Ακούστε την BMW M4 CS στους τελευταίους της γύρους στο Nürburgring

Ακούστε την BMW M4 CS στους τελευταίους της γύρους στο Nürburgring

Ενώ έχει γίνει η επίσημη παρουσίαση στο διαδίκτυο, η BMW M4 CS γράφει τους τελευταίους γύρους των δοκιμών εξέλιξης.

Ενώ η BMW M4 CS έχει παρουσιασετεί επίσημα, η ομάδα εξέλιξης είναι ακόμη στο Nürburgring με δύο αυτοκίνητα για τους τελευταίους γύρους των δοκιμών.

Στο στάδιο αυτό δεν έχουν και πολλά να κρύψουν, οπότε τα αυτοκίνητα κινούνται ουσιαστικά χωρίς καμουφλάζ. Σε αυτή τη φάση μπορούμε να υποθέσουμε ότι δεν εξελίσσουν, περισσότερο επιβεβαιώνουν τα δεδομένα και ίσως κάνουν κάποιες μικρορυθμίσεις, καλιμπράρισμα των ηλεκτρονικών, κ.λπ.

Η Μ4 CS ήρθε να γεφυρώσει χάσμα μεταξύ της απλής Μ4 και της κορυφαίας, περιορισμένης παραγωγής Μ4 GTS. Η ισχύς του 3λιτρου biturbo φτάνει τους 460 PS, και συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,9", ενώ χάρη στο στάνταρ M Driver Package ο κόφτης τελικής βρίσκεται στα 280 km/h (αντί για 250).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα BMW M4 CS με 460 PS [video]

Η ανάρτηση της BMW M4 CS δεν διαφέρει σχεδόν καθόλου από εκείνη της Μ4 Competition Pack. Τα αμορτισέρ είναι τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα Adaptive M και η γεωμετρία έχει διαμορφωθεί, προφανώς, με στόχο τη σπορ οδήγηση σε δρόμο και πίστα. Γι’ αυτό άλλωστε τα λάστιχα είναι τα Michelin Pilot Sport Cup 2, σε διαστάσεις 265/35 R19 εμπρός και 285/30 R20 πίσω. Σύμφωνα με την BMW, ο χρόνος που πέτυχε η M4 CS στο Nürburgring Nordschleife είναι 7’ 38". Βέβαια όσοι δεν σκοπεύουν να οδηγούν στο Ring αλλά κυρίως σε δρόμο, ενίοτε βρεγμένο, μπορούν να εξοπλίσουν τη δική τους με πιο συμβατικά σπορ λάστιχα, χωρίς χρέωση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M3 στο Grossglockner [video]

Εμφανισιακά, η BMW M4 CS ξεχωρίζει χάρη στο ανάγλυφο καπό, το οποίο είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα και προέρχεται κατευθείαν από την M4 GTS. Από την κορυφαία Μ4 προέρχονται τα OLED πίσω φώτα και ο αεροδυναμικός διαχύτης, ενώ το ανθρακονημάτινο εμπρός σπόιλερ και η μικρή αεροτομή τύπου Gurney flap είναι σχεδιασμένα αποκλειστικά για την Μ4 CS. Η BMW δεν ανακοινώνει αν και πόση περισσότερο downforce επιτυγχάνεται με αυτό το setup.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M2 στο Hungaroring

Η Μ4 δεν θα κατασκευαστεί σε συγκεκριμένα, αριθμημένα κομμάτια, όμως η παραγωγή της θα είναι περιορισμένη χρονικά. Από σήμερα μέxρι τα μέσα του 2018, η BMW εκτιμά ότι δεν θα κατασκευάσει περισσότερες από 3.000.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube