Renault: Online πωλήσεις στην Kίνα με την Alibaba

Renault: Online πωλήσεις στην Kίνα με την Alibaba

Η Renault στην Κίνα θα κάνει χρήση του ίντερνετ για πωλήσεις σε μια χώρα που το ένα τέταρτο των αγοραστών αυτοκινήτου είναι 18-25 ετών –πάνω από πέντε εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Η Renault θέλει να σημειώσει ταχεία πρόοδο στην Κίνα, παρά τη σταθερή ανάπτυξή της το 2017. Ουσιαστικά, ο «Ρόμβος» ξεκινά από το μηδέν και στοχεύει να φτάσει τις 400.000 ετήσιες πωλήσεις αρκετά γρήγορα.

Ένα όριο που θα μπορούσε να πιάσει μέσω των πωλήσεων online, ως μέρος της συνεργασίας μεταξύ της Renault και του κινεζικού κολοσσού Alibaba.

Η Renault δεν έχει άλλη επιλογή αν το γκρουπ θέλει να επιτύχει το στόχο του και να φτάσει τις 400.000 ετήσιες πωλήσεις στην Κίνα μέχρι το 2022: Χρειάζεται να είναι παρούσα σε όλα τα κανάλια πωλήσεων. Και αυτό περιλαμβάνει τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, μια εντελώς νέα μέθοδο στη Δυτική Ευρώπη, η οποία αγωνίζεται σήμερα να γίνει αποδεκτή και αργότερα δημοφιλής. Στην Κίνα όμως βρίσκεται παρούσα και σε πλήρη εξέλιξη, όπου ο μέσος αγοραστής είναι πολύ νεότερος από ό,τι στην Γηραιά Ήπειρο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

Η Renault ανακοίνωσε ότι συσφίγγει τη σχέση της με τον κινεζικό γίγαντα λιανικών πωλήσεων Alibaba, ο οποίος έχει ήδη μια μικρή παρουσία στη Renault με λογότυπο στο νέο μονοθέσιο της F1. Αρχικά, η Renault θα προσφέρει μια έκδοση ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής του Koleos στην πλατφόρμα TMall, η οποία ανήκει στην Alibaba. Και καθώς μια εταιρική σχέση δεν πηγαίνει μόνο προς την μία κατεύθυνση, αλλά είναι αμφίδρομη, η Alibaba θα έχει το δικαίωμα να έχει παρουσία στην καμπίνα του Koleos και του Kadjar από εφέτος, χάρη στη συνδεσιμότητα και σε μια εφαρμογή e-εμπορίου.

Η πώληση μέσω των κλασικών εκθέσεων θα παραμείνει προφανώς ο κύριος δίαυλος πώλησης. Αλλά σε μια χώρα όπου ένα τέταρτο των αγοραστών αυτοκινήτου έχουν ηλικία από 18 έως 25 ετών και αγοράζει μέσω ίντερνετ, η επιλογή της παρουσίας σε μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες διανομής στο διαδίκτυο είναι μια πολύ έξυπνη και εμπροσθοβαρής επιλογή.

Η Renault σχεδιάζει να αναπτύξει εννέα νέα μοντέλα ειδικά για την Κίνα, τρία από τα οποία είναι 100% ηλεκτρικά. Ο «Ρόμβος» χρειάζεται να αυξήσει τις πωλήσεις που ήταν μάλλον ανέκδοτο πέρυσι στην Κίνα σε σύγκριση με τους καλύτερους Ευρωπαίους κατασκευαστές: Μόλις 72.000 μονάδες. Αλλά να σας θυμίσουμε ότι η Renault είναι παρούσα στην Κίνα από το 2015, και μία από τις πιο πρόσφατες ελεύσεις στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube