανη διάταξη του μοντέλου. Η ισχύς περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 283 km/h.

Για εκείνους που αναζητούν μια πιο καθαρόαιμη εμπειρία οδήγησης, υπάρχει η επιλογή ενός V6 3,5 lt με υπερσυμπιεστή και ρίζες από την Toyota. Αυτός συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο σασμάν και έχει ισχύ 406 PS και ροπή 420 Nm, επιταχύνοντας την Emira μέχρι τα 290 km/h.

Lotus Emira

Το μοντέλο θα λανσαριστεί στην αγορά με την ειδική έκδοση First Edition. To πακέτο περιλαμβάνει σφυρήλατες ζάντες 20" διπλής απόχρωσης, ενώ οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε έξι διαφορετικές αποχρώσεις για το εξωτερικό και τέσσερα διαφορετικά χρώματα για τις δαγκάνες των φρένων. Στο εσωτερικό η έκδοση εξοπλίζεται με μπόλικα καλούδια, όπως θερμαινόμενα και ηλεκτρικά καθίσματα, φωτισμό ambient και λεπτομέρειες από χρώμιο.

To νέο διθέσιο σπόρτσκαρ της Lotus με τον V6 κινητήρα θα είναι διαθέσιμο μέσα στην άνοιξη του 2022, ενώ η διάθεση της έκδοσης με το δίλιτρο μοτέρ θα ξεκινήσει τον χειμώνα του ίδιου έτους.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube