Έρχεται και πιο καυτή έκδοση του Toyota GR Yaris
Μια ειδική έκδοση προς τιμήν του πρωταθλητή του WRC, Κalle Rovanpera, θα αποκτήσει το Toyota GR Yaris, σύμφωνα με δηλώσεις του Akio Toyoda.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota είναι ένας γνήσιος petrolhead και γι' αυτό τον αγαπάμε λίγο παραπάνω. Σε πρόσφατες δηλώσεις του, το μεγάλο αφεντικό της Toyota αποκάλυψε πως το GR Yaris θα αποκτήσει μια ειδική έκδοση με περισσότερα στοιχεία από το WRC.
Η επικείμενη κορυφαία έκδοση του GR Yaris πιθανότατα θα ονομαστεί Rovanpera Edition, προς τιμήν του Κalle Rovanpera, του νεότερου πρωταθλητή στην ιστορία του WRC που κατέκτησε το πρώτο του πρωτάθλημα με το GR Yaris τη σεζόν που μας πέρασε.
Έτσι, μετά τα θρυλικά Mitsubishi EVO VI Tommi Makinen edition και την έκδοση RB (Richards Burns) του Subaru Impreza, το GR Yaris Rovanpera Edition έρχεται να προστεθεί στη λίστα των ειδικών μοντέλων που έχουν ταυτιστεί με το WRC συνολικά, ή με συγκεκριμένους οδηγούς ειδικότερα.
Για αυτή την έκδοση, η Toyota δούλευε πολύ καιρό πριν, όμως τώρα με αφορμή την κατάκτηση του πρωταθλήματος επισπεύστηκαν οι διαδικασίες παραγωγής του. Το GR Yaris Rovanpera Edition θα αποδίδει περί τους 300 ίππους και θα είναι σημαντικά πιο ελαφρύ από το νορμάλ GR Yaris, δανειζόμενο πολλά στοιχεία από το GR Corolla.
Παράλληλα αποκάλυψε πως θα υπάρξει και αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2 για το GR Yaris, δίδοντας έτσι τη δυνατότητα σε μη εργοστασιακούς οδηγούς και ιδιόκτητες ομάδες να συμμετέχουν στο θεσμό.
Οι αποκαλύψεις αυτές, έγιναν στα πλαίσια του εορτασμού του πρωταθλήματος, στην Ιαπωνία που ήταν και ο τελευταίος αγώνας της σεζόν, στα μέσα Νοεμβρίου. Εκεί βρέθηκαν πολλοί από τους συντελεστές της επιτυχίας της Toyota στο WRC μεταξύ των οποίων οι Jari-Matti Latvala, ο Kalle Rovanpera και ο Takamoto Katsuta.
Μετά το πέρας των εκδηλώσεων μάλιστα, ο Akio Toyoda απέδειξε για άλλη μια φορά πως δεν είναι τυχαίος αφού εκτός από τις ηγετικές του ικανότητες, διαθέτει και οδηγικές...
Kαι το απέδειξε στο «Morizo Challeng» που ακολούθησε, κερδίζοντας τον Latvala με διαφορά 0,9” σε μια διαδρομή με Toyota GT86, την οποία γνώριζε πολύ καλά σε αντίθεση με το αφεντικό της αγωνιστικής ομάδας, κάτι που σημείωσε και ο ίδιος ο Toyoda.
Για την ιστορία, το «Morizo» είναι το ψευδώνυμο που χρησιμοποιούσε ο ίδιος όταν συμμετείχε σε αγώνες.