BMW: «Δεν είναι ο στόχος μας να ικανοποιήσουμε τους πάντες»

BMW: «Δεν είναι ο στόχος μας να ικανοποιήσουμε τους πάντες»

Ο άνθρωπος που παίρνει τις αποφάσεις για την σχεδίαση των νέων μοντέλων της BMW εξηγεί τους λόγους που αυτά διχάζουν το κοινό.

Ο Domagoj Dukec, υπεύθυνος σχεδιασμού της BMW, έδωσε συνέντευξη στο Top Gear, αμυνόμενος των σχεδιαστικών αποφάσεων σχετικά με τα νέα μοντέλα της BMW που έχουν διχάσει το κοινό.

Ο σχεδιαστής δήλωσε: «Διαβάζω τα social media και τον τύπο, και βλέπω πως μερικοί άνθρωποι ανησυχούν για το μέλλον της BMW, όμως μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως έχουμε ένα ξεκάθαρο όραμα για το που πάμε. Όλοι μας αγαπάμε τη μάρκα».

Όσον αφορά για τον όγκο της κριτικής που δέχτηκε η εταιρεία το τελευταίο διάστημα, ο Domagoj δήλωσε πως η εμπειρία 20 ετών που έχει στο χώρο του έχει δείξει πως αυτό είναι κάτι φυσιολογικό εφόσον θέλεις να δημιουργήσεις κάτι ξεχωριστό. Όπως αναφέρει έτσι λειτουργεί ο σχεδιασμός - όλοι έχουν μια άποψη - και πως ο απόλυτος στόχος τους είναι οι πελάτες: «Μπορείς να δημιουργήσεις κάτι όμορφο, και εμείς έχουμε αυτοκίνητα που είναι απλά χαριτωμένα. Όμως υπάρχουν πελάτες που, αν θέλεις να τους κερδίσεις, θα πρέπει να ξεχωρίζεις. Πρέπει να δημιουργήσεις κάτι που δεν πηγαίνει με τα συνηθισμένα».

Αναφερόμενος στην πρόσφατη κληρονομιά της BMW όταν υπεύθυνος σχεδιασμού ήταν ο Chris Bangle, o Domagoj Dukec είπε πως και τότε υπήρχαν πολύ έντονες αντιδράσεις όμως μετά από ένα διάστημα ο κόσμος άρχισε να αντιμετωπίζει σχέδια όπως η BMW 5 Series E60 με αγάπη. «Τώρα είναι μια πολύ ιδιαίτερη εποχή. Τα νέα μοντέλα είναι διαφορετικά και ξεχωρίζουν. Πιστεύω πως αυτό είναι κάτι που έχουμε συνηθίσει. Δεν είναι ο στόχος μας να ικανοποιήσουμε τους πάντες. Δεν μπορείς να φτιάξεις ένα σχέδιο που να τους ικανοποιεί όλους. Όμως πρέπει να ικανοποιήσεις τους πελάτες σου».

Η βαυαρική φίρμα αναγνωρίζει το 70% των πελατών της ως "elegant creators", δηλαδή πετυχημένα στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν να έχουν το καλύτερο δυνατό αλλά δεν τους ενδιαφέρει να το φωνάξουν, επιλέγοντας μοντέλα όπως οι 3 Series, 5 Series και 7 Series. Όσον αφορά το υπόλοιπο 30%, είναι "expressive performers" δηλαδή μια ομάδα ανθρώπων με αυτοπεποίθηση που αγοράζουν μοντέλα όπως οι Z4, 8 Series κτλ.

«Δεν δέχονται όλα τα μοντέλα μας την ίδια κριτική. Μπορεί να δεις ότι το 20% των ανθρώπων δηλώνει πως του αρέσει κάτι τόσο εκκεντρικό όπως η γρίλια της 4 Series. Αυτό ταιριάζει στον τύπο πελατών που στοχεύουμε».

[Πηγή: Top Gear]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube