
Αποταμίευε 10 χρόνια για μια Ferrari 458, του κάηκε σε μία ώρα
10 χρόνια πάλευε να αγοράσει μια Ferrari 458 Spider. Η χαρά του κράτησε μία ώρα.

Μια Ferrari 458 Spider κάηκε ολοσχερώς σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας στην Ιαπωνία. Αυτό θα ήταν λυπηρό υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ακόμα πιο δυσάρεστο.
Βλέπεις, ο άτυχος ιδιοκτήτης της καρβουνιασμένης Ferrari 458 έκανε σκληρή αποταμίευση για μια δεκαετία. Προκειμένου να αγοράσει το σούπερκαρ των ονείρων του. Με τη φωτιά να βάζει τέλος στα όνειρά του, μόλις μία ώρα αφότου παρέλαβε το ιταλικό μοντέλο.
Το Yahoo Japan αναφέρει ότι ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου είναι ένας 33χρονος Ιάπωνας μουσικός παραγωγός. Μάζευε χρήματα επί 10 χρόνια για να κάνει πραγματικότητα κάτι που κράτησε μόλις μία ώρα.
Ο Θούριος του Ρήγα στα ιαπωνικά: «Καλύτερα μιας ώρας Ferrari 458 παρά 10 χρόνια σκληρής δουλειάς»
«Η Ferrari 458 μου έγινε στάχτη μία ώρα μετά την παραλαβή», δημοσίευσε ο ίδιος στο Χ. Ευτυχώς, κανείς δεν τραυματίστηκε από τη φωτιά στον αυτοκινητόδρομο Shuto Expressway στο Τόκιο.
Η πυροσβεστική χρειάστηκε 20 λεπτά για να σβήσει τις φλόγες. Όταν τελείωσαν το ανελέητο έργο τους, δεν είχε μείνει παρά ο μπροστινός προφυλακτήρας. Και αυτός όχι ολόκληρος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Στάχτη και μπούρμπερη Lamborghini Revuelto με 174 km [video]
Δεν υπήρξε αναφορά για τρακάρισμα πριν από τη φωτιά. Ο Ιάπωνας οδηγούσε στον αυτοκινητόδρομο όταν παρατήρησε τη φωτιά, οπότε σταμάτησε το αυτοκίνητο και βγήκε έξω.
Η Ferrari 458 Spider κατασκευάστηκε την περίοδο 2011–2015. Τον Σεπτέμβριο του 2010, η Ferrari ανακάλεσε περισσότερες από 1.200 κουπέ 458 που κατασκευάστηκαν πριν από τον Ιούλιο του ίδιου έτους.
Λόγω της κόλλας που χρησιμοποιήθηκε στα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών και που μπορούσε να υπερθερμανθεί και τελικά να οδηγήσει σε πυρκαγιά. Η Ferrari διόρθωσε το πρόβλημα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari 458 Speciale, την είχε garage queen, κάηκε στην πρώτη βόλτα
Σε κάθε περίπτωση, ευχόμαστε ο ατυχής μουσικός παραγωγός να είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητο για τα καθέκαστα και σύντομα να αποζημιωθεί.
Ώστε να μπορέσει να απολαύσει οδήγηση ξανά πίσω από το τιμόνι μιας Ferrari. Περισσότερο από μία ώρα αυτή τη φορά.