
Nissan, βελτιώνει το e-POWER, πάνω η ισχύς, κάτω η κατανάλωση
Το αναβαθμισμένο e-POWER υπόσχεται βελτιωμένη λειτουργία, που ισοδυναμεί με περισσότερη ησυχία και λιγότερους κραδασμούς.

«Ένα ηλεκτρικό που δεν κουμπώνει στην πρίζα αλλά καίει βενζίνη και γεμίζει σε ελάχιστα λεπτά στο βενζινάδικο». Αυτό ευαγγελιζόταν η Nissan όταν μας σύστησε το καινοτόμο σύστημα e-POWER στο Qashqai και στο X-Trail.
Τη στιγμή που βρίσκεται σε ένα δύσκολο σταυροδρόμι για την εμπορική της επιβίωση, η Nissan γνωρίζει ότι ο δρόμος προς τη σωτηρία περνάει από τη βελτίωση του προϊόντος. Έτσι, μεταξύ άλλων, σπεύδει να βελτιώσει τη λειτουργία του συστήματος e-POWER.
Στην ουσία πρόκειται για κάτι μοναδικό στη σύγχρονη αυτοκίνηση. Αφού όλα τα υπόλοιπα συστήματα μετάδοσης κίνησης που χρησιμοποιούν έναν θερμικό κινητήρα για γεννήτρια, κουμπώνουν στην πρίζα. Το e-POWER όχι, γεμίζει ενέργεια αποκλειστικά και μόνο στο βενζινάδικο.
Στην πράξη, η οδήγηση ενός e-POWER όντως προσομοιάζει πολύ αξιόλογα αυτήν ενός 100% ηλεκτρικού
Το αντίτιμο είναι η αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με μια full hybrid διάταξη. Γιατί από τη στιγμή που δεν υπάρχει ποτέ μηχανική σύνδεση του θερμικού μοτέρ με τους τροχούς, χρειάζονται δύο μετατροπές ενέργειας: Η χημική να γίνει ηλεκτρική και στη συνέχεια κινητική.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η παραγωγή των Nissan e-POWER ξεπέρασε το 1,5 εκατομμύριο
Αυτό ακριβώς προσπαθεί να διορθώσει τώρα η Nissan. Διατηρεί τον ίδιο υπετροφοδοτούμενο 4κύλινδρο των 1,5 lt, αλλά υπόσχεται ότι πλέον λειτουργεί σε χαμηλότερες rpm. Κάτι που μειώνει την κατανάλωση κατά 15%.
Την ίδια στιγμή, η ισχύς έχει ανέβει από τους 190 στους 204 ίππους, στην περίπτωση του Qashqai. H ροπή παραμένει στα 330 Nm.
Ξεφεύγοντας από τα ξερά νούμερα, η Nissan γνωρίζει ότι υπάρχει θέμα με τους κραδασμούς και τον ήχο που παράγει ο κινητήρας. Υπόσχεται ότι νέα γενιά e-POWER διακρίνεται για την πιο απαλή λειτουργία της.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Nissan με την αρωγή της Renault θα αποκτήσει το δικό της Twingo
Κάτι που μειώνει το επίπεδο του θορύβου μέσα στην καμπίνα έως και 5,6 dB. Αξίζει να σημειωθεί ότι το e-POWER που πρωτογνωρίσαμε προ 3ετίας στην Ευρώπη αποτελεί τη δεύτερη γενιά του συστήματος. Η πρώτη παρουσιάστηκε το 2016 και ήταν αποκλειστικά διαθέσιμη στην ιαπωνική αγορά.