To Nissan GT-R μπορεί να γλυτώσει τον εξηλεκτρισμό

To Nissan GT-R μπορεί να γλυτώσει τον εξηλεκτρισμό

Το νέο GT-R διατηρεί ακόμη ελπίδες να αποφύγει τον εξηλεκτρισμό καθώς η Νissan θέλει να προστατέψει την κουλτούρα των σπόρτσκαρ της αλλά και γιατί το ηλεκτρικό GT-R εξακολουθεί να αποτελεί ένα ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα.

Nissan GT-R

Με τον Godzilla να έχει κλείσει 15 χρόνια ζωής στις αγορές, όλα δείχνουν ότι ο ερχομός της νέας γενιάς του ιαπωνικού σούπερκαρ πλησιάζει. Πρόσφατα, η Νissan ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την εξέλιξη θερμικών μοτέρ και θα αφοσιωθεί στην ηλεκτροκίνηση, φουντώνοντας έτσι τις φήμες που θέλουν το επόμενο Nissan GT-R να είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

Ωστόσο, φαίνεται ότι υπάρχουν ακόμα ελπίδες ότι νέο GT-R θα μείνει πιστό στη παράδοση και θα διατηρήσει κάτω από το καπό του το θερμικό μοτέρ, αποφεύγοντας την ηλεκτροκίνηση.

Σύμφωνα με τον Hiroshi Tamura, επικεφαλής εξέλιξης του R35 GT-R, παρόλο που η εξέλιξη του νέου μοντέλου έχει ξεκινήσει από το 2018, η Nissan δεν έχει καταλήξει ακόμα εάν θα στραφεί στα ηλεκτρικά μοτέρ, θα διατηρήσει τους θερμικούς κινητήρες ή θα χρησιμοποιήσει υβριδικό σύστημα.

Nissan GT-R

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η μετάβαση στον ηλεκτρισμό θα αποτελέσει ένα ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα το οποίο πρέπει να πληροί όλες τις αυστηρές προϋποθέσεις ενός GT-R.

Παράλληλα, ο CEO της φίρμας, Ashwani Gupta, δήλωσε ότι είναι ακόμα πολύ νωρίς για ένα ηλεκτρικό GT-R, ενώ τόνισε ότι «παρά τις πολλές προσομοιώσεις που γίνονται στα κέντρα εξέλιξης μας, δεν έχουμε βρει ακόμα την κατάλληλη τεχνολογία που θα καλύψει τα θέλω μας και πολύ περισσότερο την κουλτούρα που θα πρέπει να συνοδεύει τις σπορ προτάσεις μας όπως το GT-R και το Ζ. Δε θα ρισκάρουμε πάντως την ιστορία μας εάν το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που θέλουμε».

Τέλος, να θυμίζουμε ότι το GT-R δεν είναι πια διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς δεν πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές για το θόρυβο αλλά και τους ρύπους.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube