Lexus: Κορυφαία στην ικανοποίηση πελατών
Σύμφωνα με το American Customer Satisfaction Index (ACSI).
Η Lexus είναι η αυτοκινητοβιομηχανία με το μεγαλύτερο ποσοστό ικανοποιημένων πελατών σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του American Customer Satisfaction Index (ACSI) στις ΗΠΑ.
Πιο αναλυτικά, η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
- Lexus 84%
- Mercerdes 83%
- Audi 82%
- BMW 82%
- Honda 82%
- Infiniti 82%
- Lincoln 82%
- Subaru 82%
- Volvo 82%
- Cadillac (GM) 81%
- Toyota 81%
- Chevrolet (GM) 80%
- Ram (FCA) 80%
- Buick (GM) 79%
- Hyundai 79%
- Acura 78%
- GMC (GM) 78%
- Fiat (FCA) 77%
- Ford 77%
- Mazda 77%
- Volkswagen 77%
- Jeep 76%
- KIA 76%
- Mitsubishi 76%
- Nissan 75%
- Dodge (FCA) 74%
- Chrysler (FCA) 71%
Συνολικά, η έρευνα έδειξε πως το μέσο επίπεδο ικανοποίησης πελατών για όλες τις μάρκες διαμορφώθηκε στο 79%, σημειώνοντας πτώση κατά 3,7% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Ενδεικτικό είναι πως οι 21 από τις 27 μάρκες είχαν χειρότερες επιδόσεις από πέρυσι με τους πελάτες να μένουν λιγότερο ικανοποιημένοι μεταξύ άλλων από την αξιοπιστία, την οδική συμπεριφορά, την ασφάλεια, την εξωτερική σχεδίαση, την καμπίνα, την τεχνολογία, την εγγύηση και την οικονομία καυσίμου των αυτοκινήτων τους.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έκθεση στο παρακάτω pdf.