Είναι επίσημο, μόνο αυτό το μοτέρ θα φοράει η επόμενη BMW M4

Είναι επίσημο, μόνο αυτό το μοτέρ θα φοράει η επόμενη BMW M4

Σε αντίθεση με τη M3, που θα προσφέρεται με ηλεκτρικό και θερμικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, η επόμενη BMW M4 θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.

BMW M4

Το Μόναχο θα διατηρήσει τα θερμικά M μοντέλα προς πώληση ακόμη και μετά το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας. Αλλά μια νέα έκθεση δείχνει ότι η δίθυρη BMW M4 δεν θα είναι μεταξύ αυτών.

Το 4θυρο αδερφάκι της, η νέα M3, θα είναι διαθέσιμο με επιλογή κινητήρα εσωτερικής καύσης ή ηλεκτρικής ισχύος. Αλλά η επόμενη BMW M4 θα υιοθετήσει σφιχτό εναγκαλισμό με την πρίζα. Η σημερινή G22 Series 4 θα αντικατασταθεί με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό.

Δεν υπάρχουν διλήμματα: Αν θες θερμικό μοτέρ, πας καρφί στη Μ3. Ή αλλού

BMW M4

Σε αντίθεση με τη 4 Series, η οποία δεν αντικαθίσταται άμεσα, η 3 Series θα αποκτήσει μια ολοκαίνουργια γενιά, την G50. Θα βασίζεται σε μια εξέλιξη της πλατφόρμας CLAR. Η ολοκαίνουργια Μ3 θα φέρει την κωδική ονομασία G84 κι αναμένεται να τεθεί σε παραγωγή το καλοκαίρι του 2028.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Misha Charoudin διέλυσε μια M4 στο Nürburgring [video]

Η BMW πουλάει περίπου ίσους αριθμούς M3 και M4 εσωτερικής καύσης παγκοσμίως, επομένως η κατάργηση της θερμικής M4 θα ενισχύσει τις πωλήσεις του σεντάν μοντέλου. Αλλά το στοίχημα είναι αν όσοι αναζητούν ένα δίθυρο κουπέ, θα στραφούν στην ηλεκτρική Μ4. Αν και βρισκόμαστε κάμποσα χρόνια μακριά από το δίλημμα, κάποιοι ενδέχεται να στραφούν σε άλλες αντιπροσωπείες. Kατασκευαστών που θα εξακολουθούν να προσφέρουν ένα θερμικό κουπέ.

BMW M4

Γνωρίζουμε ότι η νέα ηλεκτρική BMW M3 θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse και θα αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους. Παλιότερη φημολογία μάλιστα έκανε λόγο για 1 MW, που ισοδυναμεί με 1.360 ίππους. Με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό, θα έχει εξαιρετική πρόσφυση κι ανώτερα οδικά χαρακτηριστικά. Απενεργοποιώντας τους μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες, θα απολαμβάνεις μια πισωκίνητη μπερλίνα με υπερεπαρκή ροπή για άφθονες πλαγιολισθήσεις. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H BMW M4 κάνει facelift και δυναμώνει κατά 20 ίππους

Όσο για τους λάτρεις της θερμικής λύσης, θα φορά τον διτούρμπινο S58 των 3,0 lt. Έχει εναρμονιστεί με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7, οπότε θα μας συντροφεύει για κάμποσα χρόνια ακόμα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube