BYD, φέρνει PHEV στην Ευρώπη για να τονώσει τις πωλήσεις
Η BYD ήθελε στην Ευρώπη να εμπορεύεται μόνο ηλεκτρικά. Αλλά τελικά αποφάσισε και σοφά να περιλάβει στην προσφορά της πλήρη γκάμα plug-in hybrid. Με τρία τέτοια μοντέλα να προγραμματίζονται για το 2025.
Στις περισσότερες χώρες σε όλον τον κόσμο, η επίθεση της BYD έχει επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά με κορυφαία μοντέλα τα Dolphin, Seal και Atto3.
Το πλαίσιο της ευρωπαϊκής αγοράς και η σχετική δυσανεξία των καταναλωτών στα EV από την ελλιπή υποδομή και τις τσιμπημένες τιμές, οδήγησε τον Κινέζο κατασκευαστή να προσθέσει κι ένα μοντέλο plug-in hybrid.
Το Seal U DM-i έχει έτσι ενισχύσει την ηλεκτρική έκδοση του κινεζικού συνονόματου SUV τις τελευταίες εβδομάδες. Και δεν είναι η εξαίρεση, στον κατάλογο της BYD. Η προσφορά μοντέλων PHEV, όπως άλλωστε παραδέχτηκε και η πρόεδρος της εταιρείας, Stella Li θα επιτρέψει στη φίρμα να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες.
Με τρία νέα PHEV το 2025 και άλλα αργότερα, η BYD ποντάρει να ανατάξει τις ισχνές πωλήσεις EV
Η οποία βλέπει πόσο αποδοτική είναι η πολυσυλλεκτικότητα της MG Motor με θερμικά, PHEV και ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα της. Αλλά με τα plug-in hybrid θα μπορέσει να παρακάμψει και την αύξηση των τελωνειακών δασμών που εφαρμόζονται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα.
Προς αυτή τη κατεύθυνση μάλιστα, η εταιρεία με έδρα τη Shenzhen, είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή στη μονάδα της Ουγγαρίας πριν τα τέλη του 2025, τη στιγμή που έχει συμφωνήσει με την τουρκική κυβέρνηση για ανέγερση εργοστασίου στη γειτονική χώρα. Με το ύψος της επένδυσης να προσεγγίζει το €1 δισ.
Διευρύνοντας τον κατάλογο plug-in hybrid, η BYD αποκτά σοβαρή επιλογή κι ένα ακόμα συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με την Tesla: «Η Tesla πουλά μόνο EV, εμείς όμως διαθέτουμε και PHEV. Πολλοί άνθρωποι θέλουν να δοκιμάσουν αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά αυτή τη στιγμή έχουν το άγχος της αυτονομίας και διστάζουν. Σε αυτούς τους ανθρώπους, τη λύση δίνουν οι plug-in hybrid προτάσεις μας», τόνισε η Stella Li.
Εμείς από τη μεριά μας θα κάνουμε προβλέψεις για τα ποια μοντέλα θα μπορούσε να επιλέξει για την ευρωπαϊκή γκάμα της. Πιθανότερα υποψήφια λοιπόν θεωρούμε το νέα επαναφορτιζόμενα υβριδικά Han και Tang, το Seal 06 DM που βγαίνει μόνο PHEV και επερχόμενο χάτσμπακ Seal X, που θα μπορούσε να διατίθεται τόσο σε ηλεκτρικό όσο και σε υβριδικό.
Τα πιο πρόσφατα μοντέλα της BYD υιοθετούν την πέμπτη γενιά σε επαναφορτιζόμενα υβριδικά συστήματα κίνησης και η φίρμα ανακοινώνει συνολική αυτονομία πάνω από 2.000 km… Γνωρίζουμε επίσης ότι η BYD σχεδιάζει να διαθέσει στη Γηραιά Ήπειρο και το Bao5, ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό off-roader υπό την επωνυμία Denza.
Παράλληλα με αυτά τα PHEV, η BYD δεν εγκαταλείπει τα ηλεκτρικά και το ευρωπαϊκό δίκτυό της ετοιμάζεται να υποδεχθεί πολλά μοντέλα για να καλύψει όλο και μεγαλύτερο μέρος της αγοράς: Μικρό αυτοκίνητο πόλης το Dolphin Mini (Seagull), μεγάλο SUV το Sea Lion 07, μικρό SUV το Yuan UP, το Seal H και τα νέα Tang και Han. Συν τα νέα προϊόντα από τις μάρκες Denza ή Yangwang.
Να αναφέρουμε κλείνοντας, πως η BYD, μαζί με την Li Auto, είναι οι μoναδικές κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που είναι προσοδοφόρες. Και η BYD είναι επίσης η μοναδική κινεζική φίρμα που βρίσκεται στην 25άδα των πιο ισχυρών εμπορικών σημάτων στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, με τη χρηματιστηριακή της αξία να αποτιμάται στα 12,1 δισ. δολάρια...