Η Jaguar XJS επιστρέφει διά χειρός TWR με πάνω από 600 ίππους
Η TWR ετοιμάζει μια Jaguar XJS που προκαλεί σιελόρροια.
Η δεκαετία του 1980 ξαναζεί χάρη σε ένα restomod της Tom Walkinshaw Racing (TWR). Πρόκειται για μια μοντέρνα αναβίωση της Jaguar XJS που ονομάζεται Supercat.
Από την πρώτη ματιά, καταλαβαίνεις αμέσως ότι πρόκειται για την Jaguar XJS. Πέρα από τις αισθητικές επεμβάσεις που κάνουν το κλασικό σχέδιο να δείχνει τόσο μοντέρνο, οι επιδόσεις συνάδουν απόλυτα με την αγριεμένη εξωτερική εμφάνιση.
Ένας κομπρεσοράτος V12 600+ ίππων χαρίζει στο βρετανικό κουπέ τα γκάζια που του αξίζουν
Το αμάξωμα είναι γεμάτο με ανθρακονήματα, η εξέλιξη των οποίων -σύμφωνα με την TWR- χρειάστηκε «δεκάδες χιλιάδες ώρες» για να ολοκληρωθεί.
Ένα τεράστιο μπροστινό σπόιλερ κυριαρχεί στο μπροστινό μέρος, οδηγώντας το βλέμμα στους φουσκωμένους θόλους των τροχών. Το πίσω μέρος δεν είναι αντίστοιχα επιτυχημένο, αν κι αυτό θα το κρίνετε καλύτερα μόνοι σας με βάση το προσωπικό σας γούστο.
Ξεχωρίζουμε την τεράστια ducktail πίσω αεροτομή, η οποία βρίσκεται πάνω από έναν τεράστιο διαχύτη. Οι απολήξεις της εξάτμισης βγαίνουν στα πλάγια, ακριβώς μπροστά από τους πίσω τροχούς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα 10 πιο περίεργα μυστικά της αυτοκίνησης που όλοι οι petrolheads πρέπει να γνωρίζουν
Λεπτομέρειες όπως η ακριβής ισχύς ή το πόσο μεγάλωσε το πλάτος ή το βάρος δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, αν κι η βρετανική εταιρεία υπόσχεται ουσιαστικές βελτιώσεις στη μάζα και την αεροδυναμική σε σύγκριση με την αρχική Jaguar XJS.
Η σχεδίαση του TWR Supercat αντλεί έμπνευση από τις XJR-9, XJR-15 και XJ220, το οποίο δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη δεδομένης της εμπλοκής της TWR με τα συγκεκριμένα μοντέλα τις δεκαετίες του 1980 και του 1990.
Δεν γνωρίζουμε αν η TWR θα χρησιμοποιεί μια τροποποιημένη έκδοση του V12 των 5,3 lt που φορούσε η αρχική Jaguar XJS. Σε κάθε περίπτωση, ένας κομπρέσορας θα εκτοξεύει την ισχύ πάνω από τους «600 ίππους».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Jaguar XJS με ολλανδικές πινακίδες έτρεξε στο ΣΙΣΑ Grand Prix τον Νοέμβριο του 2023
Θα συνδέεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, αντικαθιστώντας το αυτόματο που ήταν στάνταρ σε όλες τις V12 XJS, εκτός από τις πολύ πρώιμες εκδόσεις της δεκαετίας του 1970.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα δέκα πιο… ξεχασμένα supercars των 90’s
Η TWR θα κατασκευάσει μόνο 88 Supercat — μια ωδή στη νίκη της XJR-9 στις 24 Ώρες του LeMans το 1988. Με τιμή εκκίνησης λίγο πάνω από τα €260.000. Θα υπάρξουν τόσο δεξιοτίμονες, όσο κι αριστεροτίμονες εκδόσεις.