Χάρη στο SUV, η Lamborghini δεν γνωρίζει κρίση
Η τεράστια επιτυχία που έκανε η Lamborghini με την Urus δεν αποτελεί έκπληξη. Τέτοια μάλιστα που, παρά το κλείσιμο του εργοστασίου κατά την καραντίνα, η Lamborghini μπορεί να επιτύχει τους στόχους της μέχρι το τέλος του έτους.
Η Lamborghini είχε ήδη καταφέρει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της για αρκετούς μήνες, χάρις και μόνον στην απλή παρουσία της Urus στον κατάλογό της. Είναι κάτι παραπάνω από σαφές: Το ιταλικό το SUV αποφέρει πολλά στην Sant’Agata, επιτρέπoντάς της μάλιστα να διαβεί από τον ανεμοστρόβιλο του Covid-19 χωρίς να ανοίξει (εμπορικό) ρουθούνιο. Ο επικεφαλής της ιταλικής φίρμας, Stefano Domenicali, επιβεβαίωσε ότι πιθανότατα θα επιτευχθούν οι στόχοι του 2020, ιδίως όσον αφορά στην κερδοφορία.
Ο ισχυρός άνδρας της Sant’Agata υπενθυμίζει ότι η Lambo ήταν και παραμένει «niche» και ότι, «οι παραγγελίες που έχουν επιβεβαιωθεί και οι νέες παραγγελίες που παίρνουμε μας κάνουν να βλέπουμε το 2020 πιο θετικά από τους άλλους».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lamborghini Urus
Η εξέλιξη της Urus είναι αδιάψευστος μάρτυρας: Το μερίδιό της καταλαμβάνει όλο και μεγαλύτερο μέρος, έχοντας φτάσει να αντιπροσωπεύει πλέον το 60% των πωλήσεων Lamborghini παγκοσμίως. Ένα προφίλ παρόμοιο με αυτό της Porsche –φυσικά, σε μικρότερες αναλογίες: Ο Γερμανός κατασκευαστής κάνει το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών του με τις Cayenne, Panamera και Macan, με τα κουπέ του Zuffenhausen να έχουν αναλάβει αποκλειστικά τη διατήρηση της εικόνας της φίρμας.