Το ηλεκτρικό MPV Denza D9 φτάνει στην Ευρώπη
Το Maxus Mifa 9 απέκτησε εθνικό αντίπαλο στην Ευρώπη. Η θυγατρική της BYD, θα παρουσιάσει το Denza D9 της στην έκθεση IAA στο Μόναχο και το πρώτο μοντέλο της κινεζικής φίρμας για την Ευρώπη.
Όλο και περισσότερες κινεζικές φίρμες ξεκινούν να δραστηριοποιούνται στην ευρωπαϊκή αγορά, με πιο πρόσφατη την την Omoda, τον Ιούνιο.
Φαίνεται όμως ότι σύντομα θα πρέπει να ξεκινήσουμε να ενημερώνουμε τη λίστα με τις κινεζικές μάρκες που διατίθενται στη Γηραιά Ήπειρο. Η επόμενη εμφάνιση θα γίνει κατά τη διάρκεια της έκθεσης IAA στο Μόναχο, από τις 5 έως τις 10 Σεπτεμβρίου, όπου η Denza θα κάνει το ντεμπούτο της σε ευρωπαϊκό έδαφος.
H κινεζική θυγατρική της BYD κάνει σε λίγες ημέρες ντεμπούτο στη Γηραιά Ήπειρο με το e-MPV Denza D9
Η Denza ιδρύθηκε το 2010 ως κοινοπραξία μεταξύ της BYD και της Daimler (Mercedes-Benz) με σκοπό να γίνει η κινεζική Tesla. Το Denza N7 έγινε λοιπόν ένας εκλεκτός αντίπαλος για το Tesla Model Y.
Ωστόσο, θα είναι το Denza D9 που θα βρίσκεται στο Μόναχο. Πρόκειται για ένα 7θέσιο ηλεκτρικό MPV ικανό να αντιμετωπίσει το Maxus Mifa 9, επίσης κινέζικο, καθώς και το Volkswagen ID.Buzz LWB. Αλλά και η Mercedes EQV (η οποία ειρήσθω εν παρόδω πρόσφατα φρεσκαρίστηκε), καθώς η Denza πλασάρεται ως premium. Σημειώστε παρεμπιπτόντως ότι η Στουτγάρδη μείωσε το μερίδιό της στη Denza στο 10% το 2021.
Η Denza λοιπόν θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην Ευρώπη με το D9. Προς το παρόν, δεν είναι ακόμη γνωστό πότε θα λανσαριστεί εμπορικά η premium κινεζική θυγατρική στην ευρωπαϊκή αγορά.
Σε κάθε περίπτωση, η BYD θα εκμεταλλευτεί επίσης το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου για να λανσάρει την ηλεκτρική μπερλίνα της Seal της στην Ευρώπη.
Να σημειώσουμε επίσης ότι κατά τους πρώτους επτά μήνες του 2023, η BYD πούλησε 2.492 αυτοκίνητα στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς Dataforce. Το 1.977 από αυτά ήταν Atto 3, το κόμπακτ SUV που κατάφερε ακόμη και να εκθρονίσει το Volkswagen ID.4 ως το EV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη Σουηδία...