Επίσημο: Νέο Honda Insight 2019

Επίσημο: Νέο Honda Insight 2019

Το υβριδικό Honda Insight παραγωγής αποκαλύφθηκε λίγο πριν από το επίσημο ντεμπούτο του στο New York International Auto Show 2018.

Το τελευταίο Insight της Honda δεν θα πουλιέται στην Ευρώπη, αλλά είναι το τελευταίο στην ανανεωμένη ηλεκτροδοτούμενη γκάμα του Ιάπωνα κατασκευαστή.

Το 2018 Honda Insight αποκαλύφθηκε σε μοντέλο παραγωγής πριν από το New York International Auto Show 2018, με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που αναμένεται να διατεθεί και με το Civic στην Ευρώπη.

Ύστερα από την αποκάλυψη ενός πρωτοτύπου προ-παραγωγής στο NAIAS στο Detroit νωρίτερα εφέτος, το Insight θα ντεμπουτάρει στη Νέα Υόρκη, πριν ξεκινήσουν οι πωλήσεις του στην αμερικανική αγορά. Παρόλο που το αυτοκίνητο δεν θα διατίθεται στην Ευρώπη, το ηλεκτροκίνητο σύστημα της τρίτης γενιάς του Insight θα περάσει και στη δική μας πλευρά του Ατλαντικού.

Το νέο Honda Insight 2019 μοιράζεται την ίδια βασική αρχιτεκτονική με τη δέκατη γενιά του Civic, αλλά με πολλές αναβαθμίσεις με στόχο την καλύτερη ποιότητα κύλισης και βελτιωμένο επίπεδο NVH.



Το υβριδικό σύστημα, το οποίο έχει επίσης προορισμό κάτω από το καπό του υβριδικού CR-V 2018 που πρόκειται να λανσαριστεί εμπορικά στην Ευρώπη το καλοκαίρι, προβλέπεται να ενταχθεί και στον κατάλογο των επιλογών για το Civic, συμπληρώνοντας τις υπάρχουσες επιλογές τουρμποντίζελ και βενζίνης. Υβριδικό σύστημα που αποτελείται από ένα 4κύλινδρο 1.500άρη βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, ένα ισχυρό ηλεκτρομοτέρ και μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου. Στο Insight, το σύστημα αποδίδει συνδυαστικά 153 PS και 27,2 kgm και, σύμφωνα με τις δοκιμές των ΗΠΑ, καταναλώνει σε αστική χρήση 4,3 lt/100 km.



Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις ρυθμίσεις οδήγησης - Normal, Econ και Sport. Επιπλέον, όλα τα Insight θα διαθέτουν τιμόνι με ενσωματωμένες πολλαπλές λειτουργίες, μεταξύ των οποίων και έναν επιλογέα με τρεις διαφορετικές εντάσεις για την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Η Honda αναφέρει ότι το υβριδικό Insight 2019 θα είναι ικανό για αμιγή ηλεκτροκίνηση σε απόσταση περίπου 1,5 km.

Στις ΗΠΑ, το Insight είναι η άμεση απάντηση της Honda στο Toyota Prius. Χρησιμοποιεί ένα πιο συμβατικό σχήμα έναντι του προκάτοχόυ του, με το εμπρός να υιοθετεί το επιθετικό νέο στιλ της Honda, με μια μεταλλική τρέσα να τρέχει όλο το πλάτος του, ομογενοποιώντας το με τα άλλα μοντέλα της Honda στην αγορά των ΗΠΑ. Μήκος και μεταξόνιο έχουν αυξηθεί σε σχέση με πριν, με τα 2,7 m που χωρίζουν τους δύο άξονες η Honda να λέει ότι καθιστούν το νέο Insight κορυφαίο στους χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών.



Εκεί που τα προηγούμενα υβριδικά είχαν εξαναγκαστεί σε συμβιβασμούς λόγω της ηλεκτροκίνησης, το νέο Insight θα είναι «ένα σπουδαίο αυτοκίνητο από μόνο του, ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει κάτω από την καπό», είχε δηλώσει ο επικεφαλής της Honda US, Henio Arcangeli, νωρίτερα εφέτος. «Το ολοκαίνουργιο Insight ενσωματώνει την προσέγγιση της Honda για τη δημιουργία ηλεκτροκίνητων μοντέλων χωρίς τους τυπικούς συμβιβασμούς», είχε συμπληρώσει ο Arcangeli.

Το πρώτο Insight του 1999 είχε ανακηρυχθεί ως το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο που πιστοποιήθηκε από την EPA εκείνη την εποχή. Η Honda δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πόσο αποδοτικό θα είναι το επόμενο Insight (έδωσε κατανάλωση μόνο για χρήση στην πόλη), αλλά ο Arcangeli χαρακτήρισε το αυτοκίνητο ως το «το καλύτερο σε επιδόσεις στην κατηγορία του» από αυτή την άποψη. Ανεπίσημες πληροφορίες μιλούν για μέση κατανάλωση 3,9 lt/100 km. ενώ η Honda ισχυρίζεται ότι το Insight μπορεί να οδηγείται αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια στις περισσότερες περιπτώσεις μέσα στην πόλη.



Το εσωτερικό το νέο Insight διαθέτει μαλακά στην αφή υλικά, πίνακα οργάνων με πραγματικές ραφές και εργονομικά καθίσματα. Ο πίνακας οργάνων φιλοξενεί μια ψηφιακή οθόνη επτά ιντσών, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας με την 8άρα οθόνη υποστηρίζει Apple Car Play και Android Auto.



Η σουίτα ασφαλείας Sensing της Honda δίνει κι εδώ το παρών με πλήθος τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού: Collison Warning, Collision Mitigation Braking System, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assistance System, Road Departure Mitigation, Adaptive Cruise Control με Low-Speed Follow και Traffic Sign Recognition είναι στάνταρ από το βασικό μοντέλο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube