Έτσι θα είναι το ανανεωμένο Hyundai i30 N
Όλα όσα γνωρίζουμε για το μικρομεσαίο hot hatch της N Performance.
Μετά από την πρεμιέρα της ανανεωμένης γκάμας i30, η Hyundai ετοιμάζεται να παρουσιάσει και το φρεσκαρισμένο i30 N το οποίο βλέπετε στο αποκλειστικό rendering που φτιάξαμε για εσάς.
Το σημερινό i30 N παρουσιάστηκε το 2017, όμως έκτοτε είχαμε πολλές σημαντικές πρεμιέρες στην κατηγορία των μικρομεσαίων hot hatch. Τα ολοκαίνουρια VW Golf VIII GTI, GTD και GTE, το νέο CUPRA Leon, το περσινό Ford Focus ST αλλά και τα ανανεωμένα Renault Megane R.S. και Honda Civic Type R έχουν ανάψει για τα καλά τη μάχη για το καλύτερο GTI.
Το ανανεωμένο i30 N θα υιοθετήσει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με φαρδύτερη γρίλια και νέες εισαγωγές αέρα (παρόμοιο με αυτόν της έκδοσης N Line), νέα φώτα με υπογραφή LED και μικρές διαφορές στην ουρά με νέο διαχύτη που θα φιλοξενεί τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και πιο σύγχρονα LED γραφικά στα πίσω φώτα. Επιπλέον είναι πιθανό ορισμένα εξαρτήματα όπως οι τροχοί και τα μαρσπιέ να είναι εμπνευσμένα από το πρωτότυπο i30 N Option Concept (2018) και την ειδική έκδοση i30 N Project C (2019)
Στο εσωτερικό, το μοντέλο θα αποκτήσει τη μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας η οποία θα ενσωματώνει το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, νέα θήκη με δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone και νέα οθόνη 7" στο μέσο του ανασχεδιασμένου πίνακα οργάνων. Το τιμόνι θα διατηρεί τα γνωστά πλήκτρα αλλαγής λειτουργίας οδήγησης ενώ παρών θα δηλώνει και ο σπορ επιλογέας ταχυτήτων με το έμβλημα N. Επίσης, ειναι πιθανό να δούμε αναβαθμισμένα υλικά για τις επενδύσεις του ταμπλό και των καθισμάτων τύπου bucket.
Κάτω από το καπό θα παραμείνει ο γνωστός 2.0 Turbo-GDi με απόδοση 275 PS και 353 Nm (έως 378 Nm σε λειτουργία overboost) όπως και στη σημερινή έκδοση Performance. Η μεγάλη αλλαγή θα έρθει στη μετάδοση, καθώς εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων θα έχουμε και την επιλογή ενός νέου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη (με paddles αλλαγής σχέσεων πίσω από το τιμόνι) το οποίο θα φορεθεί και από το Hyundai Veloster N.
Όπως και πριν, η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης ενώ παραμένει και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με σπορ ρύθμιση.
Τέλος, η τεχνολογική αναβάθμιση θα περιλαμβάνει και το πλουσιότερο πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης Hyundai SmartSense με την προσθήκη των Lane Following Assist (LFA) που διατηρεί το όχημα στο μέσο της λωρίδας, Rear Collision-avoidance Assist (RCA) που φρενάρει αυτόματα αποφεύγοντας πιθανές συγκρούσεις κατά την όπισθεν και Leading vehicle Departure Alert (LVDA) που προειδοποιεί τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα ξεκινήσει στο φανάρι. Παράλληλα, θα διατηρηθούν τα Front Collision-Avoidance Assist (FCA) με αναγνώριση πεζών, Driver Attention Warning (DAW), High Beam Assist (HBA), Intelligent Speed Limit Warning (ISLW) και Lane Keeping Assist (LKA).
Το ανανεωμένο Hyundai i30 N θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 με τις πωλήσεις του να ξεκινούν προς τα τέλη του έτους - ή στις αρχές του 2021.
[Πηγή: hothatch.com.au]