Denza Z9 GT, κινεζική Panamera με έως 966 ίππους από την BYD

Denza Z9 GT, κινεζική Panamera με έως 966 ίππους από την BYD

Σε επαναφορτιζόμενες κι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, το Denza Z9 GT στοχεύει κατευθείαν εξωτικά μοντέλα παραδοσιακών κατασκευαστών.

Denza Z9

Το πολυαναμενόμενο Denza Z9 GT από την BYD κυκλοφόρησε στην Κίνα και δεν θα αργήσει να καταφτάσει και σε άλλες ηπείρους. Στην τοπική αγορά κοστίζει από €42.600 έως €52.900 κι αν σου φαίνονται μπόλικα χρήματα για κινεζικό μοντέλο στην Κίνα, δες πρώτα τις προδιαγραφές και θα καταλάβεις ότι είναι φθηνό.

Για όσους δεν είναι ακόμα έτοιμοι για αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Denza Z9 GT προσφέρεται κι ως επαναφορτιζόμενο υβριδικό, αν και με ελάχιστα μικρότερη ισχύ. Ονομάζεται Z9 GT PHEV Pro, βασίζεται στην πλατφόρμα e3 και χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 lt απόδοσης 206 ίππων. Συμπληρώνεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες, που συνδυάζονται για να αποδώσουν 870 ίππους.

Εξοπλισμός που χαζεύεις, επιδόσεις που αρρωσταίνεις, τιμή που σε κάνει να αναρωτιέσαι τι πληρώνουμε εδώ στην Ευρώπη

Denza Z9

Εκτοξεύουν το πολυτελές μοντέλο στα 100 km/h σε μόλις 3,6”, ενώ η — τεράστια για επαναφορτιζόμενο υβριδικό — LFP μπαταρία των 38,5 kWh επιτρέπει να διανύσει έως 200 km με πλήρως ηλεκτρική ενέργεια. Σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο βενζίνης, η συνολική αυτονομία φτάνει τα 1.100 km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το ηλεκτρικό MPV Denza D9 φτάνει στην Ευρώπη

Αν κάποιος προτιμά την αμιγώς ηλεκτρική εμπειρία, η EV εκδοχή χρησιμοποιεί τρεις ισχυρούς κινητήρες που παράγουν συνδυαστικά 966 ίππους. Με τόση ισχύ, περιμέναμε πάντως κάτι καλύτερο από το 3,4” για το 0-100 km/h. Η μπαταρία των 100,1 kWh επιτρέπει 630 km με φόρτιση. 

Denza Z9

Ως είθισται, οι πρώτοι αγοραστές θα καρπωθούν επετειακών εκδόσεων περιορισμένης κυκλοφορίας. Ονομάζονται LFE και θα περιοριστούν σε 2.010 μονάδες, με αριθμητική παραπομπή στο έτος ίδρυσης της Denza. Ο εξοπλισμός είναι πλουσιότατος και περιλαμβάνει αερανάρτηση, head-up display, λειτουργίες μασάζ, οθόνη οπισθοπορείας, ηλεκτρικές πόρτες, δερμάτινα καθίσματα με Nappa επενδύσεις και 26 ηχεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To νέο ρεκόρ της Porsche Panamera στο Nürburgring

H Denza ιδρύθηκε από κοινού από τη Mercedes-Benz και την BYD το 2010. Με την καθεμία να καταβάλει περί το $1 δισεκατομμύριο στο κοινό ταμείο. Παρ' όλα αυτά, οι Γερμανοί αποφάσισαν τον Δεκέμβριο του 2021 να πουλήσουν τα 4/5 του μεριδίου της στην BYD. Ενώ την περασμένη εβδομάδα παραχώρησαν και το τελευταίο 10%

Denza Z9

Τώρα, η υπό-μπράντα της BYD ετοιμάζει την απόβασή της στα ευρωπαϊκά εδάφη. Με το Denza N7 να αυτοπροσδιορίζεται ως αντίπαλος του Tesla Model Y, τη στιγμή που το Z9 GT βάζει στο στόχαστρο την Porsche Panamera και την 4θυρη Mercedes-AMG GT.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube