Επίσημο: Νέα υβριδικά Ford S-MAX και Galaxy
Το Μπλε Οβάλ προσδοκά με τον εξυβριδισμό να τονώσει εμπορικά τα μεγάλα MPV της, S-MAX και Galaxy. Προσοχή, όμως! Δεν είναι επαναφορτιζόμενα!
Η Ford παρουσίασε σήμερα τα υβριδικά MPV, S-MAX και Galaxy, που μοιράζονται το ίδιο θερμικό μοτέρ με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Kuga, αλλά μέχρις εκεί. Πρόκειται για το 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ των 2,5 λίτρων που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, μόνο που τα Galaxy και S-MAX είναι απλώς υβριδικά και όχι επαναφορτιζόμενα.
Βέβαια, το μεγάλο πλεονέκτημα των MPV της Ford είναι ο τεράστιος χώρος φόρτωσης που φτάνει τα 2,2 κυβικά μέτρα στο S-MAX και τα 2,3 στο Galaxy (στην 5θέσια διάταξη) που αμφότερα, θυμίζουμε, γίνονται και 7θέσια.
Ο εξυβριδισμός στα μεγάλα οικογενειακά μοντέλα της Ford αποτελεί πρεμιέρα για τον Αμερικανό κατασκευαστή. Το 2,5άρι 4κύλινδρο μοτέρ τους συνδυάζεται με το σύστημα Ford PowerSplit (υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της παράλληλης και της εν σειρά διάταξης) με σασμάν διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης.
Δυστυχώς, η Ford προσώρας δεν δίνει καμία τεχνική πληροφορία για την ισχύ, την ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας ή τις εκπομπές CO2. Όπως αναφέρει στο δελτίο Τύπου, στόχος της είναι οι 200 PS και τα 210 Nm, όπως και στόχος της είναι τα 140 g/km σε εκπομπές CO2. Πάντως και τα δύο αυτοκίνητα έχουν σύστημα ανάκτησης ενέργειας από το φρενάρισμα και σύστημα SmartGauge για την παρακολούθηση της κατανάλωσης καυσίμου και ενέργειας, με χαρακτηριστικά όπως το Brake Coach που ενθαρρύνει το σταδιακό φρενάρισμα για να επιστρέψει περισσότερη ενέργεια στην μπαταρία.
Τα νέα υβριδικά Galaxy και S-MAX βρίσκονται ακόμα μακριά από το εμπορικό λανσάρισμά τους που τοποθετείται το 2021 και φυσικά είναι νωρίς για να ξέρουμε αν θα εισαχθούν από την ελληνική αντιπροσωπεία. Η Ford έχει προβλέψει επένδυση ύψους 42 εκατ. ευρώ στο ισπανικό εργοστάσιο της Valencia, όπου και θα συναρμολογούνται τα δύο MPV.