Lexus: Πρόσω ολοταχώς για τον αντίπαλο της BMW X1

Lexus: Πρόσω ολοταχώς για τον αντίπαλο της BMW X1

Το νέο SUV της Lexus, σε έκδοση παραγωγής, πιθανότατατ θα ντεμπουτάρει στη Γενεύη, αλλά δεν θα κατασκευάζεται στη Γαλλία.

Το νέο SUV της Lexus, που θα αποτελέσει τον αντίπαλο για τα BMW X1 και Audi Q3, θα κάνει εκτός απροόπτου το ντεμπούτο του σε φόρμα παραγωγής στις 6 Μαρτίου στο Salon de l’Automobile στη Γενεύη.

Πρόκριμα του νέου SUV αποτέλεσε το πρωτότυπο UX που είδαμε το 2016, στο Mondial de l’ Automobile, στο Παρίσι. Το UX βασιζόταν, όπως εξάλλου θα το κάνει και το μοντέλο παραγωγής, στην ίδια σπονδυλωτή πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA) που πατά και το C-HR, το κόμπακτ SUV της Toyota.

Η Toyota δήλωσε νωρίτερα αυτόν το μήνα ότι θα αναβαθμίσει το εργοστάσιο της Valenciennes στη βόρεια Γαλλία για την παραγωγή αυτοκινήτων που βασίζονται στην πλατφόρμα TNGA. Αυτό οδήγησε σε εικασίες ότι η Toyota θα μπορούσε να προσθέσει το μοντέλο της Lexus στο ίδιο εργοστάσιο, το οποίο κατασκευάζει το σουπερμίνι Toyota Yaris. Η Lexus όμως το αρνήθηκε. «Δεν έχουμε σχέδια προς το παρόν για παραγωγή στην Ευρώπη», δήλωσε εκπρόσωπός της. Όλα τα μοντέλα της Lexus για την ευρωπαϊκή αγορά κατασκευάζονται, επί του παρόντος, στην Ιαπωνία. Επίσης δεν επιβεβαίωσε ούτε σχολίασε εάν το νέο SUV θα ντεμπουτάρει στη Γενεύη.

Η ιαπωνική φίρμα προσδοκά ότι ένα μικρό SUV θα βοηθήσει τις πωλήσεις της στην Ευρώπη, ύστερα από τη σχετική επιτυχία του μεσαίου Lexus NX. Η Lexus πούλησε 45.098 αυτοκίνητα στην Ευρώπη το προηγούμενο έτος, αύξηση 1,5%, εκ των οποίων σχεδόν γα 20.000 ήταν NX, σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics.

Το κόμπακτ SUV από τη Lexus πάνω στην πλατφόρμα TNGA θα χρησιμοποιεί χωρίς αμφιβολία το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης με το επίσης κόμπακτ C-HR. Η Toyota βλέπει τις πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων της να αυξάνονται, καθώς η συγκυρία την ευνοεί, με τους Ευρωπαίους αγοραστές να απομακρύνονται από το ντίζελ, ψάχνοντας ταυτόχρονα για μοντέλα με εναλλακτικά συστήματα κίνησης. Πάντως, μέχρι στιγμής, η Lexus δεν έχει βιώσει την ίδια άνοδο των πωλήσεων με τη μητρική εταιρεία. Να σημειώσουμε, ότι η Lexus προσφέρει μια υβριδική έκδοση σε κάθε μοντέλο της γκάμας της, αλλά όχι έκδοση ντίζελ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube