Toyota: Σκέψεις για έκδοση επιδόσεων του νέου C-HR

Toyota: Σκέψεις για έκδοση επιδόσεων του νέου C-HR

Η Toyota θέλει να κοντράρει το Nissan Juke Nismo RS με μία αντίστοιχη έκδοση του crossover C-HR.

Η Ιαπωνική εταιρεία δεν κρύβει ότι σκέφτεται να κατασκευάσει μια έκδοση επιδόσεων για το νέο crossover C-HR.

Σύμφωνα με τον Αρχιμηχανικό Hiro Koba, η νέα έκδοση όχι μόνο θα κοντράρει μοντέλα όπως το Nissan Juke Nismo RS, αλλά θα εμπλουτίσει και θα διαφημίσει την γκάμα του νέου crossover. Σε δήλωση του όμως ανέφερε ότι «H Toyota δεν σκεφτόταν μια τέτοια έκδοση του μοντέλου, αλλά πιέζω προς αυτή την κατεύθυνση».

Ο Ανώτατος Διευθυντής της Toyota, Rembert Serrus, πρόσθεσε ότι «Το νέο crossover υποστηρίζει με την εμφάνισή του μια τέτοια έκδοση. Θα μπορούσε να υπάρξει μια τέτοια έκδοση, αλλά εξαρτάται από τα πόσα πράγματα θα έπρεπε να αλλάξουμε. Μια σπορ έκδοση θα μπορούσε να αποτελεί μια μικρή διαφοροποίηση ή θα είναι ένα εντελώς νέο project. Σίγουρα όμως μια τέτοια προσθήκη στην γκάμα του μοντέλου έχει νόημα».

Ο κ. Koba έχει οδηγήσει ήδη μια αγωνιστική έκδοση του C-HR που θα λάβει μέρος στον 24ωρο Αγώνα Αντοχής του Nurburgring τον επόμενο μήνα. Επίσης, γνωρίζει ότι μια τέτοια συμμετοχή θα έχει μεγάλη επίδραση με το κοινό, οπότε μια ενδεχόμενη έκδοση επιδόσεων την πολιτικής έκδοσης του μοντέλου θα έχει απήχηση.

Η αγωνιστική έκδοση του C-HR εφοδιάζεται με τούρμπο κινητήρα 1,5 λίτρων που αποδίδει 180 ίππους. Μία παρόμοια εκδοχή του συγκεκριμένου κινητήρα θα μπορούσε να μπει και στην πολιτική έκδοση, αλλά ο κ. Koba θα ήθελε να δει πιο ισχυρές εκδόσεις του μοντέλου. Σίγουρα όμως κάποια αεροδυναμικά βοηθήματα του αγωνιστικού θα μπορούσαν να περάσουν στην έκδοση παραγωγής.

Ακόμα, μια σπορ έκδοση του νέου C-HR θα έχει σίγουρα αλλαγές στην ανάρτηση και το σύστημα πέδησης, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχουν οι ανάλογες διακοσμητικές φάσες και φυσικά σπορ καθίσματα και τιμόνι.

Το νέο Toyota C-HR παρουσιάστηκε πριν δύο μήνες στην Έκθεση της Γενεύης, τοποθετείτε εμπορικά κάτω από το RAV4 και η εμπορική του καριέρα θα ξεκινήσει στην Ευρώπη προς τα τέλη του Φθινοπώρου με δύο εκδόσεις κινητήρα: 1.2 τούρμπο βενζίνης με 116 ίππους (διαβάστε την πρώτη μας εμπειρία ΕΔΩ) και 1.8 υβριδικό με 122 ίππους.

[Πηγή: Autocar UK]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube