Οδηγούμε τη νέα BMW 650i Coupé

Οδηγούμε τη νέα BMW 650i Coupé

Όχι ότι χρειάζονταν φρεσκάρισμα, αλλά δύο μικρές αλλαγές που έκανε η BMW στη 6 Series ήταν μια καλή αφορμή για να την απολαύσουμε.

Έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα στην ελληνική αγορά, η 6 Series είναι από τα αυτοκίνητα που σπανιότατα έχουμε πλέον τη δυνατότητα να οδηγήσουμε. Οπότε δεν είναι να χάνεις την ευκαιρία όποτε προκύψει, έστω και δια ασήμαντον αφορμήν…

Αυτή ήταν μια ελαφριά σχεδιαστική ανανέωση. Τα εμπρός φώτα είναι πλέον full LED, ενώ στον προφυλακτήρα, η κάτω ποδιά ενώνει τους δύο μεγάλους αεραγωγούς που βρίσκονται σε κάθε πλευρά, κάνοντάς τους να μοιάζουν ως ένα ενιαίο στοιχείο. Τα νεφρά της μάσκας έχουν εννιά αντί για δέκα κάθετα στοιχεία, αφήνοντας έτσι περισσότερο αέρα να περνά στο χώρο του κινητήρα. Ελαφρώς διαφορετικός είναι και ο σχεδιασμός των μαρσπιέ, ενώ οι 6κύλινδρες εκδόσεις απέκτησαν μεγαλύτερες μπούκες εξατμίσεων, 90 αντί 80 mm.  

Στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού υπάρχουν νέες 20άρες ζάντες, καινούργια χρώματα και πολλές επιπλέον επιλογές για το διάκοσμο του εσωτερικού.

Στα τεχνικά, διαφορές υπάρχουν στην εξάτμιση, η οποία διαθέτει πλέον ενεργά flaps για πιο... συναισθηματικό ήχο. Έχουν επίσης καλιμπράρει εκ νέου την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης και το λογισμικό του ηλεκτρονικού ελέγχου της ανάρτησης.

Επίδειξη δύναμης
Η αλήθεια είναι ότι η νέα εξάτμιση έχει όντως προσθέσει συναισθηματική φόρτιση στον ήχο του V8 και στις αλλαγές ταχυτήτων. Αυτή όμως γίνεται αισθητή περισσότερο όταν παρατηρείς το αυτοκίνητο απ’ έξω παρά μέσα από την καμπίνα. Από την άλλη, είναι περίεργο πώς μένει εκτός ο ήχος του κινητήρα, αλλά ακούγεται αρκετά ο αεροδυναμικός, από τα 130 km/h, παρά τους ανασχεδιασμένους για αυτόν ακριβώς τον λόγο εξωτερικούς καθρέφτες.

Κατά τα άλλα, το περιβάλλον είναι αρχοντικό, η ποιότητα αψεγάδιαστη και ο εξοπλισμός περιλαμβάνει κάθε άνεση ή πολυτέλεια που μπορεί κάποιος φανταστεί. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή, κάνοντας το ταμπλό και την κονσόλα να μοιάζουν ακόμη πιο ογκώδη, αλλά και οδηγοκεντρικά σχεδιασμένα από όσο είναι. Βέβαια, με έναν ψηλό οδηγό, χώρος για τα γόνατα του πίσω επιβάτη δεν υπάρχει, παρότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο σχεδόν πέντε μέτρων.

Η άνεση από την ανάρτηση είναι λιμουζίνας. Και παρότι οι εξωτερικές διαστάσεις σε προδιαθέτουν για το αντίθετο, είναι εκπληκτικό πώς το αυτοκίνητο κρύβει το βάρος των 1.800 kg όταν το πιέζεις. Το Active Steering τη βοηθά να τοποθετείται χωρίς κόπο, με λίγο τιμόνι και ζηλευτή ευελιξία. Ο κινητήρας έχει δύναμη παντού και ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση στο γρήγορο και βελούδινο 8άρι αυτόματο. Η απόκριση είναι εκπληκτική και το τράβηγμα θυελλώδες, αλλά χωρίς ξεσπάσματα. Θα θέλαμε 500-800 rpm ακόμη, αλλά προφανώς για αυτό και πολλά ακόμη υπάρχει η BMW M6.

Τι λέει το DRIVE
Ένα εκπληκτικό σπορ GT, με αψεγάδιαστη ποιότητα, καλόγουστη σχεδίαση μέσα έξω, κορυφαία τεχνολογία και αστείρευτη δύναμη. Όμως, όταν πας τόσο κοντά, ο ανταγωνισμός έρχεται εκ των έσω και είναι το M-Division.
Τιμή από €175.100
Τεχνολογία 4.395 cc, V8, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων VALVETRONIC, δύο τούρμπο, 450 PS/5.500 rpm, 65,8 kgm/2.000-4.500 rpm, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 4,4”
Τελική ταχύτητα 250 km/h
Μέση κατανάλωση 8,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 199 g/km
Διαστάσεις 4.894 x 1.8994 x 1.369 mm
Βάρος 1.795 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube