Όμιλος Stellantis, θέλει να πουλήσει 400.000 μεταχειρισμένα σε πλατφόρμα B2B
Ο Όμιλος Stellantis εγκαινιάζει το Spoticar Trade, πλατφόρμα συναλλαγών για επαγγελματίες. Στόχος, η πώληση 400.000 μεταχειρισμένων σε επαγγελματίες στην Ευρώπη έως το 2027 και ο καλύτερος έλεγχος της υπολειμματικής αξίας των μοντέλων του.
Για πολλά χρόνια, ο Όμιλος Stellantis ακολουθεί μια εντατική αναπτυξιακή πολιτική στον τομέα των μεταχειρισμένων. Με τη φιλοδοξία να γίνει ένας από τους διεθνείς ηγέτες στην αγορά τους. Αφού ανέπτυξε τις υπηρεσίες του για ιδιώτες, ο όμιλος παίρνει μια νέα στροφή, αυτή τη φορά προς το B2B.
Με το λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας Spoticar Trade στις αρχές Ιουλίου, ο Όμιλος Stellantis αναπτύσσει την ψηφιακή προσφορά του για εμπόρους και επαγγελματίες. Ένα επιπλέον κομμάτι στο παζλ Spoticar, ένα brand που συγκεντρώνει όλες τις δραστηριότητες του ομίλου στα μεταχειρισμένα.
Με τις πλατφόρμες Spoticar, ο Όμιλος Stellantis θα διατηρήσει τον έλεγχο των μεταχειρισμένων του και θα ελέγχει την υπολειμματική τους αξία
Αυτή η νέα πλατφόρμα προσφέρει στους επαγγελματίες ένα ενιαίο ιντερφέις για απλοποιημένη πρόσβαση σε εννέα μάρκες του ομίλου (Alfa Romeo, DS Automobiles, Lancia, Abarth, Jeep, Peugeot, Citroën, FIAT και Opel) σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες. Αυτή η πλήρως ψηφιακή αγορά, χωρίς μεσάζοντες, προσφέρει όλους τους τύπους οχημάτων, όλους τους κινητήρες, όπως είναι ή επισκευασμένους.
Στόχος είναι η διευκόλυνση και ο εξορθολογισμός των ανταλλαγών εμπόρων-κατασκευαστών. Αρχικά, το website θα αναπτυχθεί σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Αυστρία) πριν επεκταθεί στην Πολωνία το 2025. Ο όμιλος επιθυμεί επίσης να ενσωματώσει τους ιδιώτες εισαγωγείς, όπως στην Ελλάδα ή στην Ελβετία. Όλες οι θυγατρικές μπορούν έτσι να επεκτείνουν τις προσφορές τους όσον αφορά τα μεταχειρισμένα.
Αν και ο Όμιλος Stellantis σκοπεύει να ευνοήσει τις προσφορές από το δικό του δίκτυο, το Spoticar Trade είναι ανοιχτό σε όλους τους επαγγελματίες του αυτοκινήτου. Οι αγορές οχημάτων μπορούν να γίνουν με διάφορες μορφές: Δημοπρασία, υποβολή (αντίστροφη δημοπρασία) ή άμεση αγορά, με πληρωμές που γίνονται μόνο και απευθείας στο διαδίκτυο.
Πέρα από την πράξη της πώλησης, η νέα πλατφόρμα προσφέρει επίσης χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, εγγυήσεις που κυμαίνονται από έξι μήνες έως δύο χρόνια και υλικοτεχνικές λύσεις για διασυνοριακές παραδόσεις. Το Spoticar Trade δε, μεριμνά και για τις διοικητικές διαδικασίες. Σε ό,τι αφορά την προέλευση των μεταχειρισμένων, η νέα πλατφόρμα προσφέρει τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα του ομίλου, αλλά και πρώην χρονομισθωμένα αυτοκίνητα (μακροχρόνιας ή βραχυχρόνιας μίσθωσης), καθώς και από άλλα κανάλια προέλευσης.
Ένα χρόνο ύστερα από το λανσάρισμα της διαδικτυακής της πλατφόρμας για ιδιώτες Spoticar Direct, ο Όμιλος Stellantis αναπτύσσει λοιπόν και την ψηφιακή προσφορά του στο κανάλι B2B. Δύο πλατφόρμες που θα επιτρέψουν στον όμιλο να διατηρήσει τον έλεγχο των μεταχειρισμένων του και να ελέγξει την υπολειμματική τους αξία.