Επίσημο, νέο Opel Astra OPC EXTREME
Η Opel αποκάλυψε το ταχύτερο Astra δρόμου όλων των εποχών με ισχύ πάνω από 300 PS.
Ύστερα από κάνα δύο απόψεις-teaser, η Opel αποκάλυψε πλήρως το Astra OPC EXTREME που θα ντεμπουτάρει στη Γενεύη την επόμενη εβδομάδα.
Με περιγραφή ως το ταχύτερο Astra για το δρόμο όλων των εποχών, το νέο OPC EXTREME ζυγίζει 100 kg λιγότερο από το στάνταρ OPC, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων. Έτσι το OPC EXTREME διαθέτει ανθρακονημάτινη οροφή και εμπρός καπό, ενώ οι ζάντες είναι ελαφρύτερες κατά 20 kg από τις στάνταρ αλουμινένιες του OPC. Επιπλέον, τα φτερά είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ζυγίζουν 800 g λιγότερο το κομμάτι, εξοικονομώντας από τα αντίστοιχα ατσάλινα συνολικά 2,2 kg.
Κάτω από το ανθρακονημάτινο καπό του νέου Opel Astra OPC EXTREME βρίσκεται ένας δίλιτρος κινητήρας τούρμπο, με μπλοκ και κεφαλή από αλουμίνιο, που αποδίδει 305 PS. Αυτοί περνούν στον εμπρός άξονα μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν με έξι ταχύτητες και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Την επιβράδυνση του νέου Opel Astra OPC EXTREME έχουν αναλάβει δισκόφρενα της Brembo που για τους εμπρός τροχούς έχουν διάμετρο 370 mm και τους «δαγκώνουν» 6πίστονες δαγκάνες. Όσο για τα φαρδιά λάστιχα 245/35, που είναι ειδικά σχεδιασμένα για το αυτοκίνητο, αυτά «ντύνουν» αλουμινένιες ζάντες των 19 ιντσών.
Επίσημα νούμερα επιδόσεων δεν έδωσε προς το παρόν στη δημοσιότητα η Opel, αλλά με δεδομένο το μικρότερο βάρος και τη μεγαλύτερη ισχύ, το Astra OPC EXTREME θα είναι σαφώς ταχύτερο από τα 5,9” που χρειάζεται για το 0-100 km/h το στάνταρ OPC. Η τελική ταχύτητά του αναμένεται να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Η «γυμνή» καμπίνα διαθέτει ρολ-κέιτζ, που για το λόγο αυτό έχουν καταργηθεί τα πίσω καθίσματα, ενώ οδηγός και συνοδηγός δένονται στα μπάκετ της Recaro με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων της Schroth. Το τιμόνι διαθέτει ενίσχυση ανθρακονημάτων, είναι ντυμένο με δέρμα σουέντ και έχει εξώραφα στο γνωστό κίτρινο αγωνιστικό χρώμα της Opel.
H Opel ανακοίνωσε ότι το Astra OPC EXTREME θα μπει στην παραγωγή σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, αμέσως ύστερα από την επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου στο 84o Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 4 Μαρτίου.
[Πηγή Opel]