Scoop: Νέο Renault Clio με άρωμα… Mégane

Scoop: Νέο Renault Clio με άρωμα… Mégane

Το Renault Clio προχωρά σε ένα φρεσκάρισμα εφέτος και οι φωτογραφίες του πρωτοτύπου σε δοκιμές στην νότια Ευρώπη μας δίνουν μια πρώτη άποψη των αλλαγών.

Το νέο Renault Clio ΜΥ2017 δοκιμάζεται εντατικά για να μπουν και οι τελευταίες ρυθμίσεις, λίγο πριν από το λανσάρισμά του που αναμένεται το προσεχές καλοκαίρι.

Η σημαντικότερη αισθητική επέμβαση εμπρός πρέπει αν είναι τα φανάρια, γι’ αυτό και είναι καμουφλαρισμένα, αλλά πηγές μέσα από τη Renault για εσωτερικά γραφικά σε τρία επίπεδα και ενσωματωμένα φλας σχήματος μπούμερανγκ. Ένα ντιζάιν που φέρνει το Clio τέταρτης γενιάς να μιμείται το νέο Mégane, αλλά σε πιο λεπτεπίλεπτη εκτέλεση. 

Το νέο Clio ενσωματώνει επίσης μάσκα που εκτείνεται εκατέρωθεν μέχρι τα φανάρια, επίσης όπως το Mégane. Διαφορετικός είναι επίσης και ο εμπρός προφυλακτήρας με τα φώτα ομίχλης να ενσωματώνονται ακόμα πιο έξω στις γωνίες του. Οι αλλαγές πίσω είναι πιο περιορισμένης έκτασης, αλλά το Clio IV αναμένεται να διαθέτει νέα γραφικά στα φώτα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Νέο Renault Clio 1.5 dCi 90 Euro 6

Φωτογραφίες του εσωτερικού, έστω και με καμουφλάζ δεν υπάρχουν προς στιγμήν, αλλά κρίνοντας από τις ελαφρές αλλαγές του εξωτερικού, μάλλον δεν πρέπει να περιμένουμε κάποια συνταρακτική διαφοροποίηση στην καμπίνα. Το πιθανότερο είναι η μεγαλύτερη αλλαγή να προέρχεται μέσω των διαφορετικών εκδόσεων εξοπλισμού, τόσο σε επίπεδο εμπλουτισμού των δυνατοτήτων εξατομίκευσης όσο και σε νέο λογισμικό στο σύστημα πολυμέσων του αυτοκινήτου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Renault Mégane GT

Η Renault μέχρι στιγμής δεν έχει δώσεις πληροφορίες σχετικά με τις τεχνικές αλλαγές που ενδέχεται να υπάρξουν στο νέο Clio, αλλά ούτε κι εκεί πρέπει να περιμένουμε κάτι συνταρακτικό. Αυτό μεταφράζεται στη διατήρηση της υφιστάμενης γκάμας κινητήρων που περιλαμβάνει 4κύλινδρους τουρμποντίζελ και 3/4κύλινδρους βενζίνης: 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.2 75 PS, 3κύλινδρο τούρμπο 900 cc με 90 PS (TCe 90), 4κύλινδρο τούρμπο 1.200 cc με 120 PS (TCe 120) στις βενζίνες και 4κύλινδρο 1.500άρι με 75 και 90 PS (dCi 75 και dCi 90) στα τουρμποντίζελ. Και φυσικά τα γρήγορα 1.600άρια Renault Sport και R.S. Trophy με 200 και 220 ίππους αντίστοιχα, για τα οποία αναμένουμε να δούμε αν θα υπάρξει κάποια διαφοροποίηση στην απόδοση. Αναφορές μιλούν επίσης για ότι ενδέχεται να προστεθεί στην γκάμα ένα ντίζελ mild-hybrid, αλλά πηγές που επικαλείται το βρετανικό Autocar πιστεύουν ότι αυτό θα παραμείνει σε επίπεδο φήμης.

Το νέο Renault Clio ΜΥ2017 να λανσαριστεί εμπορικά αργότερα μέσα στο 2016, το πιθανότερο μέσα στο καλοκαίρι, με την τιμή να μην παρουσιάζει διαφοροποίηση άξια λόγου σε σχέση με την τιμή του υφιστάμενου μοντέλου. Εξαιρουμένης βέβαια της Ελλάδας, που θα δούμε πώς θα διαμορφωθεί με τη νέα φορολογική ρύθμιση για τα αυτοκίνητα.  

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube