Οδηγούμε: Chevrolet Aveo 1.2 5d

Οδηγούμε: Chevrolet Aveo 1.2 5d

Πρόγραμμα βελτίωσης: Μακράν καλύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά σε όλους τους τομείς, με έμφαση στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης, το νέο Aveo θα διατίθεται σε 5θυρο και σεντάν

Η αποστολή του νέου Aveo είναι να γίνει το best seller της μάρκας. Γι’ αυτό εξάλλου και η Chevrolet το προσφέρει σε 5θυρο και σεντάν, προκειμένου να αποσπάσει πωλήσεις από ένα ευρύτερο κοινό. Επιπλέον διαθέτει όλα τα στοιχεία της σύγχρονης σχεδιαστικής ταυτότητας της Chevrolet: Διπλή μάσκα, τέσσερα κυκλικά φώτα, γωνιώδες αμάξωμα και πίσω χειρολαβές κρυμμένες στις πόρτες.
Στο εσωτερικό, η εικόνα που συναντάμε είναι γνώριμη: Με σχεδιαστικά μοτίβα από Cruze και Spark, αλλά και κάποιους διακόπτες που παραπέμπουν στα συγγενικά Opel. Ο πίνακας οργάνων αποτελεί εξέλιξη του Spark και παραπέμπει σε μοτοσικλέτα. Το στροφόμετρο είναι αναλογικό, ενώ ψηφιακές είναι όλες οι υπόλοιπες ενδείξεις. Η κεντρική κονσόλα σε σχήμα «V» φιλοξενεί πάνω το ηχοσύστημα και κάτω τον κλιματισμό. Τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά γρατσουνίζονται εύκολα.
Η θέση οδήγησης, στη βασική έκδοση τουλάχιστον που είχαμε στη διάθεσή μας, δεν είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος, με το κάθισμα πάντως να είναι άνετο. Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας. Ο χώρος για το κεφάλι πάντως είναι ικανοποιητικός όπως και το πορτμπαγκάζ των 290 λίτρων.
Οδηγικά το Aveo δεν ξεφεύγει από τη λογική των υπόλοιπων Chevrolet: Οδηγώντας το αντιλαμβάνεσαι πως έχει δοθεί βάση στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης. Σε κάθε περίπτωση είναι πιο ικανό από το σημερινό σε όλους τους τομείς. Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.2 αποδίδει 86 ίππους και κινεί σβέλτα το Aveo. O θόρυβος που κάνει είναι αισθητός, αλλά δεν γίνεται ενοχλητικός για τους επιβάτες, ακόμη και σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Το τελευταίο είναι ευχάριστο στη χρήση όταν δεν πιέζεται για γρήγορες αλλαγές. Τέλος, τα φρένα είναι αποτελεσματικά, αν και το πεντάλ είναι νεκρό στην αρχή της διαδρομής του.
Το νέο Aveo αναμένεται στη χώρα μας το Σεπτέμβριο, αρχικά σε 5θυρο, με την τιμή του ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις του σημερινού.

Τι λέει το Drive
Παντού καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά θα θέλαμε περισσότερη συμμετοχή του αυτοκινήτου στα οδηγικά δρώμενα
Τεχνολογία
Kινητήρας 1.229 cc, Ι4 1EEK 16v, ψεκασμός, 86 PS/5.600 rpm και 11,8 kgm/4.000 rpm. Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 13,6”, τελική 183 km/h
Μέση κατανάλωση 5,1 lt/100km
Εκπομπές CO2 119 gr/km
Τιμές κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube