Η VW ερευνά πιθανότητα διαρροής στο νέο Golf

Η VW ερευνά πιθανότητα διαρροής στο νέο Golf

Το Volkswagen Group διερευνά την πιθανότητα διαρροής νερού στο καινούργιο Golf, όμως το γερμανικό περιοδικό Auto Bild περιγράφει το πρόβλημα ως «μεγάλης κλίμακας».

Το γερμανικό περιοδικό Auto Bild αναφέρει σήμερα 5/9, ότι το best seller της VW, το Golf, είναι επιρρεπές στο να παρουσιάζει διαρροή νερού στη «σκάφη» του συνοδηγού εξαιτίας εσφαλμένης τοποθέτησης των αποχετευτικών σωληνώσεων του κλιματισμού.

«Γνωρίζουμε το θέμα μέσω μεμονωμένων περιστατικών», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της VW από τα κεντρικά της εταιρείας στο πρακτορείο Reuters, λέγοντας ότι η εταιρεία ψάχνει για να προσδιορίσει την αιτία.

Το περιοδικό αναφέρει ότι 300.000 αυτοκίνητα του Volkswagen Group μπορεί να έχουν επηρεαστεί από αυτό το πρόβλημα, περιλαμβανομένων του Audi A3 και του Seat Leon.

O ίδιος εκπρόσωπος της VW αρνήθηκε να σχολιάσει στο Reuters το νούμερο των 300.000 αυτοκινήτων του ρεπορτάζ. Ωστόσο δήλωσε ότι λιγότερα από 46 αυτοκίνητα που χρειάστηκαν επισκευή λόγω αυτού του προβλήματος, λειτουργούν πλέον κανονικά. Είπε ακόμη ότι η εταιρεία δεν γνωρίζει εάν παρόμοιο πρόβλημα έχει παρουσιαστεί στα Audi και στα Seat που αναφέρει το ρεπορτάζ.

Πού μπορεί να οδηγήσει η οικονομία κλίμακος;
Η Volkswagen κλιμακώνει την χρήση των προσαρμοζόμενων σασί, όπως η πλατφόρμα MQB, με στόχο να μειώσει το κόστος κατασκευής, να συρρικνώσει τους χρόνους συναρμολόγησης και να δημιουργήσει περισσότερα μοντέλα που θα απευθύνονται σε εξειδικευμένες κατηγορίες, σε χαμηλότερο κόστος. Τa VW Golf, Audi A3, Seat Leon και Škoda Octavia είναι τα πρώτα αυτοκίνητα που έκαναν χρήση της νέας προσαρμοζόμενης πλατφόρμας MQB.

Εκείνο όμως που επισημαίνουν ειδικοί αναλυτές είναι ότι το υψηλό επίπεδο κοινής τυποποίησης, δηλ. η μεγάλη αναλογία εξαρτημάτων που θα μπορούν να μοιράζονται διαφορετικά μοντέλα και μάρκες, θα μπορούσε να εκθέσει το Volkswagen Group δυνητικά σε μεγάλης κλίμακας ανακλήσεις, παρόμοιες με αυτές στις οποίες εξαναγκάσθηκε η Toyota στο πολύ πρόσφατο παρελθόν.

[Πηγή Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube