Citroën, ξεκίνησε να διαφημίζεται πάνω σε σαμαράκια στη Γαλλία

Citroën, ξεκίνησε να διαφημίζεται πάνω σε σαμαράκια στη Γαλλία

Τα σαμαράκια, κάτι μισητό για τους οδηγούς, επέλεξε η Citroën για νέα εργαλείο επικοινωνίας. Αρχής γενομένης από την πόλη Issoire.

Citroën

Σου διαλύουν τα αμορτισέρ, νιώθεις το αμάξωμα να αποκτά τριγμούς, φθείρουν τα τακάκια… Ναι, κανείς οδηγός δεν συμπαθεί τα σαμαράκια. Αλλά αυτά επιλέγει τώρα η Citroën για να διαφημιστεί.

Αν και η γαλλική εταιρεία προτιμά να χρησιμοποιεί προσεκτικά τις λέξεις. Εκπρόσωπος της Citroën δήλωσε ότι δεν πρόκειται «για διαφήμιση, αλλά κάτι που γίνεται στο πλαίσιο της προώθησης της οδικής ασφάλειας. Ιδιαίτερα σε περιοχές όπου συχνάζουν παιδιά και δίτροχα».

Με αντίτιμο ότι πάνω στα σαμαράκια θα αναγράφεται το όνομά της και θα φαίνεται το νέο της σήμα.

Με ένα σμπάρο, δύο τρυγόνια για τη Citroën!

Citroën

Τα νέα σαμαράκια είναι τσιμεντένια, βάρους δύο τόνων το καθένα. Η πόλη Issoire στην Ωβέρνη ήταν η πρώτη που χρηματοδοτήθηκε για να αποκτήσει δύο τέτοια. Κοστίζουν περίπου €10.000 και το σημαντικό για τον δήμο είναι ότι δεν έβαλε ούτε λεπτό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε τι παθαίνει ένα αυτοκίνητο αν πέσει σε 100 διαδοχικά σαμαράκια! [videos]

Τοπική νομοθεσία ορίζει ότι η Citroën δεν θα μπορεί να χρηματοδοτήσει πάνω από €50 χιλιάρικα ανά δήμο, αλλά και πάλι μιλάμε για κάμποσα σαμαράκια ανά περιοχή.

Citroën

Ενσωματώνουν μια σειρά από πλεονεκτήματα. Σε σχέση με τα πλαστικά, είναι πολύ πιο ανθετικά στην πολύχρονη καταπόνηση. Οπότε δεν θα φθαρούν στο πέρασμα του χρόνου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μ. Βρετανία: «Ξήλωμα» στα σαμαράκια για να μειωθούν οι ρύποι

Επίσης «είναι λιγότερο θορυβώδη από τα προηγούμενα», κατά δήλωση του Bertrand Barraud, τοπικού δημοτικού συμβούλου. Ενώ «οι μοτοσικλέτες και τα ποδήλατα μπορούν να τα καβαλήσουν με λιγότερη προσπάθεια». Ίσως και να περάσουν από το πλάι, θα προσθέταμε εμείς.

Citroën

Η Citroën ψάχνει τώρα και για άλλους δήμους που είναι πρόθυμοι να ενταχθούν στο εγχείρημα. Και καλεί τους δημάρχους να υποβάλουν αίτηση μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2025.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σαμαράκια για πεζούς στην Κίνα, για να μην τρέχουν και να… προλαβαίνουν να εκτιμήσουν το μέρος

Ώστε να λάβουν και αυτοί χρηματοδότηση για το έργο που θα την κάνει πιο γνωστή. Το θέμα είναι πώς νιώθει κάποιος για το λοχιόσημο των Γάλλων. Όταν το βλέπει πάνω σε κάτι που τον ταλαιπωρεί καθημερινά. Αυτόν και το αυτοκίνητό του.

Από την άλλη, δεν λένε ότι και η αρνητική διαφήμιση είναι διαφήμιση; Στο κάτω-κάτω, ας επέλεγε Citroën που έχει ενδοτική ανάρτηση.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube