BYD, φουλάρει για PHEV μοντέλα στην Ευρώπη

BYD, φουλάρει για PHEV μοντέλα στην Ευρώπη

Η BYD, μετά τα ηλεκτρικά μοντέλα είναι έτοιμη να ρίξει το βάρος της και στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, όπως έγινε γνωστό από τα στελέχη της εταιρείας.

BYD Seal U DM-i

Έτοιμη να καταθέσει τις προτάσεις στην αγορά των PHEV είναι η BYD, έχοντας ως στόχο όχι μόνο να ανταγωνιστεί αλλά και να προβληματίσει τις κορυφαίες προτάσεις των δυτικών κατασκευαστών.

Με τις πωλήσεις των PHEV να αυξάνονται διαρκώς στην Ευρώπη, η BYD ανακοίνωσε πως θα εστιάσει στο λανσάρισμα των επαναφορτιζόμενα υβριδικών της προτάσεων, κρατώντας τις τιμές σε προσιτά, έναντι του ανταγωνισμού επίπεδα. Η αρχή θα γίνει με ένα D-SUV, το BYD Seal U DM-i. Όπως έχουμε δει από τις φωτογραφίες πρόκειται για ένα πληθωρικό αυτοκίνητο, στα 4,7 m, με έμφαση στην άνεση, την οικονομία καυσίμου και την πολυτέλεια.

Το πρώτο PHEV μοντέλο της BYD στην Ευρώπη αναμένεται να είναι το SUV BYD Seal U DM-i

BYD Seal U DM-i

Μιλώντας για πολυτέλεια, να θυμίσουμε πως στην καμπίνα έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ποιοτικών και vegan υλικών. Τις εντυπώσεις κλέβουν ο κρυστάλλινος λεβιές ταχυτήτων αλλά και η περιστρεφόμενη οθόνη 15,6” με δυνατότητα over-the-air ενημερώσεων, φωνητικές εντολές, hi-fi ηχοσύστημα και ασύρματη φόρτιση. Επιπροσθέτως, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν σύγχρονο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3”. Ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών, καθώς φτάνει τα 552 lt με τα καθίσματα σε όρθια θέση και τα 1.440 lt με τα καθίσματα ριγμένα.

Για την κίνηση του BYD Seal U DM-i φροντίζει ένας 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 lt 110 ίππων, μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, η μπαταρία του οποίου μπορεί να αγγίξει τις 18,3 ή 26,6 kWh, Για την φόρτιση της μπαταρίας υπάρχει επιλογή DC, φορτίζοντας από το 30 στο 80% σε 35 λεπτά (ισχύς 18 kW).

BYD Seal U DM-i

Αργότερα, θα ακολουθήσει ένα ακόμα PHEV μοντέλο στο πλαίσιο της διεύρυνσης της γκάμας του κινεζικού κολοσσού στην Γηραιά Ήπειρο. Επιπροσθέτως, η BYD έχει ήδη ανακοινώσει την ανέγερση εργοστασίου στην επιβατικών αυτοκινήτων στο Szeged της Ουγγαρίας, ενδεχομένως και πριν το 2026. Παράλληλα, η εταιρεία εξετάζει την πιθανή κατασκευή ενός δεύτερου εργοστασίου στην Ευρώπη, όπως επίσης και την πιθανή δημιουργία ενός κέντρου έρευνας και ανάπτυξης.

Με αυτές τις ενέργειες, η κινεζική φίρμα στοχεύει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της και στην επίτευξη του στόχου της να γίνει κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη έως το 2030. Ήδη μάλιστα ετοιμάζεται να φέρει στα μέρη μας και το Seagull, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, η τιμή του οποίου θα κυμαίνεται στο φάσμα των €20.000.


 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube