BYD Xia: επαναφορτιζόμενο πολυμορφικό αλά VW Multivan

BYD Xia: επαναφορτιζόμενο πολυμορφικό αλά VW Multivan

Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό BYD Xia θα καταφτάσει στην Ευρώπη το 2025.

BYD Xia

Οι Κινέζοι έχουν βαλθεί να τρελάνουν την παγκόσμια αγορά. Παρότι η BYD βρίσκεται πλέον στην 7η θέση των πωλήσεων παγκοσμίως, είναι έτοιμη να εξαπολύσει επαναφορτιζόμενη υβριδική λαίλαπα μοντέλων στην Ευρώπη για εδραιώσει τη θέση της. Ένα από αυτά θα είναι το BYD Xia.

Το plug-in hybrid πολυμορφικό θα καταφτάσει του χρόνου για να ανταγωνιστεί το Volkswagen Multivan και το V-Class της Mercedes-Benz. Το BYD Xia θα διαθέτει θέσεις για έως οκτώ επιβάτες, αλλά θα έχει εξαιρετικά χρηστική καμπίνα. Ώστε να προσφέρει μια σειρά από διαφορετικές διαμορφώσεις, συμπεριλαμβανομένων των διατάξεων επτά, έξι και τεσσάρων θέσεων.

Άπλετοι χώροι, ηλεκτρική κίνηση στην πόλη, βενζίνη στα ταξίδια

BYD Xia

Με μήκος 5.145, πλάτος 1.970 κι ύψος 1.805 mm, το BYD Xia είναι 18 mm πιο κοντό, 29 mm πιο φαρδύ και 102 mm πιο χαμηλό από το Multivan με το μακρύ μεταξόνιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το BYD Qin Plus DM-i είναι PHEV και κοστίζει μόλις €10.200

Με τιμή μεταξύ €38.000 και €50.000 στην Κίνα, βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να υποστηρίζει επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία. Το κινεζικό πολυμορφικό είναι το πρώτο από τα τρία νέα PHEV που θα εξάγει η BYD στην Ευρώπη το επόμενο έτος.

BYD Xia

Γνωρίζουμε ότι θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα PHEV 5ης γενιάς DM (Dual Mode) της BYD, που ενσωματώθηκε πρόσφατα στην μπερλίνα Qin L. Συνδυάζει έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 lt με 100 ίππους και 126 Nm με έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων και 260 Nm. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί η Toyota ζητά βοήθεια από την BYD και στα υβριδικά;

Φημολογείται ότι θα φορά μπαταρία LFP χωρητικότητας 15,9 kWh και σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, το σύστημα 5ης γενιάς διαθέτει την υψηλότερη θερμική απόδοση κινητήρα (46,06%) από οποιοδήποτε σύστημα PHEV που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητο παραγωγής.

BYD Xia

Ταυτόχρονα, παρουσιάστηκε το Zeekr 7X, ένα ηλεκτρικό SUV που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το smart #5. Με μήκος 4,8 m και μπαταρία 75 ή 100 kWh, υπόσχεται 616 lt πορτ-μπαγκάζ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημη παρουσίαση για το smart #5, το ηλεκτρικό SUV των 4,7 m

Την ίδια στιγμή, μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,8” και να φορτίσει με καταιγιστικό ρυθμό, χάρη στην 800βολτη αρχιτεκτονική.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube