Επίσημη παρουσίαση, αυτό είναι το Tesla Model Y Juniper

Επίσημη παρουσίαση, αυτό είναι το Tesla Model Y Juniper

Ανανεωμένη σχεδίαση, βελτιωμένη ανάρτηση, αναβαθισμένη καμπίνα και μεγαλύτερη αυτονομία, αυτά ενσωματώνει το ανανεωμένο Tesla Model Y.

Το περιμέναμε καιρό κι επιτέλους είναι εδώ: Το ανανεωμένο Tesla Model Y ανέβηκε μόλις στον κινεζικό διαμορφωτή, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται τον Μάρτιο. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον ελληνικό διαμορφωτή παρελαύνει το πρώτης γενιάς Model Y, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα για να ανοίξουν οι παραγγελίες στην πατρίδα μας. Κοιτώντας το αυτοκίνητο από εμπρός και διαγώνια, η φωτιζόμενη μπάρα που συνδέει τα ανασχεδιασμένα εμπρός φώτα φέρνει κάτι από Cybertruck. Ενώ από την ίδια γωνία θέασης, η συνολική κοψιά του νέου μοντέλου θυμίζει σε κάποιο βαθμό το Cybercab

Το πιο καλοπουλημένο μοντέλο του 2023 και πιθανότατα και του 2024 έσπασε τα ρεκόρ πωλήσεων όντας γερασμένο. Πόσο καλύτερα θα πάει το φρεσκαρισμένο Juniper;

Model Y

Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα δεν αντανακλούν τη σχεδίαση αυτών του Model 3 Highland, αλλά μια φωτιζόμενη μπάρα διατρέχει το αμάξωμα από άκρη σε άκρη. Το ακριβώς αντίθετο ισχύει στην καμπίνα, όπου το νέο Υ ενσωματώνει ό,τι καινούργιο είδαμε στο φρεσκαρισμένο 3: Μια λωρίδα ατμοσφαιρικού φωτισμού που εκτείνεται σε όλη την καμπίνα, οθόνη για τους πίσω επιβάτες και τιμόνι χωρίς μοχλοδιακόπτες. Πολύ σωστά, ξέχνα τα συμβατικά φλας και τον επιλογέα ταχυτήτων. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πάλι πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως το Model Y, λέει η Tesla

Όπως πρωτοείδαμε στο 3, μια αναθεωρημένη ανάρτηση βελτιώνει την απόσβεση, ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη μείωση του αεροδυναμικού και του θορύβου κύλισης. To μήκος έχει αυξηθεί από τα 4.751 mm στα 4.979 mm, ενώ τα πίσω καθίσματα ανακλίνονται και σηκώνονται ηλεκτρικά. Στον ιστότοπο της Tesla στην Κίνα, βλέπουμε ότι το 4κίνητο Long Range χρειάζεται πλέον 4,3” αντί για 4,4” για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h.

Model Y

Ενώ η αυτονομία του έχει ανέβει στα 719 km, αλλά αυτή είναι μια μέτρηση κατά το αισιόδοξο τοπικό πρωτόκολλο. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι πως έχει αυξηθεί κατά 4,5% πάνω από το παλιότερο νούμερο. Άρα, τα 565 km που ανακοινώνει η σημερινή γενιά κατά WLTP θα γίνουν 590 km. Στο πισωκίνητο με τη μικρή LFP μπαταρία, η αντίστοιχη αύξηση είναι 7%. Οπότε αναμένουμε τα 455 km να αυξηθούν σε 487 km. Αυτό που δεν αναμέναμε είναι αύξηση τιμών. Όταν παρουσιάστηκε το Highland, οι τιμές δεν είχαν διαφοροποιηθεί σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί οι Ιάπωνες αποσυναρμολογούν BYD Atto 3 και Model Y;

Στην Κίνα, το νέο Model Y είναι κατά 5% ακριβότερο ως πισωκίνητο με τη μικρή μπαταρία και 4% ως 4κίνητο Long Range. Αλλά αυτό θα το δούμε με ακρίβεια όταν ανακοινωθεί και στην ελληνική αγορά. Για την ώρα, δεν υπάρχει ακόμη πληροφορία για το πότε θα κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube