Lamborghini: Έτσι θα διαφοροποιηθούμε από τα ηλεκτρικά μοντέλα

Lamborghini: Έτσι θα διαφοροποιηθούμε από τα ηλεκτρικά μοντέλα

Η Lamborghini πιστεύει, ότι έτσι όπως εξελίσσεται η κατάσταση με τα ηλεκτρικά μοντέλα, ο μόνος τρόπος να διαφοροποιηθεί, είναι μέσω της αίσθησης στην οδήγηση και του χειρισμού ενός αυτοκινήτου.

Η ηλεκτροκίνηση έχει φέρει τα πάνω κάτω στο αυτοκινητικό στερέωμα. Σε όλους τους τομείς. Κι αν οι mainstream κατασκευαστές έχουν μπει για τα καλά στο χορό, οι εξωτικές φίρμες όπως η Lamborghini, ψάχνουν να βρουν την ιδανική ισορροπία.

Η ιταλική φίρμα έχει αναφερθεί πολλάκις στο παρελθόν ότι δε σκοπεύει να προχωρήσει στην κατασκευή ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου αλλά θα βαδίσει σε υβριδικά μονοπάτια, διατηρώντας στο πορτφόλιο της τους θερμικούς κινητήρες. Υπάρχει όμως κάποιος άλλος τρόπος ώστε η Lamborghini να διαφοροποιηθεί από τον ηλεκτρικό ανταγωνισμό; 

lambo

Ο Francesco Scardaoni, επικεφαλής της φίρμας στην Ασία, έδωσε τη δική του απάντηση πάνω σε αυτό το ερώτημα. «Η τελική ταχύτητα ενός σούπερκαρ ή οι εκρηκτικές επιταχύνσεις, διαδραμάτιζαν σπουδαίο ρόλο στην προ-ηλεκτρικών οχημάτων εποχή. Πλέον όμως κανένας από αυτούς τους δυο τομείς δε μπορεί να θεωρείται αβαντάζ ή προτέρημα ενός σούπερκαρ. Τα ηλεκτρικά οχήματα χάρη στον τρόπο λειτουργία τους δύναται να προσφέρουν τόσο εντυπωσιακές επιταχύνσεις από στάση όσο και υψηλές τελικές ταχύτητες. Αυτό που δε μπορούν να επιτύχουν είναι τον τέλειο χειρισμό. Και επιτρέψτε μου να πιστεύω ότι δε θα το καταφέρουν τουλάχιστον μέσα στην επόμενη δεκαετία». 

lambo 1

Ο Scaradoni, ουσιαστικά  μέσα από την τοποθέτηση του αυτή, έδωσε το στίγμα ή εάν προτιμάται καλύτερα τη φιλοσοφία που θα ακολουθήσει η Lamborghini το προσεχές διάστημα. Και μεταξύ μας, ο Ιταλός, έχει δίκιο. Η τελική ταχύτητα ενός οχήματος όπως και το «0-100», είναι έννοιες μετρήσιμες. Η αίσθηση όμως και ο χειρισμός ενός αυτοκινήτου δεν μπορεί να αποτυπωθεί σε αριθμούς. Δεν υπάρχει κάποια μονάδα μέτρησης...  

Όσο υψηλής απόδοσης κι αν είναι ένα ηλεκτρικό σούπερκαρ, όσο εντυπωσιακό ως νούμερο κι αν είναι το «0-100» που προσφέρει, εάν ζυγίζει 2+ τόνους, δε γίνεται εκ των πραγμάτων να προσφέρει την αίσθηση ή το handling που αναζητά ο Πραγματικός Οδηγός. Ή έστω αυτό που θέλει να του προσφέρει η Lamborghini. 

Μένει λοιπόν να δούμε και στην πράξη, τις μελλοντικές κινήσεις της ιταλικής εταιρείας αρχής γενομένης από τον αντικαταστάτη της Aventador που οι φήμες θέλουν πέρα από το υβριδικό σύστημα κίνησης να φέρνει νέα δεδομένα στους τομείς της αίσθησης αλλά και της οδικής συμπεριφοράς. Για να δούμε...

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube