Cadillac: Ανανέωση για την υβριδική ELR
Το πολυτελές υβριδικό κουπέ δείχνει ίδιο αλλά έχει αλλαγές σε όλους τους τομείς.
Μόλις 16 μήνες μετά το λανσάρισμά της τον Δεκέμβριο του 2013, η ELR δέχθηκε αρκετές βελτιώσεις. Ο κύριος λόγος είναι η «χλωμή» εμπορική της πορεία: το 2014 πουλήθηκαν μόλις 1.310 αυτοκίνητα, πολύ λιγότερα από τα τουλάχιστον 2.200 που υπολόγιζε η ίδια η Cadillac.
Λογικό, αν σκεφτεί κανείς πως η τιμή της ήταν υπερδιπλάσια από του Chevrolet Volt, στο οποίο και βασίζεται. Αυτό διορθώθηκε κάπως με τις εκπτώσεις των τελευταίων μηνών, που ανέβασαν τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στα 311 κομμάτια, αύξηση 73% σε σχέση με πέρυσι.
Η ανανεωμένη ELR είναι πλέον $10.000 φτηνότερη, παρά το γεγονός πως έχει δεχθεί πολλές βελτιώσεις σε σχέση με την προκάτοχό της. Όχι πως το καταλαβαίνεις με την πρώτη ματιά αφού η μόνη κοσμητική αλλαγή είναι η ελαφρά τροποποιημένη μάσκα που φέρει τον νέο θυρεό της Cadillac.
Το πολυτελές υβριδικό κουπέ διατηρεί μεν τους δύο ηλεκτροκινητήρες και τον 1.4 τούρμπο της προηγούμενης γενιάς αλλά διαθέτει αναβαθμισμένο λογισμικό της κεντρικής μονάδας, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία (17,1 έναντι 16,5 kWh) και κατά 25% υψηλότερη ισχύ και ροπή, στα 217 PS (236 στο Sport mode) και 51,1 kgm αντίστοιχα.
Έτσι, επιταχύνει πλέον στα 0-96 km/h σε 6,4¨, 1,5¨ ταχύτερα από την προηγούμενη έκδοση. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 60 km και η συνολική τα 530.
Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, η ανάρτηση διαθέτει νέες ρυθμίσεις και πιο άκαμπτο πίσω άξονα, υπάρχουν νέα φρένα με διαφορετικό set-up και το ηλεκτρικό τιμόνι προσφέρει πλέον καλύτερη αίσθηση .
Επιπλέον, η νέα ELR είναι διαθέσιμη με το (εξτρά) πακέτο Performance το οποίο περιλαμβάνει τροχούς 20 ιντσών με ελαστικά επιδόσεων που βελτιώνουν την πρόσφυση κατά 10%, μεγαλύτερης διαμέτρου φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo εμπρός που μειώνουν την απόσταση ακινητοποίησης από τα 96 km/h κατά 12% και διαφορετικό λογισιμό για την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης.
[Πηγή: Cadillac]