Honda Civic: Από το 2018 το ντίζελ

Honda Civic: Από το 2018 το ντίζελ

To μπλοκ 1.6 i-DTEC των 120 PS για το Civic θα είναι διαθέσιμο από την επόμενη άνοιξη και πιο οικονομικό, όπως υποστηρίζει η Honda.

Εκείνο το κομμάτι της ελληνικής αγοράς που αφορά τα μοντέλα ντίζελ διορθώνει σημαντικά προς τα κάτω. Ιδιαίτερα σε μικρά μοντέλα που η διαφορά τιμής με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα είναι σημαντική ποσοστιαία, οπότε και η απόσβεση του επιπλέον κόστους αγοράς χρονικά ασύμφορη.

Πάντως παρά τη αισθητή πτώση, τα μοτέρ που καίνε πετρέλαιο είναι αδιαμφισβήτητα πλεονεκτικά από τα μικρά οικογενειακά και πάνω, φυσικά για τους χιλιομετροφάγους οικογενειάρχες, αλλά και όλους όσοι χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο ως επαγγελματικό εργαλείο.

Έτσι, η Honda οσονούπω θα προσφέρει μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή για το καινούργιο Civic της, αν φυσικά προσπεράσεις την τσουχτερή τιμολογιακή πολιτική της ελληνικής αντιπροσωπείας. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής είχε ήδη βεβαιώσει από την αποκάλυψη του αυτοκινήτου, τον Σεπτέμβριο του 2016, ότι μια έκδοση ντίζελ αναμένεται αργότερα. Η δέκατη γενεά του Civic έφτασε λοιπόν στα μαγαζιά την περασμένη άνοιξη, είτε με μοτέρ 1.0 με 129 άλογα είτε με 1.500άρι με 182 άλογα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Honda Civic 1.0 VTEC Turbo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Honda Civic 1.5 VTEC Turbo


Η Honda επιβεβαίωσε προχθές την άφιξη του ντίζελ… αλλά τον Μάη τον παχύ –συγνώμη, τον Μάρτιο του 2018. Πρόκειται για τον κινητήρα 1.6 i-DTEC των 120 PS που γνωρίζουμε από την προηγούμενη γενεά των Civic. Βέβαια, η Honda τον έβαλε κάτω και αναθεώρησε κάποια πράγματα προς βελτίωσή του (μικρότερο τούρμπο, καινούργια πιστόνια για να μειωθούν οι τριβές…), ήγουν να γίνει πιο αποδοτικός. Η Honda ανακοινώνει μικτή κατανάλωση 3,7 l/100 km και εκπομπές CO2 99 g/km.



Ιδιαιτερότητα: Η Honda υπογραμμίζει ότι οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν βάσει των νέων κύκλων πιστοποίησης WLTP και RDE, που πετυχαίνουν τιμές κατανάλωσης και ρύπων πολύ πιο κοντά σε αυτές της πραγματικής χρήσης. Τα 3,7 lt λοιπόν ακούγονται σπουδαία και δεν έχουμε λόγο να μην πιστέψουμε τη Honda, αλλά το να θέσουμε την επόμενη άνοιξη τον δάκτυλον επί τον τύπον των ήλων παραμένει ούτως ή άλλως η δουλειά μας. Οπότε αναμένουμε να τα επαληθεύσουμε στη χρήση.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα νούμερα του Civic 1.6 i-DTEC, η ροπή είναι 30,6 kgm στις 2.000 rpm, ενώ το μοτέρ των 120 PS καθιστά το αυτοκίνητο ικανό για να πετύχει 10,4” στο σπριντ των 0-100 km/h, όπως αναφέρει η Honda. Που επίσης λέει ότι με την αναβάθμιση μειώθηκαν σημαντικά ο θόρυβος και οι κραδασμοί.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube