TEST: Mercedes-Benz A150 BlueEfficiency

TEST: Mercedes-Benz A150 BlueEfficiency

Η μικρότερη Mercedes-Benz γίνεται πιο φιλική προς το περιβάλλον αλλά και προς τον οδηγό της

Αν ψάχνεις για ένα αυτοκίνητο με σπορτίφ οδική συμπεριφορά, κοφτερές αντιδράσεις και κορυφαία αίσθηση από κάθε χειριστήριο, μη διαβάσεις παρακάτω. Η Mercedes δεν είχε ποτέ την ψευδαίσθηση πως το μικρότερο μοντέλο της (το Smart δεν μετράει...) είναι σπορ. Απευθύνεται σε όσους δίνουν βάρος στην άνεση και την πολυτέλεια και εκεί τα πάει μια χαρά. Η ποιότητα κύλισης ξεφεύγει από τα δεδομένα της μικρής κατηγορίας και μόνο κάποιες ξερές αντιδράσεις σε εγκάρσιες ανωμαλίες κάνουν αραιά και πού την εμφάνισή τους για να υπενθυμίσουν πως στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπάρχει άκαμπτος άξονας.

Σβήνω και παρκάρω
Η πρόσφατη ανανέωση της A-Class την προίκισε με μια πιο φρέσκια εμφάνιση χάρη στα νέα φώτα και τους πιο δυναμικούς προφυλακτήρες, όμως οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν τον εξοπλισμό. Οι εκδόσεις BlueEfficiency των A150 και Α170 εφοδιάζονται με το ECO, το σύστημα Start/Stop της Mercedes-Benz που σύμφωνα με την εταιρεία επιτυγχάνει οικονομία καυσίμου κατά 9% στην πόλη. Με νεκρά στο κιβώτιο και το πόδι στο φρένο ο κινητήρας σβήνει, για να τεθεί και πάλι σε λειτουργία αμέσως, σχετικά αθόρυβα και χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς, όταν αφήσεις το φρένο ή πατήσεις το συμπλέκτη. Η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής με το ECO συνεχώς σε λειτουργία ήταν 9,4 lt/100 km.
Πιο εντυπωσιακό –τουλάχιστον για τους συνεπιβάτες σου– είναι το Active Parking Assist που αναλαμβάνει να στρίψει το τιμόνι για την ιδανική τοποθέτηση του αυτοκινήτου σε θέση στάθμευσης κατά τουλάχιστον 1,3 m μεγαλύτερη από το μήκος του. Στην πράξη δουλεύει σωστά, όμως το αντίτιμο για την απόκτησή του φτάνει τα €898. Οι χώροι της Α150 παραμένουν πολύ καλοί με δεδομένο και το μήκος της (μόλις 3.838 mm), η ποιότητα κατασκευής και υλικών είναι υπεράνω κριτικής, όμως η τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού θα μπορούσε να ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου και όχι να χρεώνεται με €181 επιπλέον...


Τι λέει το DRIVE
Έχει έναν μοναδικό τρόπο να αποβάλλει το άγχος του οδηγού της. Γι’ αυτό όμως κοστίζει κατιτίς παραπάνω
Τεχνολογία 1.498 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 95 PS / 5.200 rpm, 14,3 kgm / 3.500 - 4.000 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 12,6’’ Τελική 175 km/h
Μέση κατανάλωση 9,4 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube