Ψηφίστε: Alfa Romeo 147 GTA ή VW Golf IV R32;
Η μάχη των εξακύλινδρων hot hatch της δεκαετίας του 2000.
Αντίπαλο δέος - μια φράση που περιγράφει αυτό που έχουμε αισθανθεί αρκετές φορές στον χώρο της αυτοκίνησης, ιδιαίτερα όταν έχουμε να κάνουμε με ανταγωνιστές που βρίσκονται πολύ κοντά στο κομμάτι της στόχευσης και των τεχνικών χαρακτηριστικών. Κάτι τέτοιο θα μπορούσαμε να πούμε πως ισχύει και στην περίπτωση των VW Golf IV R32 και Alfa Romeo 147 GTA - δύο hot hatchback που άφησαν εποχή στη δεκαετία των '00 ως δύο από τα ισχυρότερα μοντέλα της κατηγορίας με εξακύλινδρα μοτέρ.
Ας δούμε λοιπόν αυτή την άτυπη μάχη μεταξύ των δύο πριν ζητήσουμε τη δική σας ψήφο που θα καθορίσει το νικητή.
Σύντομη Περιγραφή
Volkswagen Golf IV R32: Παρουσιάστηκε το 2002 ως η κορυφαία έκδοση του Golf τέταρτης γενιάς. Φορούσε κινητήρα VR6 χωρητικότητας 3,2 λίτρων με 245 PS και 320 Nm. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 6 σχέσεων έστελναν τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion της Volkswagen. Σε σύγκριση με τα υπόλοιπα Golf, το R32 είχε χαμηλωμένη ανάρτηση με πιο σφιχτή ρύθμιση, πιο γρήγορο τιμόνι και τα μεγαλύτερα φρένα. Αισθητικά ξεχώριζε από την αποκλειστική εξωτερική απόχρωση Deep Blue Pearl, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τα φώτα xenon, τις ζάντες 18" της OZ με μπλε δαγκάνες φρένων και την διπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό βρίσκαμε σπορ καθίσματα και σπορ πινελιές από αλουμίνιο.
Alfa Romeo 147 GTA: Παρουσιάστηκε το 2003 διευρύνοντας την οικογένεια GTA της Alfa Romeo δίπλα στην 156 GTA. Φορούσε τον θρυλικό κινητήρα Busso V6 3,2 λίτρων με 250 PS και 300 Nm. Η δύναμη μεταφερόταν στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, κάτι που την καθιστούσε το ισχυρότερο προσθιοκίνητο παραγωγής εκείνη την περίοδο. Το πιο επιθετικό στήσιμο της ανάρτησης και τα φαρδύτερα μετατρόχια της χάριζαν ένα πιο εκκρηκτικό χαρακτήρα, όπως και το ηλεκτρονικό σύστημα VDC. Σχεδιαστικά, ξεχώριζε από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα φουσκωμένα φτερά, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τις ζάντες 17" με τις στρογγυλές οπές που έκρυβαν πίσω τους τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Στο εσωτερικό είχαμε δερμάτινο σαλόνι, καθίσματα με εντονότερη πλευρική στήριξη και σπορ πινελιές στο ταμπλό.
Σχεδίαση
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Top 10: Hot Hatches με κινητήρα V6