Ginetta Akula, 600 ίπποι, πίσω κίνηση και μηχανικό σασμάν

Ginetta Akula, 600 ίπποι, πίσω κίνηση και μηχανικό σασμάν

Η Ginetta Akula υπόσχεται ωμή ανόθευτη οδηγική αίσθηση, αλλά και τιμή που ξεπερνά τα €325.000.

Η Ginetta Akula πρέπει να είναι ένα από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που έχουμε δει πρόσφατα. Αλλά κι ένα από τα πιο διασκεδαστικά στην οδήγηση. Το πρωτότυπο παρουσιάστηκε πρώτη φορά πριν 5,5 χρόνια και τώρα ήρθε η ώρα να μπει στην παραγωγή.

Πέρα από την υποκειμενική εμφάνιση, είναι δύσκολο να μην αγαπήσεις ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει μόλις 1.190 kg, φοράει ατμοσφαιρικό V8 600 ίππων και κινεί τους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων και μπλοκέ διαφορικού. Η Ginetta Akula θα παραχθεί σε 20 μόλις τεμάχια, αλλά το πρώτο έχει ήδη καπαρωθεί από τον ιδιοκτήτη της εταιρείας. Με τιμή £275.000 προ φόρων (λίγο πάνω από τα €325.000), σίγουρα είναι από τους πιο ακριβούς τρόπους για να φτάσεις στην πίστα, να ευχαριστηθείς οδήγηση και να επιστρέψεις σπίτι σου.

Σε μια εποχή που όλα ψηφιοποιούνται, η επιστροφή στα βασικά καθίσταται προτέρημα

Ginetta Akula

Το θυμωμένο κουπέ είναι γεμάτο με τεχνογνωσία από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, μονοκόκ κι υποπλαίσια από ανθρακονήματα. Ωστόσο, η Ginetta αναφέρει ότι η Akula δεν έχει σχεδιαστεί απλώς για να εντυπωσιάζει στην πίστα. Αλλά είναι αρκετά πρακτική για να οδηγηθεί εκεί και πίσω χωρίς να αρχίσεις την γκρίνια που δεν τη φόρτωσες στο τρέιλερ πίσω από την Cayenne.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το 70% των Pagani Utopia πωλείται με χειροκίνητο κιβώτιο

Άλλες λεπτομέρειες που μας θυμίζουν την έφεση της Ginetta στους αγώνες είναι το ατσάλινο roll cage και το πακέτο των αεροδυναμικών βοηθημάτων. Προέρχεται από αυτό του αγωνιστικού G61-LT-P1 LMP1 της εταιρείας. 

Ginetta Akula

Η κίνηση παρέχεται από έναν V8 6,4 lt που είναι τοποθετημένος μπροστά από τον οδηγό, αλλά πολύ πίσω από τον μπροστινό άξονα, όπως στη νέα 12Cilindri της Ferrari. Η Ginetta λέει ότι αυτή η διαμόρφωση προσφέρει εξαιρετική οδική συμπεριφορά και καλύτερη αεροδυναμική σε σύγκριση με μια κεντρομήχανη διάταξη. Αποδίδει 600 ίππους στις 7.200 rpm και 670 Nm στις 5.100 rpm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nilu27, με ατμοσφαιρικό V12 1.070 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο

Η επιτάχυνση από τη στάση στα 100 km/h διαρκεί 2,9και τελική ταχύτητα 290 km/h. Κι όλα αυτά με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Αν πάντως προτιμάς να έχεις και τα δύο χέρια στο τιμόνι, θα διατίθεται επίσης με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων.

Ginetta Akula

Τα αμορτισέρ ρυθμίζονται ηλεκτρονικά από το εσωτερικό της καμπίνας, αλλά για τις μπροστινές και πίσω αντιστρεπτικές, θα πρέπει να σταθμεύσεις το αυτοκίνητο για να γίνει η δουλειά. Κι αν νομίζεις ότι τα εργοστασιακά φρένα δεν επαρκούν, οι Βρετανοί θα χαρούν να τα αναβαθμίσουν σε κεραμικά. 

Όλα αυτά ακούγονται σαν μια εξαιρετική συνταγή για ένα πραγματικά διασκεδαστικό μοντέλο για την πίστα, αλλά η Ginetta Akula είναι κι εξαιρετικά πρακτική. Έχει ρεζερβουάρ 100 lt που υπόσχεται αυτονομία άνω των 700 km και πορτμπαγκάζ 473 lt. Μερικές πίστες είναι μακριά κι απαιτούν διανυκτέρευση.

Ginetta Akula

Διαθέτει επίσης ασύρματο φορτιστή τηλεφώνου και το infotainment της Ginetta με ενσωμάτωση Apple iOS. Αλλά και τα δύο φαντάζουν λίγο παράταιρα σε ένα εσωτερικό που μοιάζει βγαλμένο από αγωνιστικό αυτοκίνητο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube