Volvo βάζει και επίσημα «Χ» στα θερμικά μοτέρ
Η Volvo ανακοίνωσε επίσημα το αναπτυξιακό πρόγραμμα για τα μελλοντικά αυτοκίνητα της φίρμας, τα οποία γυρίζουν την πλάτη σε βενζινοκινητήρες και μοτέρ ντίζελ.
Η Volvo ντύνει με επίσημα λόγια αυτό που είχε ήδη επιβεβαιώσει προφορικά πριν από πολλούς μήνες. Πέρυσι, ο κινεζικός όμιλος Geely ανακοίνωσε έναν μεγάλο αναπροσανατολισμό της έρευνας και της εξέλιξης στους κόλπους του: Ο σχεδιασμός θερμικών κινητήρων στην Κίνα και αυτός των ηλεκτρικών κινητήρων στη Volvo.
Ως εκ τούτου, η Volvo γίνεται ένας εξ ολοκλήρου κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων και δεν θα διαχειρίζεται πλέον τίποτα σε επίπεδο των βενζινοκινητήρων και κινητήρων ντίζελ -περιλαμβανομένων εκείνων που συνθέτουν τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά συστήματα.
«Η εταιρεία άνοιξε σήμερα ένα ολοκαίνουργιο εργαστήριο ηλεκτρικών κινητήρων στη Σαγκάη, το οποίο επεκτείνει περαιτέρω το παγκόσμιο δίκτυο εγκαταστάσεων που είναι επικεντρωμένο στην εξέλιξη και στις δοκιμές εξαρτημάτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ο όμιλος έχει ήδη μια εγκατάσταση εξέλιξης για ηλεκτρικούς κινητήρες στο Göteborg (Σουηδία) και πρωτοπόρα εργαστήρια στην Κίνα και στη Σουηδία που εργάζονται πάνω στις μπαταρίες.
»Αντικαθιστώντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι ηλεκτροκινητήρες είναι ένα από τα θεμελιώδη συστατικά των ηλεκτρικών οχημάτων μαζί με τις μπαταρίες και τα ηλεκτρονικά ισχύος. Η αλληλεπίδραση μεταξύ αυτών των τριών συστημάτων είναι απαραίτητη για την εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών προδιαγραφών.
»Η εξέλιξη ηλεκτρικών κινητήρων in-house θα επιτρέψει στους μηχανικούς της Volvo Cars να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω τους ηλεκτροκινητήρες και το σύνολο της ηλεκτρικής μετάδοσης στα νέα αυτοκίνητα της Volvo. Αυτή η προσέγγιση θα επιτρέψει στους μηχανικούς να κάνουν περαιτέρω προόδους στην ενεργειακή αποδοτικότητα και γενικότερα στις επιδόσεις».
H μίνιμουμ επίδοση που θα χρειαστεί η Volvo, κατά τη δική της εκτίμηση, για να επιτύχει τον ιδιαίτερα φιλόδοξο στόχο της είναι οι πωλήσεις θερμικών αυτοκινήτων να μηδενιστούν σε λιγότερο από πέντε χρόνια και να κατανεμηθούν κατά 50% σε BEV και το άλλο 50% σε επαναφορτιζόμενα υβριδικά.
Να θυμίσουμε ότι η Volvo είναι ήδη η εταιρεία με την καλύτερη επίδοση στην Ευρώπη μεταξύ κατασκευαστών που διαθέτουν θερμικά οχήματα στον κατάλογό τους όσον αφορά τη μείωση του CO2.