Η Μόνα Λίζα των Honda S2000 ξαναβγαίνει στο σφυρί

Η Μόνα Λίζα των Honda S2000 ξαναβγαίνει στο σφυρί

Το συγκεκριμένο Honda S2000 CR είχε πουληθεί πριν δύο χρόνια για $200.000 και μετά από μόλις επτά μίλια, ψάχνει νέο ιδιοκτήτη.

Αχ, η κατάρα της «garage queen» κουλτούρας, των αυτοκινήτων που αντιμετωπίζουνται ως επένδυση. Με τους κατόχους τους να φοβούνται να τα οδηγήσουν. Να, όπως έγινε και με αυτό εδώ το κίτρινο Honda S2000 CR.

Σας το είχαμε παρουσιάσει πριν δύο χρόνια, όταν με μόλις 123 μίλια στο οδόμετρο (198 km), είχε μοσχοδημοπρατηθεί προς $200.000 (€180.300). Τώρα, έχοντας διανύσει μόλις επτά επιπλέον μίλια (11 km), το συγκεκριμένο Honda S2000 ξαναβγαίνει στο κλαρί.

Έδωσε ένα τεράστιο ποσό για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο που ήταν πρακτικά καινούργιο. Το οδήγησε συνολικά για 11 km και τώρα το ξαναπουλά, προφανώς ελπίζοντας να βγάλει «μεροκάματο»

Honda S2000

Τέτοια μοντέλα κατασκευάστηκαν από λαμπρά ιαπωνικά μυαλά με σκοπό να οδηγούνται σκληρά και να προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση. Αλλά δεδομένης της φήμης που απολαμβάνει το πισωκίνητο ρόουντστερ, δεν είναι παράλογα τέτοια φαινόμενα. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ McLaren F1, η απόλυτη garage queen, έκανε 23 km σε τρία χρόνια

Να αγοράζονται από ανθρώπους που δεν έχουν καμία διάθεση να προσθέσουν επιπλέον χιλιόμετρα στο κοντέρ, από φόβο μην πλήξουν τη μεταπωλητική αξία. Και που σπεύδουν να τα αποχωριστούν όταν χρειάζονται τα χρήματα ή απλώς θεωρούν ότι είναι καλή περίοδος για πούλημα. Καμία αγάπη για την αυτοκίνηση δηλαδή, μια επένδυση όπως όλες οι άλλες.

Honda S2000

Απομένουν πέντε μέρες για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας κι η υψηλότερη προσφορά είναι ήδη σε 6ψήφιο νούμερο. Για την ακρίβεια, φτάνει τα $100.069 (€90.210). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 458 Speciale, την είχε garage queen, κάηκε στην πρώτη βόλτα

Σε αντίστοιχες περιπτώσεις και δεδομένου ότι απομένει μεγάλο χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, το τελικό ποσό συνήθως διαμορφώνεται πολύ υψηλότερα. Κάτι που σημαίνει ότι ο κάτοχος λογικά θα πάρει τα χρήματά του πίσω και θα βγάλει και κέρδος. Αξιοσημείωτο ότι ο μερικός χιλιομετρητής δεν έχει μηδενιστεί ποτέ.

Honda S2000

Πάντως, δεν πρόκειται για ένα ακόμα Honda S2000. Εκτός του προφανούς, ότι δηλαδή είναι σαν να βγήκε χτες από το εργοστάσιο, πρόκειται για την έκδοση CR (Club Racer).

Κατασκευάστηκε συνολικά σε μόλις 31 αντίτυπα, με 4κύλινδρο κινητήρα 2,2 lt. Απευθυνόταν σε όποιον αγαπούσε την οδήγηση στην πίστα, με σκληρότερα αμορτισέρ, παχύτερες αντιστρεπτικές και πιο γρήγορη κρεμαγιέρα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube