BYD Han L και Tang L, αυτό είναι το μέλλον της BYD

BYD Han L και Tang L, αυτό είναι το μέλλον της BYD

Με κινητήρα που στροφάρει στις 30.000 rpm, φόρτιση-αστραπή και μια υπερσύγχρονη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, η BYD, με τα Han L και Tang L μας δείχνει το μέλλον.

BYD Tang L and Han L

Τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα της BYD ενσωματώνουν τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες της εταιρείας και θέτουν νέα πρότυπα στην κατηγορία τους, τόσο σε επιδόσεις και αυτονομία όσο και σε συνδεσιμότητα. Η επίσημη έναρξη της κυκλοφορίας τους στην κινεζική αγορά θα ξεκινήσει εντός της εβδομάδας.

Βασισμένα στην προηγμένη ηλεκτρική πλατφόρμα Super e-Platform της BYD, τα νέα Han L και Tang L εξοπλίζονται με τον αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα του κινεζικού κολοσσού που μπορεί να στροφάρει έως τις 30.511 rpm, με αναλογία 22 PS/kg. Όπως επίσης με αρχιτεκτονική υψηλής τάσης 1.000V και την νέα Flash Charging μπαταρία.

Η δυνατότητα φόρτισης στα 1.000 kW είναι διπλάσια από εκείνη των Tesla Superchargers, των οποίων η τελευταία έκδοση φτάνει έως τα 500 kW. Και σύμφωνα με τους ανθρώπους της BYD, τα αυτοκίνητά της μάρκας μπορούν να αποκτήσουν αυτονομία 400 km σε πέντε λεπτά.

Με 1.086 ίππους, κινητήρα που στροφάρει στις 30.000 rpm και αυτονομία 400 km σε πέντε λεπτά η BYD κάνει για άλλη μια φορά επίδειξη τεχνολογικής ισχύος

BYD Super e-Platform

Το Han L, η premium μπερλίνα της BYD, έχει μήκος 5.05 m, πλάτος 1.96 m, ύψος 1.50 m και μεταξόνιο 2.97 m. Η σχεδίαση υιοθετεί τη φιλοσοφία «Loong Face», συνδυάζοντας κουπέ χαρακτηριστικά με φάστμπακ γραμμές. Με αποτέλεσμα τον αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,23. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο εκδόσεις. Μία πισωκίνητη με 670 ίππους και μία τετρακίνητη που φτάνει τους 1.086 ίππους.

Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με μπαταρία δεύτερης γενιάς Blade LFP, χωρητικότητας 83,2 kWh. Η αυτονομία φτάνει τα 701 χιλιόμετρα για την πισωκίνητη και τα 601 χιλιόμετρα για την τετρακίνητη έκδοση, βάσει του κινεζικού κύκλου CLTC.

BYD Han L

Όσον αφορά το Tang L, είναι ένα πολυτελές SUV με πληθωρικές διαστάσεις (μήκος 5,04 m, πλάτος 1,96 m, ύψος 1,76 m και μεταξόνιο στα 2,95 m) και επταθέσια διάταξη. Εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία Blade LFP 100,5 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 670 χιλιόμετρα στην προσθιoκίνητη έκδοση. Οι τετρακίνητες εκδόσεις προσφέρουν αυτονομία από 560 έως 600 χιλιόμετρα, ανάλογα με τον εξοπλισμό. Με την πιο πλούσια έκδοση να περιλαμβάνει ακόμη και ενσωματωμένο σύστημα drone.

Σε επίπεδο επιδόσεων, το Tang L επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα στην κορυφαία του έκδοση, με τελική ταχύτητα να προσεγγίζει τα 265 km/h. Νούμερα που παραπέμπουν περισσότερο σε σούπερκαρ παρά σε πολυτελές οικογενειακό SUV.

BYD Tang L

Στο εσωτερικό, το Tang L ξεχωρίζει με τη διάταξη καθισμάτων 2+3+2, προσφέροντας καθίσματα με θέρμανση, αερισμό και λειτουργία μασάζ στην πρώτη σειρά. Οι πίσω σειρές καθισμάτων αναδιπλώνονται πλήρως, δημιουργώντας έναν πραγματικά τεράστιο πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα έως και 1.960 lt. Ενώ στο μπροστινό μέρος υπάρχει frunk 136 lt.

Ο σχεδιασμός της καμπίνας ακολουθεί σε ένα ευρύτερο πλαίσιο τα πρότυπα του Han L, με κυρίαρχα στοιχεία το προηγμένο σύστημα DiLink 5.0 της BYD, μια περιστρεφόμενη κεντρική οθόνη αφής 15,6”, ψηφιακό πίνακα οργάνων, head-up display επαυξημένης πραγματικότητας κι ένα ενσωματωμένο ψυγείο.

BYD Tang L

Και τα δύο μοντέλα ενσωματώνουν την τελευταία γενιά του συστήματος αυτόνομης οδήγησης της BYD, το λεγόμενο «God’s Eye», το οποίο υποστηρίζεται από αισθητήρες Lidar στην οροφή, κάμερες εμπρός και πίσω, καθώς επίσης χάρτες υψηλής ανάλυσης και αυτόματη στάθμευση. 

Μένει λοιπόν να δούμε αν και κατά πόσο τα συγκεκριμένα μοντέλα θα διατεθούν και στις υπόλοιπες αγορές της φίρμας. Περιλαμβανομένης και της Ευρώπης.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube