MG, το πρώτο EV με μπαταρίες στερεάς κατάστασης το 2025

MG, το πρώτο EV με μπαταρίες στερεάς κατάστασης το 2025

Η SAIC, μητρική της MG, υπόσχεται ότι η επόμενη μέρα των EV, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης, θα μπουν σε ηλεκτρικό της από το επόμενο κιόλας έτος.

MG

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης λέγεται ότι θα λύσουν πολλά από τα προβλήματα των σημερινών ηλεκτρικών και θα απογειώσουν τη χρηστικότητά τους. Αλλά δεν είναι κάτι που θα γίνει αμέσως. Πολλοί κατασκευαστές βάζουν ως χρονικό ορόσημο το 2030.

Η έκπληξη έρχεται από την Κίνα, όπου η MG δηλώνει ότι θα αρχίσει να εξοπλίζει μπαταρίες στερεάς κατάστασης στα μοντέλα της μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Την αποκάλυψη έκανε ο Yu Jingmin, εκτελεστικός αντιπρόεδρος των επιβατικών της SAIC. Αναφέροντας ότι η νέα τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης που αναπτύχθηκε από την εταιρεία, θα χρησιμοποιηθεί κι από άλλες μάρκες της SAIC και θα τη δούμε σύντομα σε μοντέλο της MG. Αναμένεται να παρουσιαστεί κατά το δεύτερο 3μηνο του 2025 και θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά.

Η πρωτοπορία στον τομέα των μπαταριών ανήκει το δίχως άλλο στους Κινέζους

MG, μπαταρίες στερεάς κατάστασης

Αν τα φιλόδοξα πλάνα ευοδωθούν, θα φέρουν τον κινεζικό όμιλο μπροστά από τους ανταγωνιστές του. Η Toyota δηλώνει ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα μπουν στην παραγωγή το 2030, αλλά σε περιορισμένη παραγωγή. Οπότε αρχικά θα μπουν στα ακριβότερα Lexus και θα περάσουν χρόνια μέχρι να εκλαϊκευτεί η τεχνολογία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Άνθρακες ο θησαυρός με τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης της Toyota

Κάπου στην αλλαγή της δεκαετίας θέτει κι η BMW το χρονοδιάγραμμα για την ενσωμάτωση της επαναστατικής μπαταρίας. Ενώ κι η Volkswagen εργάζεται πυρετωδώς πάνω στην εξέλιξή τους

MG, μπαταρίες στερεάς κατάστασης

Η IM Motor, «αδερφή» μάρκα της MG, έχει ήδη καλύψει τη μισή απόσταση, αφού η νέα της μπερλίνα L6 έχει μπαταρίες ημί-στερεάς κατάστασης. Ονομάζονται «Lightyear» κι ανακοινώνεται ότι προσφέρουν υπερδιπλάσια ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με την υπάρχουσα μπαταρία λιθίου-σιδηροφωσφορικού (LFP).

Με χωρητικότητα 133 kWh, το L6 έχει επίσημη αυτονομία 1.083 km σύμφωνα με το κινεζικό πρωτόκολλο CLTC. Στον κατάλληλο μάλιστα ταχυφορτιστή, μπορεί να ανακτήσει 400 km αυτονομίας σε 12'. Μπαταρία ημί-στερέας κατάστασης προσφέρει κι η Nio. Διατίθεται μάλιστα αποκλειστικά για ενοικίαση στο μοντέλο ET7 Ultra Long Range. Με χωρητικότητα 150 kWh, προσφέρει 1.000+ km αυτονομία.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube