
Νέα BMW M2 CS, καταφθάνει η κορυφαία έκδοση του μοντέλου
Η BMW M2 CS με 525 ίππους, ελαφρύτερο σασί και αποκλειστικά 8τάχυτο αυτόματο. Το μοντέλο συνδυάζει βελτιωμένη αεροδυναμική με σπορ ρυθμίσεις, ενώ αναφορές λένε ότι η παρουσίασή του έρχεται τον επόμενο μήνα.


Αναφορές λένε ότι η BMW M2 CS θα κάνει το ντεμπούτο της τον επόμενο μήνα, καθώς η γερμανική κατασκευάστρια θα χορηγήσει την έκθεση κλασικών αυτοκινήτων στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este και όπως είναι λογικό θα κάνει εκεί τις πρώτες παρουσιάσεις νέων μοντέλων παραγωγής και πρωτότυπων.
Ενώ η BMW δεν έχει μοιραστεί πληροφορίες, έχουν επιβεβαιώσει ντεμπούτο τριών αυτοκινήτων. Το ένα από αυτά έχει χαρακτηριστεί ως ένα «κομψό, μοναδικό σπορ σχέδιο με σκοπό να παρέχει οδηγική εμπειρία για δύο». Αυτό δεν αποκαλύπτει πολλά, αλλά ενισχύονται οι εικασίες για μια πιθανή νέα προσθήκη στη σειρά Z4, ειδικά ύστερα από την εμφάνιση του Concept Touring Coupé πριν δύο χρόνια.
H BMW M2 CS θα ξεπερνά σε ιπποδύναμη την Μ4 Competition
Εκτός από το μυστηριώδες πρωτότυπο, η BMW M θα παρουσιάσει κάποια μοντέλα από την γκάμα των υψηλών επιδόσεων. Ενώ δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το ποια θα είναι αυτά, η M2 CS φαίνεται ως μια λογική επιλογή καθώς αυτή έχει εμφανιστεί ανά καιρούς σε διάφορες κατασκοπευτικές φωτογραφίες.
Για να είναι αυτή η ενισχυμένη έκδοση αντάξια της ονομασίας «CS», ο εμπρός προφυλακτήρας έχει τροποποιηθεί αρκετά με πιο επιθετικό σπλίτερ και ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα, δίνοντάς της πιο επιθετική εμφάνιση. Οι ανασχεδιάσεις συνεχίζονται στο πίσω μέρος του μοντέλου με μια αεροδυναμική πτέρυγα και με ένα λίγο διαφορετικό πακέτο προφυλακτήρα με διαχύτη.
Κάτω από το καπό, η M2 CS θα διατηρήσει, όπως και στην απλή M2, τον 6κύλινδρο κινητήρα με διπλό τούρμπο, ο οποίος όμως στην περίπτωση αυτή θα αποδίδει 525 ίππους, ξεπερνώντας ακόμα και την απόδοση της M4 Competition με 503 άλογα.
Εκτός από τη σημαντική αύξηση της ισχύος, η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος στην M2 CS το οποίο θα υπάρχει πλέον σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου όπως στο καπό και στα πλαϊνά πάνελ, καθώς και στα μπάκετ, θα οδηγήσει σε μείωση βάρους της τάξης των 30 κιλών. Επιπλέον η CS θα κάθεται περίπου 8 mm πιο κοντά στον δρόμο και θα διαθέτει πιο σκληρές αναρτήσεις.
Σημαντική αλλαγή αποτελεί η αποκλειστική προσφορά του με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο αντί με 6τάχυτο χειροκίνητο, μια κίνηση που ενδέχεται να απογοητεύσει τους petrolheads.