To Yaris δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Πρόκειται για μια τεράστια επιτυχία της Toyota στην Ευρώπη, ενώ στην Ελλάδα είναι εδώ και χρόνια το απόλυτο μπεστ σέλερ της αγοράς.
Αλλά ο ανταγωνισμός είναι σκληρός πλέον. Μέσα στο 2017 είδαμε να ρίχνονται στη μάχη ολοκαίνουργια μοντέλα στην πολύ κρίσιμη κατηγορία των σουπερμίνι. Μετρήστε: Nissan Micra, Suzuki Swift, SEAT Ibiza, Ford Fiesta, ενώ αναμένεται και το νέο Volkswagen Polo.
Αυτά βέβαια η Toyota τα γνώριζε εδώ και καιρό. Γι' αυτό και η σπουδή της να βελτιώσει το Yaris τόσο ώστε να παραμείνει σε ανταγωνιστικό επίπεδο. Δεν είναι και λίγα τα 90 εκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν προκειμένου να γίνουν βελτιώσεις σε 900 συνολικά σημεία. Πέρα όμως από τις επιμέρους βελτιώσεις στην εξωτερική εμφάνιση, στο εσωτερικό και στον εξοπλισμό ασφάλειας, το Yaris εξακολουθεί να έχει στην γκάμα του και ένα αξιοσημείωτο usp.
Είναι το μοναδικό σουπερμίνι με υβριδική έκδοση. Αυτή την –ανανεωμένη επίσης- έκδοση δοκιμάζουμε για να διαπιστώσουμε για άλλη μια φορά πως η πίστη των Ιαπώνων σε μια συγκεκριμένη τεχνολογία τους οδηγεί στην κατ’ εξακολούθηση βελτίωσή της και πιθανόν και στην τελική δικαίωση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 VVT-iE
Την εμφανισιακή ανανέωση του Υaris (και κατ’ επέκταση και στο Yaris Hybrid) ανέλαβε το στούντιο ED2 της Toyota στη Νίκαια της Γαλλίας. Η βασική του επιδίωξη ήταν να κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει χαμηλότερο και πιο δυναμικό, στο πρότυπο του αγωνιστικού Yaris WRC. Υπάρχουν πλέον πολλές οριζόντιες γραμμές, μια πιο τραπεζοειδής μάσκα, που είναι επίσης μεγάλη και απλουστευμένη, ενώ νέα είναι τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω φανάρια. Αυτή η όψη «καταμαράν» για την οποία έχετε βαρεθεί να διαβάζετε, μοιάζει με λεκτική ακροβασία, αλλά τελικά αντικατοπτρίζει το τελικό αποτέλεσμα.
Αλλά ο ανταγωνισμός είναι σκληρός πλέον. Μέσα στο 2017 είδαμε να ρίχνονται στη μάχη ολοκαίνουργια μοντέλα στην πολύ κρίσιμη κατηγορία των σουπερμίνι. Μετρήστε: Nissan Micra, Suzuki Swift, SEAT Ibiza, Ford Fiesta, ενώ αναμένεται και το νέο Volkswagen Polo.
Αυτά βέβαια η Toyota τα γνώριζε εδώ και καιρό. Γι' αυτό και η σπουδή της να βελτιώσει το Yaris τόσο ώστε να παραμείνει σε ανταγωνιστικό επίπεδο. Δεν είναι και λίγα τα 90 εκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν προκειμένου να γίνουν βελτιώσεις σε 900 συνολικά σημεία. Πέρα όμως από τις επιμέρους βελτιώσεις στην εξωτερική εμφάνιση, στο εσωτερικό και στον εξοπλισμό ασφάλειας, το Yaris εξακολουθεί να έχει στην γκάμα του και ένα αξιοσημείωτο usp.
Είναι το μοναδικό σουπερμίνι με υβριδική έκδοση. Αυτή την –ανανεωμένη επίσης- έκδοση δοκιμάζουμε για να διαπιστώσουμε για άλλη μια φορά πως η πίστη των Ιαπώνων σε μια συγκεκριμένη τεχνολογία τους οδηγεί στην κατ’ εξακολούθηση βελτίωσή της και πιθανόν και στην τελική δικαίωση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 VVT-iE
Την εμφανισιακή ανανέωση του Υaris (και κατ’ επέκταση και στο Yaris Hybrid) ανέλαβε το στούντιο ED2 της Toyota στη Νίκαια της Γαλλίας. Η βασική του επιδίωξη ήταν να κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει χαμηλότερο και πιο δυναμικό, στο πρότυπο του αγωνιστικού Yaris WRC. Υπάρχουν πλέον πολλές οριζόντιες γραμμές, μια πιο τραπεζοειδής μάσκα, που είναι επίσης μεγάλη και απλουστευμένη, ενώ νέα είναι τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω φανάρια. Αυτή η όψη «καταμαράν» για την οποία έχετε βαρεθεί να διαβάζετε, μοιάζει με λεκτική ακροβασία, αλλά τελικά αντικατοπτρίζει το τελικό αποτέλεσμα.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι λιγότερες κι έχουν στόχο τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της απτής ποιότητας. Ο πίνακας οργάνων είναι νέος, με οθόνη πληροφοριών TFT 4,2” στη μέση, καινούργιο είναι επίσης το τριάκτινο τιμόνι, οι αεραγωγοί του ταμπλό και τα πλήκτρα χειρισμού του συστήματος πολυμέσων Toyota Touch 2, ενώ αναβαθμισμένα είναι τέλος τα υλικά και χρώματα των επενδύσεων σε ταμπλό, πόρτες και καθίσματα.
Στην περίπτωση του υβριδικού Yaris, το βασικό διπλό σύστημα έχει παραμείνει αναλλοίωτο σε σχέση με το προηγούμενο. Υπάρχει ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.5 που δουλεύει στον Κύκλο Atkinson και ο οποίος συντονίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, μέσω ενός eCVT, ενός κιβωτίου δηλαδή συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Οι μπαταρίες δεν ιδιαιτέρως μεγάλες, στις 0,9 KWh, αλλά σε πλήρη φόρτιση αρκούν (θεωρητικά) για ηλεκτροκίνηση (EV Mode) για δύο χιλιόμετρα. Η συνδυασμένη ισχύς εξακολουθεί να είναι στους 100 PS.
Στην πράξη το ανανεωμένο υβριδικό Yaris δείχνει από τα πρώτα μέτρα βελτιωμένο και στο επίπεδο της ποιότητας κύλισης και κυρίως στον παραγόμενο θόρυβο από τον κινητήρα. Βλέπετε αυτή ήταν η πιο χτυπητή αδυναμία του. Εξαιτίας του eCVT το αδιάλειπτο βουητό του κινητήρα σε διαδικασία έντονης επιτάχυνσης μέχρι να φτάσει στην επιθυμητή ταχύτητα ήταν και «ξένο» σε όσους έχουν συνηθίσει σε χειροκίνητο κιβώτια ή σε κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής και το κυριότερο ενοχλητικό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το «καυτό» Toyota Yaris GRMN των 210 PS
Η ανανεωμένη έκδοση έχει βελτιωθεί ξεκάθαρα. Η Toyota δηλώνει ότι έχει ραφινάρει τη λειτουργία του συστήματος, έτσι ώστε να εκπέμπει λιγότερο θόρυβο. Οι μηχανικοί τοποθέτησαν νέες βάσεις κινητήρα και κιβωτίου, νέο υποπλαίσιο στην εμπρός ανάρτηση, νέα ημιαξόνια, νέο «φιλτροκούτι», καθώς και ένα ακόμα καζανάκι στην εξάτμιση. Ακόμα έχουν τοποθετήσει περισσότερα ηχομονωτικά υλικά, αλλά και ηχομονωτικό παρμπρίζ. Η αλήθεια είναι πως το υβριδικό Yaris εξακολουθεί να «μουγκρίζει» με φουλ γκάζι, αλλά όντως ακούγεται λιγότερο και με λιγότερο τραχιά χροιά.
Στο δρόμο, οι αλλαγές που αναφέρονται στη ρύθμιση των αμορτισέρ και της κρεμαγέρας επίσης γίνονται αντιληπτές. Η ανάρτηση έχει σαφώς πιο απορροφητική λειτουργία, ακούγεται ελάχιστα και σου μεταδίδει μια αίσθηση ηρεμίας που μέσα στην πόλη είναι καλοδεχούμενη. Το τιμόνι είναι αρκετά γρήγορο και γραμμικό, με ήπια επαναφορά. Από την άλλη η θέση οδήγησης δεν ικανοποιεί τους πάντες. Ή μάλλον ικανοποιεί όσους θέλουν να κάθονται ψηλά. Προσωπικά μου αφήνει μια αίσθηση ότι κάθομαι πάνω από το αυτοκίνητο. Επίσης η ρύθμιση του τιμονιού πάνω κάτω ή μέσα έξω έχει παραδόξως μικρό εύρος.
Το υβριδικό σύστημα μέσα στην πόλη αποδίδει εξαιρετικά. Η εκκίνηση, λόγω του ηλεκτρομοτέρ είναι άμεση και σβέλτη και η συνολική κατανάλωση με 5,4 lt/100 km ανταγωνίζεται άνετα τους καλύτερους ντίζελ. Η Toyota ισχυρίζεται ότι το Yaris HSD διανύει περισσότερο από το 50% της απόστασης μέσα στην πόλη ηλεκτρικά. Και έχουν δίκιο. Η μπαταρία, με την ανάκτηση ενέργειας από τα φρένα ή ακόμα και από το «άσε» δεν αδειάζει σχεδόν ποτέ και όλες οι μικρές αποστάσεις μπορούν να γίνουν ηλεκτροκίνητα.
Από στενό σε στενό για παράδειγμα ή από φανάρι σε φανάρι. Αρκεί να συνεργάζεσαι κι εσύ. Χρειάζεται πιο μαλακή επαφή του ποδιού με το γκάζι για να μένει ο θερμικός κινητήρας όσο το δυνατόν πιο πολύ χρόνο εκτός λειτουργίας. Οι επιδόσεις δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά όχι και κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Τα 12,3” για το 0-100 km/h είναι μάλλον παραπλανητικός χρόνος. Οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι σαφώς πιο ενδεικτικές και σαφώς καλύτερες από σουπερμίνι με μικρούς ντίζελ κινητήρες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Volkswagen Polo 1.4 TDI DSG με τους 90 ίππους, το οποίο για το 0-100 km/h θέλει 13,6” ενώ για τα 80-110 km με kickdown 8,0” και για τα 110-140 km/h 14”. Οι αντίστοιχοι χρόνοι για το Yaris είναι 7,2” και 11,6”.
Σε δρόμο με στροφές, το Yaris είναι σταθερό, προβλέψιμο και σίγουρο στις αντιδράσεις του. Από την άλλη το τιμόνι παραμένει αρκετά αποκομμένο και η απόκριση του εμπρός μέρους ένα «κλικ» πιο πίσω από την εντολή που θα δώσει ο οδηγός. Η υποστροφή έρχεται προοδευτικά μεν αλλά αναπόφευκτα και είναι το μόνο που μπορείς να πάρεις από το αυτοκίνητο. Επίσης θα θέλαμε το VSC να είναι πιο προοδευτικό στην επέμβασή του. Στο ταξίδι, όσο η ταχύτητα είναι υπηρεσιακή αποδεικνύεται αρκετά ήσυχο. Αν χρειαστεί ωστόσο να επιταχύνεις δυνατά ο βόμβος επανέρχεται και σε αποθαρρύνει να οδηγήσεις πιο επιθετικά. Δεν είναι αυτός ο προορισμός του άλλωστε. Το υβριδικό Yaris θριαμβεύει μέσα στην πόλη, όπου αποδεικνύεται εξαιρετικά εύχρηστο, ευέλικτο και –μόλις του πάρεις το κολάι- απίθανα οικονομικό.
Στην περίπτωση του υβριδικού Yaris, το βασικό διπλό σύστημα έχει παραμείνει αναλλοίωτο σε σχέση με το προηγούμενο. Υπάρχει ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.5 που δουλεύει στον Κύκλο Atkinson και ο οποίος συντονίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, μέσω ενός eCVT, ενός κιβωτίου δηλαδή συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Οι μπαταρίες δεν ιδιαιτέρως μεγάλες, στις 0,9 KWh, αλλά σε πλήρη φόρτιση αρκούν (θεωρητικά) για ηλεκτροκίνηση (EV Mode) για δύο χιλιόμετρα. Η συνδυασμένη ισχύς εξακολουθεί να είναι στους 100 PS.
Στην πράξη το ανανεωμένο υβριδικό Yaris δείχνει από τα πρώτα μέτρα βελτιωμένο και στο επίπεδο της ποιότητας κύλισης και κυρίως στον παραγόμενο θόρυβο από τον κινητήρα. Βλέπετε αυτή ήταν η πιο χτυπητή αδυναμία του. Εξαιτίας του eCVT το αδιάλειπτο βουητό του κινητήρα σε διαδικασία έντονης επιτάχυνσης μέχρι να φτάσει στην επιθυμητή ταχύτητα ήταν και «ξένο» σε όσους έχουν συνηθίσει σε χειροκίνητο κιβώτια ή σε κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής και το κυριότερο ενοχλητικό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το «καυτό» Toyota Yaris GRMN των 210 PS
Η ανανεωμένη έκδοση έχει βελτιωθεί ξεκάθαρα. Η Toyota δηλώνει ότι έχει ραφινάρει τη λειτουργία του συστήματος, έτσι ώστε να εκπέμπει λιγότερο θόρυβο. Οι μηχανικοί τοποθέτησαν νέες βάσεις κινητήρα και κιβωτίου, νέο υποπλαίσιο στην εμπρός ανάρτηση, νέα ημιαξόνια, νέο «φιλτροκούτι», καθώς και ένα ακόμα καζανάκι στην εξάτμιση. Ακόμα έχουν τοποθετήσει περισσότερα ηχομονωτικά υλικά, αλλά και ηχομονωτικό παρμπρίζ. Η αλήθεια είναι πως το υβριδικό Yaris εξακολουθεί να «μουγκρίζει» με φουλ γκάζι, αλλά όντως ακούγεται λιγότερο και με λιγότερο τραχιά χροιά.
Στο δρόμο, οι αλλαγές που αναφέρονται στη ρύθμιση των αμορτισέρ και της κρεμαγέρας επίσης γίνονται αντιληπτές. Η ανάρτηση έχει σαφώς πιο απορροφητική λειτουργία, ακούγεται ελάχιστα και σου μεταδίδει μια αίσθηση ηρεμίας που μέσα στην πόλη είναι καλοδεχούμενη. Το τιμόνι είναι αρκετά γρήγορο και γραμμικό, με ήπια επαναφορά. Από την άλλη η θέση οδήγησης δεν ικανοποιεί τους πάντες. Ή μάλλον ικανοποιεί όσους θέλουν να κάθονται ψηλά. Προσωπικά μου αφήνει μια αίσθηση ότι κάθομαι πάνω από το αυτοκίνητο. Επίσης η ρύθμιση του τιμονιού πάνω κάτω ή μέσα έξω έχει παραδόξως μικρό εύρος.
Το υβριδικό σύστημα μέσα στην πόλη αποδίδει εξαιρετικά. Η εκκίνηση, λόγω του ηλεκτρομοτέρ είναι άμεση και σβέλτη και η συνολική κατανάλωση με 5,4 lt/100 km ανταγωνίζεται άνετα τους καλύτερους ντίζελ. Η Toyota ισχυρίζεται ότι το Yaris HSD διανύει περισσότερο από το 50% της απόστασης μέσα στην πόλη ηλεκτρικά. Και έχουν δίκιο. Η μπαταρία, με την ανάκτηση ενέργειας από τα φρένα ή ακόμα και από το «άσε» δεν αδειάζει σχεδόν ποτέ και όλες οι μικρές αποστάσεις μπορούν να γίνουν ηλεκτροκίνητα.
Από στενό σε στενό για παράδειγμα ή από φανάρι σε φανάρι. Αρκεί να συνεργάζεσαι κι εσύ. Χρειάζεται πιο μαλακή επαφή του ποδιού με το γκάζι για να μένει ο θερμικός κινητήρας όσο το δυνατόν πιο πολύ χρόνο εκτός λειτουργίας. Οι επιδόσεις δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά όχι και κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Τα 12,3” για το 0-100 km/h είναι μάλλον παραπλανητικός χρόνος. Οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι σαφώς πιο ενδεικτικές και σαφώς καλύτερες από σουπερμίνι με μικρούς ντίζελ κινητήρες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Volkswagen Polo 1.4 TDI DSG με τους 90 ίππους, το οποίο για το 0-100 km/h θέλει 13,6” ενώ για τα 80-110 km με kickdown 8,0” και για τα 110-140 km/h 14”. Οι αντίστοιχοι χρόνοι για το Yaris είναι 7,2” και 11,6”.
Σε δρόμο με στροφές, το Yaris είναι σταθερό, προβλέψιμο και σίγουρο στις αντιδράσεις του. Από την άλλη το τιμόνι παραμένει αρκετά αποκομμένο και η απόκριση του εμπρός μέρους ένα «κλικ» πιο πίσω από την εντολή που θα δώσει ο οδηγός. Η υποστροφή έρχεται προοδευτικά μεν αλλά αναπόφευκτα και είναι το μόνο που μπορείς να πάρεις από το αυτοκίνητο. Επίσης θα θέλαμε το VSC να είναι πιο προοδευτικό στην επέμβασή του. Στο ταξίδι, όσο η ταχύτητα είναι υπηρεσιακή αποδεικνύεται αρκετά ήσυχο. Αν χρειαστεί ωστόσο να επιταχύνεις δυνατά ο βόμβος επανέρχεται και σε αποθαρρύνει να οδηγήσεις πιο επιθετικά. Δεν είναι αυτός ο προορισμός του άλλωστε. Το υβριδικό Yaris θριαμβεύει μέσα στην πόλη, όπου αποδεικνύεται εξαιρετικά εύχρηστο, ευέλικτο και –μόλις του πάρεις το κολάι- απίθανα οικονομικό.
Ο μέσος χρήστης θα εκτιμήσει επίσης το γεγονός ότι οι εσωτερικοί χώροι εξακολουθούν να είναι ιδιαίτερα άνετοι για τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, η καμπίνα πρακτική και το πορτμπαγκάζ επαρκέστατο. Η εργονομία είναι καλή, αν και θα προτιμούσαμε η πλάτη του καθίσματος να είχε συνεχή και όχι σκαλωτή ρύθμιση. Η γενική εντύπωση είναι αυτή ενός ποιοτικού αυτοκινήτου, όπου όλα λειτουργούν λογικά και σωστά, η συναρμογή των διαφόρων κομματιών είναι στιβαρή και η αίσθηση πιο premium από του προηγούμενου μοντέλου.
H τιμή για το Yaris Hybrid είναι αναλογικά αρκετά λογική. Ξεκινά στην έκδοση Active από τις €16.860. Αν κρίνεις την τιμή αυτόνομα είναι ακριβό για την κατηγορία. Από την άλλη όμως πρόκειται για ένα εξαιρετικά εξελιγμένο τεχνολογικά μοντέλο, που δεν καίει, που δεν πληρώνει τέλη, που διατηρεί την οικολογική σου συνείδηση σε καταστολή. Είναι άμεσα ανταγωνιστικό με τις ντίζελ εκδόσεις αρκετών σουπερμίνι, ενώ και ο εξοπλισμός του μπορεί να θεωρηθεί κορυφαίος για την κατηγορία.
Περιλαμβάνει το πακέτο ασφάλειας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει σύστημα πρόληψης συγκρούσεων Pre-Collision System με αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης ΑΕΒ, σύστημα προειδοποίησης για ακούσια αλλαγή λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση σκάλας προβολέων και αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας.
Και φυσικά, όπως για κάθε Toyota, παρέχεται εγγύηση έξι ετών/180.000 km για τα μηχανικά μέρη, δέκα ετών για τις μπαταρίες, σε συνδυασμό με τρία χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Περιλαμβάνει επίσης ζάντες αλουμινίου, επτά αερόσακους, το εξαιρετικό σε λειτουργία σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2 με 7ιντση οθόνη αφής, οθόνη οπισθοπορείας και άλλα. Μπορεί λοιπόν οδηγικά να μην θέλγει, αλλά έχει ένα ιδιαίτερο στίγμα και τόσες πολλές άλλες αρετές που δεν μπορείς να το αγνοήσεις.
H τιμή για το Yaris Hybrid είναι αναλογικά αρκετά λογική. Ξεκινά στην έκδοση Active από τις €16.860. Αν κρίνεις την τιμή αυτόνομα είναι ακριβό για την κατηγορία. Από την άλλη όμως πρόκειται για ένα εξαιρετικά εξελιγμένο τεχνολογικά μοντέλο, που δεν καίει, που δεν πληρώνει τέλη, που διατηρεί την οικολογική σου συνείδηση σε καταστολή. Είναι άμεσα ανταγωνιστικό με τις ντίζελ εκδόσεις αρκετών σουπερμίνι, ενώ και ο εξοπλισμός του μπορεί να θεωρηθεί κορυφαίος για την κατηγορία.
Περιλαμβάνει το πακέτο ασφάλειας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει σύστημα πρόληψης συγκρούσεων Pre-Collision System με αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης ΑΕΒ, σύστημα προειδοποίησης για ακούσια αλλαγή λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση σκάλας προβολέων και αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας.
Και φυσικά, όπως για κάθε Toyota, παρέχεται εγγύηση έξι ετών/180.000 km για τα μηχανικά μέρη, δέκα ετών για τις μπαταρίες, σε συνδυασμό με τρία χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Περιλαμβάνει επίσης ζάντες αλουμινίου, επτά αερόσακους, το εξαιρετικό σε λειτουργία σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2 με 7ιντση οθόνη αφής, οθόνη οπισθοπορείας και άλλα. Μπορεί λοιπόν οδηγικά να μην θέλγει, αλλά έχει ένα ιδιαίτερο στίγμα και τόσες πολλές άλλες αρετές που δεν μπορείς να το αγνοήσεις.
Τι λέει το DRIVE
Το νέο υβριδικό Yaris είναι βελτιωμένο στα σημεία, παραμένοντας πιστό στην επιτυχημένη βασική συνταγή του μοντέλου. Είναι ένα τεχνολογικά προηγμένο, αλλά απολύτως χρηστικό αυτοκίνητο, που καταναλώνει ελάχιστο καύσιμο και το οποίο αναλογικά προσφέρεται σε ανταγωνιστική τιμή.
Τιμή Από €16.680
Τεχνολογία θερμικός κινητήρας 4κύλινδρος, 1.496 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, έμμεσος ψεκασμός, 75PS/4.800 rpm, 11,3 kgm/3.800-4.400 Ηλεκτρικό μοτέρ 61 PS, 17,2 kgm. Συνδυασμένη ισχύς 100 PS/4.800 rpm, αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης
EΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,3”
0-100 km/h 12,3”
0-120 km/h 18,1”
0-140 km/h 26,3”
0-400 m 18,4” @ 120,7 km/h
0-1.000 m 33,9” @ 152,6 km/h
50-80 km/h 4,4”
80-110 km/h 7,2”
110-410 km/h 11,6”
100-0 km/h 41,8 m
Τελική ταχύτητα 165 km/h
Κατανάλωση 5,4 lt/100 km
Εκπομπές CO2 75 g/km
Διαστάσεις 3.945 x 1.695 x 1.510 mm
Βάρος 1.165 kg
Μετρήσεις DRIVE