Toyota: Πιο ασφαλή και πιο αποδοτικά τα δικά μας EV

Toyota: Πιο ασφαλή και πιο αποδοτικά τα δικά μας EV

Η Toyota μπορεί να άργησε να μπει στο χορό των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων πιστεύει όμως ότι τα δικά της μοντέλα θα είναι πιο ασφαλή και πιο αποδοτικά έναντι του ανταγωνισμού.

Για κάποιους, η Toyota, άργησε να ακολουθήσει τον παλμό της εποχής. Καθυστέρησε δηλαδή να παρουσιάσει αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις όταν όλοι σχεδόν οι ανταγωνιστές της έχουν ήδη στη φαρέτρα τους κάμποσες από αυτές. 

Ο ιαπωνικός γίγαντας όμως ίσως και να περίμενε να δει τις πρώτες παθογένειες αυτών των οχημάτων προτού μπει για τα καλά… στο χορό. Ενδεχομένως και να έπραξε και σωστά, κρίνοντας από τα πολλά προβλήματα που έχουν αντιμετωπίσει πολλοί κατασκευαστές με τα πρώτης γενιάς ηλεκτρικά τους μοντέλα. Οι αναφλέξεις για παράδειγμα των μπαταριών, η μικρή αυτονομία τους αλλά και η αργή φόρτιση, είναι μερικά μόνο από τα «προβλήματα» που εμφάνισαν πολλά ηλεκτρικά μοντέλα, ανεξαρτήτως κατασκευαστή.

toyota ev

Η Toyota λοιπόν έρχεται να δηλώσει ξεκάθαρα ότι αυτές οι «αδυναμίες» δεν θα υφίστανται στα δικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα. «Το ηλεκτρικό μας πλάνο είναι εστιασμένο σε τρεις τομείς: στην αυτονομία, στη φόρτιση και στη διάρκεια ζωής των μπαταριών. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σήμερα χρειάζονται πολλές ώρες για να φορτίσουν, ενώ σε περίπτωση κατά την οποία επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους σε ταχυφορτιστή, προκαλούνται πολλές φθορές -λόγω της θερμότητας- στις κυψέλες των μπαταριών με αποτέλεσμα την πτώση της απόδοσης τους αλλά και της διάρκειας ζωής τους» δήλωσε πρόσφατα σε συνέντευξη του ο υπεύθυνος για την παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού Toyota (bZ4X), Masaya Yamamoto.  

Η Toyota έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Panasonic μία νέα γενιά μπαταριών οι οποίες χάρη στο ειδικό κύκλωμα ψύξης που διαθέτουν, δεν θερμαίνονται τόσο κατά τη διάρκεια της φόρτισης τους, ενώ δύναται να διακόψουν και την παροχή ενέργειας σε περίπτωση διαρροής. Αυτό, τις καθιστά ασφαλέστερες, αποδοτικότερες και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής έναντι του ανταγωνισμού, σύμφωνα πάντα με όσα υποστηρίζουν οι άνθρωποι της ιαπωνικής φίρμας. 

Μάλιστα, η Toyota θεωρεί, ότι οι δικές της μπαταρίες θα διατηρήσουν την απόδοση τους περισσότερο από 90% ακόμα και έπειτα από μια δεκαετία συνεχούς χρήσης! Αυτό θα βοηθήσει σημαντικά όχι μόνο στην ομαλή λειτουργία των ηλεκτρικών της μοντέλων αλλά και στη μεταπωλητική τους αξία. 

toyota bz4x

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της Toyota, το SUV bZ4X θα ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία μέσα στο 2022, με τους Ιάπωνες να έχουν θέσει ως στόχο την πώληση 3,5 εκατ. BEV ετησίως έως το 2030, επενδύοντας για το σκοπό αυτό περισσότερα από 70 δισ. δολάρια στην ανάπτυξη, εξέλιξη αλλά και παραγωγή, ηλεκτρικών οχημάτων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube