Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, ιδεολογικός αποπροσανατολισμός

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, ιδεολογικός αποπροσανατολισμός

H τρίτη γενιά του MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, ακόμη πιο fashion victim, πιο μεγάλη, πιο οικογενειακή, λιγότερο ισχυρή (!) και πιο ακριβή βρίσκεται σε ιδεολογική σύγχυση.

Με ντεμπούτο στο τέλος του 2023, το πιο σπορ και δυναμικό μοντέλο του Countryman τρίτης γενιάς, το MΙΝΙ JCW Countryman ALL4 είναι και το δεύτερο της γκάμας που πέφτει στα χέρια μας -πρώτο ήταν το 1.500άρι MHEV.

Συνολικά, το νέο MΙΝΙ Countryman συνέχισε να μεγαλώνει ανάμεσα στις γενιές του. Με την τρίτη να βάζει επιπλέον 15 πόντους σε μήκος από τη δεύτερη (18 cm από την πρώτη). Αλλά και στις άλλες διαστάσεις πήρε μπόι, φαρδαίνοντας δύο πόντους και ψηλώνοντας σχεδόν εννέα!

Αν αναρωτιέσαι πόσο κοστίζει το νέο MINI JCW Countryman ALL4, τότε δεν ανήκεις στο δυνητικό αγοραστικό κοινό του

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Πιο μακρύ από μια Mercedes-Benz GLA (4,42 m) ή ένα Range Rover Evoque (4,37 m) και οριακά πιο κοντό από ένα Audi Q3 (4,48 m), το Countryman λογίζεται οριακά ως C-SUV. 

Με αυτά και με αυτά λοιπόν, το πιο επιβλητικό και μάξι MINI όλων των εποχών έκανε το JCW Countryman να μετρά σε μήκος τα 4,45 m, πλάτος τα 1,84 και ύψος 1,65 m. «Μίνι», είπατε;

Σε σύγκριση με το προηγούμενο Countryman, η εξωτερική σχεδίαση διακρίνεται από περισσότερη ομαλότητα και ρευστότητα, καθώς τίποτα δεν προεξέχει. Με το πίσω μέρος να έχει γίνει πιο τετράγωνο, θυμίζοντας βανάκι. Το αποτέλεσμα φαίνεται στην αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να έχει κατέβει στο Cd 0,26!

Από την άλλη θα ήταν άδικο να μην αναγνωρίσουμε σε αυτό το βρετανικό σπορ C-SUV ότι η εικόνα του είναι πολύ όμορφη και ταυτόχρονα ιδιαίτερα δυναμική. Νέο σχήμα στα φανάρια, νέα οκτάγωνη μάσκα, έγχρωμοι κάθετοι ανακλαστήρες… 

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Παρά την ομαλότητα της γραμμής και τη στρογγυλάδα του, το Countryman δείχνει λιγότερο παχουλό από το προηγούμενο. Ειδικά με το τριμ John Cooper Works με μπόλικα μπιχλιμπίδια, ρίγες, σημαιάκια και σηματάκια που το λένε ξεκάθαρα: Είμαι το γκαζερό της γκάμας! Κι αν δεν το καταλάβατε, ορίστε και τέσσερις εξατμίσεις!

Προς επίρρωση και ενίσχυση αυτής της δυναμικής εικόνας έρχονται οι πολυάριθμοι λογότυποι, οι τέσσερις μπούκες της εξάτμισης, τα καρό σημαιάκια στη μάσκα και στις ζάντες, οι γυαλιστερές μαύρες μπάρες οροφής και η ορίτζιναλ φωτεινή υπογραφή. Φουλ LED φώτα που μάλιστα τα πίσω είναι εξατομικεύσιμα ανά πάσα στιγμή μέσα από μια επιλογή τριών διαφορετικών διαμορφώσεων στα κινούμενα γραφικά, μία από τις οποίες ονομάζεται «JCW». 

Στο άθροισμα έρχονται αναμενόμενα να προστεθούν η δίχρωμη οροφή, οι 20άρες ζάντες (19” οι βασικές) και το επιβλητικό κοίλο καπό.

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Εξαιρετικά καλοσχεδιασμένο ταμπλό, ντυμένο με ύφασμα και με ενσωματωμένο από πίσω τον ατμοσφαιρικό φωτισμό, και μεγάλη στρογγυλή οθόνη αφής OLED. Πρωτοτυπία που κάνει bypassing τα σκληρά πλαστικά και κολακεύει περισσόρερο στο μάτι παρά στη χρήση. Το infotainment στερείται σαφήνειας και απαιτεί χρόνο προσαρμογής. Τιμόνι, μπάκετ και πενταλιέρα σου θυμίζουν με τι έχεις να κάνεις.

Για την καμπίνα, θα σας προκαταλάβουμε. Σπουδαία δουλειά! Παρατηρώντας ανακαλύπτεις μάλλον ασυνήθιστα υλικά για premium εσωτερικό και την ιδιαίτερη παρουσίαση που χαρακτηρίζει κάθε MINI. Το ταμπλό είναι ντυμένο με ύφασμα με ευχάριστα μοτίβα και ρεοστατικό φωτισμό από πίσω. Θα χρειάζεται ηλεκτρική σκούπα για να ρουφάς τη σκόνη που θα μαζεύει, ενώ κάποιο λέκιασμα είναι αναπόφευκτο. 

Στο πάνω μέρος του ταμπλό (όπως και στις επενδύσεις στις πόρτες), τα σκληρά και γυαλιστερά πλαστικά δεν συνάδουν με την ποιοτική εικόνα. Πάντως το συνολικό φινίρισμα είναι υποδειγματικό και εν προκειμένω στο JCW με ορίτζιναλ επενδύσεις και διακοσμήσεις για την ευκταία σπορ εμφάνιση. Χαμηλά τα πράγματα είναι ομοίως επίμεμπτα όσον αφορά την ποιότητα σε όψη και αφή, με άφθονη χρήση σκληρού πλαστικού. 

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Σήμανση «John Cooper Works» και καρό σημαίες παντού. Το 7άρι διπλοσύμπλεκτο σασμάν διαθέτει λειτουργία «BOOST». Τα μόνα φυσικά χειριστήρια βρίσκονται κάτω από την οθόνη και αφορούν τη μίζα, τον λεβιέ του σασμάν και τις οδηγικές ρυθμίσεις (Experiances). Και πιο κάτω φυσικά κουμπιά για την αντιθαμβωτική λειτουργία εμπρός πίσω και την απενεργοποίηση της παρακολούθησης της λωρίδας -well done MINI. Δύο USB-C και μία 12βολτη πρίζα για τους εμπρός επιβάτες.

Αποκαρδιωτικό; Όχι. Δημιουργεί απλώς ένα αίσθημα ατέλειας σε ένα κατά πλειονότητα αναζωογονητικής και ευχάριστης ατμόσφαιρας εσωτερικό. Κάνοντας σούμα όλα τα παραπάνω, τολμούμε να πούμε ότι σε επίπεδο ποιότητας υλικών, η εικόνα δεν έχει βελτιωθεί, αν δεν έχει οπισθοχωρήσει σε σχέση με τη δεύτερη γενιά.

Το κεντρικό στοιχείο στην εντελώς μεταμορφωμένη, σύγχρονη και ούλτρα ψηφιακή καμπίνα του MΙΝΙ JCW Countryman ALL4 -και κάθε Countryman- δεν είναι άλλο από τη μοναδική κυκλική κεντρική οθόνη OLED με διάμετρο 24 cm. Που είναι και η μόνη οθόνη του αυτοκινήτου, με εξαίρεση το μικρό head-up display που προσφέρεται στάνταρ στο JCW. 

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Οι 

Το στρογγυλό καντράν, με εξαιρετική ποιότητα γραφικών και απόδοση, αποτελεί ουσιαστικά και τον μόνο τρόπο αλληλεπίδρασης με το αυτοκίνητο. Είτε φωνητικά χάρη στον Spike, τον φωνητικό βοηθό της MINI, ή με την αφή μέσω της τελευταίας γενιάς του συστήματος infotainment της βρετανικής φίρμας. 

Ένα σύστημα που το Cowley ήθελε να είναι ακόμα πιο προσαρμόσιμο και διασκεδαστικό από το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Όπως οι οκτώ διαφορετικές λειτουργίες του στην περίπτωση των τετρακίνητων ALL4, ως εκ τούτου και στο JCW. Πρόκειται για τις διαμορφώσεις που επιλέγονται από το χειριστήριο «Εxperiences» και που επηρεάζουν τόσο την εμφάνιση του συστήματος όσο και το οδηγικό set-up του MΙΝΙ JCW Countryman ALL4. Με τις τέσσερις από αυτές να εκπέμπουν το δικό τους ξεχωριστό ήχο κατά την επιτάχυνση. Στην αρχή έχει πλάκα, προϊόντος του χρόνου μας φάνηκαν ενοχλητικές. Ευτυχώς, έχεις τη δυνατότητα να τα απενεργοποιήσεις και να βρεις την ησυχία σου. 

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Τα πάντα περνούν από τούτη εδώ την OLED. Και το λειτουργικό MINI OS9. Είτε πρόκειται για τα δεδομένα οδήγησης είτε τα πολυμέσα είτε τον κλιματισμό... Προσεγμένα γραφικά, πολύχρωμα, με την οθόνη να αλλάζει ανάλογα με το οδηγικό mode που επέλεξες από το κουμπί των Experiances. Το καθένα με το δικό του τζινγκλ!

Κατά τα λοιπά, Android Auto και Apple CarPlay είναι διαθέσιμα ασύρματα και μάλιστα με καλή ενσωμάτωση στη στρογγυλή οθόνη. Το μόνο που χρειάζεται, κρίνοντας εξ ιδίων βέβαια, είναι φυσικά χειριστήρια για τον κλιματισμό. Τουλάχιστον, τα γραφικά για τη θερμοκρασία είναι ευμεγέθη και τα πετυχαίνεις με το δάχτυλο ακόμα και σε δρόμο με λακκούβες.

To φαντασμαγορικό σκηνικό στην καμπίνα του MINI JCW Countryman ALL4 συμπληρώνει ό,τι καλύτερο υπάρχει στον κατάλογο της φίρμας. Από απομίμηση δέρματος για την ταπετσαρία και επώνυμα σπορ καθίσματα και τιμόνι, μέχρι πανοραμική γυάλινη οροφή και το ισχυρό ηχοσύστημα Harmann Kardon.

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του MINI Countryman έδωσαν πόντους και στο μεταξόνιο. Αναλογικά πολύ λιγότερους, 2 cm, φτάνοντας έτσι τα 2,69 m. 

Ωστόσο, μόλις καθίσεις πίσω, έχεις την εντύπωση ότι το μεταξόνιο μάκρυνε περισσότερο, καθώς ο χώρος για τα πόδια είναι εντυπωσιακός. Το πίσω κάθισμα δε, σύρεται κατά 13 cm στάνταρ στην έκδοση JCW και διαθέτει ρυθμιζόμενες/ανακλινόμες πλάτες (40:20:20). 

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Το πίσω κάθισμα φάρδυνε κατά τέσσερις πόντους, είναι συρόμενο κατά 13 cm σε δύο μέρη (60:40) και η πλάτη του διαιρείται σε τρία μέρη (40:20:40). Χωροταξικά πολύ καλό για δύο. Ο μεσαίος έχει να αντιμετωπίσει πιο στενή θέση, με σαμάρι, τούνελ μετάδοσης και την κεντρική κονσόλα. 

Το πορτμπαγκάζ με τον διπλό πάτο, παρά την ύπαρξη της τετρακίνησης, εξακολουθεί να παραμένει στον μέσο όρο της κατηγορίας: 450 lt και 1.450 με τα καθίσματα πεσμένα και δημιουργία χώρου φόρτωσης χωρίς σκαλοπάτι. 

Στον εξοπλισμό του να σημειώσουμε τον φωτισμό, τέσσερα κοτσανέλα πρόσδεσης και 12βολτη πρίζα. Και στο Package XL που διέθετε το δικό μας αυτοκίνητο, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη βάση για τη στήριξη σχάρας ποδηλάτων.

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Στο μηχανοστάσιο του MINI JCW Countryman ALL4 τοποθετήθηκε ένας νέος δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του BMW Group. Ο ίδιος που βρίσκουμε στην BMW X1 35i, ανασχεδιασμένος και για πρώτη φορά συνδυασμένος με τετράμπουκη εξάτμιση και συνταίριασμα με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού με λειτουργία «boost». 

Η απόδοση της νέας μονάδας φτάνει σε μέγιστη ισχύ 300 άλογα και σε μέγιστη ροπή 400 Nm. Δηλαδή υπολείπεται από το δίλιτρο μοτέρ του προηγούμενου JCW κατά έξι άλογα και 50 Nm. Να σημειώσουμε ότι οι ρυπαντικές διατάξεις της ΕΕ έχουν βάλει το χεράκι τους σε αυτή την απώλεια, καθώς το αντίστοιχο αμερικανικό μοντέλο φτάνει τους 312 PS. Οι καιροί και τα ήθη αλλάζουν… Θυμάστε κάποτε που τα «αμερικανικά» μοτέρ των ευρωπαϊκών μοντέλων έχαναν ακόμα και 20% της απόδοσής τους;

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Ο δίλιτρος κινητήρας TwinPower αποδίδει 300 άλογα και 400 Nm. Συνταιριασμένος με αυτόματο 7άρι σασμάν διπλού συμπλέκτη με λειτουργία «boost» δίνει χρόνο 5,4" για το σπριντ των 0-100 km/h και τελική 250 χιλιόμετρα.

Με αυτά και με αυτά λοιπόν, το νέο MINI JCW Countryman ALL4 είναι 0,3” πιο αργό από το προηγούμενο, με την τελική να παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Προφανώς, η απόδοση δεν είναι η μόνη υπαίτια γι’ αυτήν τη μικρή άμβλυνση στην επιτάχυνση. Μερίδιο ευθύνης έχουν τόσο οι μεγαλύτερες διαστάσεις και το παραπάνω βάρος, όσο και το νέο σασμάν.

Φτάνοντας στο ζουμί του νέου MINI JCW Countryman ALL4, αυτό δεν είναι άλλο από το πώς τα καταφέρνει στον δρόμο. Ξεκινώντας από τη θέση οδήγησης που είναι βολικά χαμηλή (πολύ για SUV), με καλή πλευρική στήριξη από το κάθισμα και,ευχάριστο στο χούφτωμα το μικρό τιμόνι. Σχεδόν τέλεια!

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Όσο πηγαίνεις με τον ρυθμό μέχρι «σβέλτα» αντιλαμβάνεσαι ότι το σασί του John Cooper Works είναι απόλυτα ισορροπημένο και σφόδρα αποδοτικό. Που στρίβει διαβήτης στις στροφές, χωρίς να γέρνει στάλα και να μην αποσυντονίζεται στο άφημα του γκαζιού. Εύκολο λοιπόν στον χειρισμό, φαίνεται ακόμη μικρότερο και ελαφρύτερο από ό,τι είναι στην πραγματικότητα. Μην ξεχνάμε ότι ζυγίζει 1,7+ τόνους.

Εκείνο που αντιλαμβάνεσαι επίσης είναι ότι κάτι τρέχει με το κιβώτιο. Δεν ανταποκρίνεται ως διπλού συμπλέκτη που είναι και καθυστερεί μέχρι να βρει τη σωστή σχέση. Αν η MINI μας έλεγε ότι είναι με μετατροπέα ροπής, θα την πιστεύαμε! Ακόμη λοιπόν και στη σβέλτη οδήγηση, το σασμάν δεν αίρεται στο ύψος των δυνατοτήτων του μοτέρ. Οφείλουμε βέβαια να ομολογήσουμε ότι το κιβώτιο στρώνει κατά πολύ σε απόκριση στη χειροκίνητη λειτουργία. Στις χαμηλές στροφές πάντως, ο 4κύλινδρος επιδεικνύει μεγάλη ελαστικότητα, προσφέροντας πολύ ευχάριστη οδήγηση.

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Στις στροφές γέρνει ελάχιστα, η ανάρτηση δεν αφήνει τις μάζες να κάνουν τα δικά τους και του αρέσει ο δρόμος να είναι χαρτί. Σε κατσαρή άσφαλτο, οι αναπηδήσεις οδηγούν σε πλευρικές μετατοπίσεις, Αλλά όσο ανεβάζεις ρυθμό τόσο υποχωρεί το φαινόμενο. Λες και το ρύθμισαν (που αυτό έκαναν) να γίνεται πιο στιλβωμένο σε πάτημα όσο πιο τέζα πηγαίνεις. 

Πάμε να πατήσουμε παραπάνω το γκάζι! Ο δίλιτρος, ανεβάζοντας ρυθμό, αποδεικνύεται πολύ δυνατός για το Countryman. Και ειδικά για τους εμπρός τροχούς που πασχίζουν να διαχειριστούν τη μεγάλη ροπή. Εάν δε, επιταχύνεις πάση δυνάμει θα χρειαστεί συστηματική διόρθωση της τροχιάς του αυτοκινήτου. Μα γιατί; Δεν είναι ALL4; Είναι, αλλά η τετρακίνηση αργεί να κάνει ανακατανομή της ροπής. Οπότε χρειάζεται να κάνεις το κουμάντο σου στα πρώτα μέτρα μέχρι να τα βρει με τα ποσοστά.

Στη συνέχεια, το μοτέρ ξεδιπλώνει τη ροπή του χωρίς ανισομερή κατανομή της, με δυνατές επιταχύνσεις σε εντυπωσιακό εύρος περιστροφής. Και ευχάριστο τεχνητό ήχο από τα ηχεία, με σκασίματα και τα τοιαύτα. Το αργό σασμάν, και υπό αυτές τις συνθήκες, συνεχίζει δείχνει την αδυναμία του στο αυτόματο mode να επιλέξει σχέση. Οπότε, χειροκίνητα…

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Μεγάλο μέγεθος, μεγάλο βάρος. Η αναπόφευκτη αδράνεια στην είσοδο της στροφής επιτείνεται ως αίσθηση από τη σχετική νωθρότητα του τιμονιού. Τα P Zero ζεσταμένα κάνουν καλή δουλειά, μαζεύοντας στο μέτρο που τους αναλογεί τα πράγματα. 

Με μεγάλο αποτύπωμα στον δρόμο, χαμηλωμένο σε σχέση με τα άλλα Countryman κατά ενάμιση πόντο και με λάστιχα Pirelli P-Zero 245/40 R20, το Countryman JCW δεν είναι αυτό που λες «άνετο αυτοκίνητο». Αλλά δεν το εμποδίζει να είναι βιώσιμο μέσα στην πόλη και σε δρόμο με ανισομέρειες. Στο διαμορφώσιμο set-up του σασί, υπάρχουν ρυθμίσεις για τέτοιο ακριβώς τερέν, αν και όλες τους γέρνουν προς την (πολύ) σφιχτή μεριά της πλάστιγγας.

Ευτυχώς, το Countryman JCW αναπληρώνει την άνεση χάρη στο καλό επίπεδο ηχομόνωσης -όσο ο κινητήρας δεν είναι υπό φορτίο. Διαθέτει επίσης το εξαιρετικό σύστημα υποβοήθησης οδήγησης της BMW που της επιτρέπει ακόμη, προαιρετικά, να αλλάζει λωρίδα μόνο του στον αυτοκινητόδρομο. Ή ακόμα και να αφήνεις το τιμόνι σε μποτιλιαρίσματα με ταχύτητα μικρότερη από 60 km/h. 

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Τιμόνι που είναι επιπλέον τόσο ευαίσθητο που αρκεί μόνο να το αγγίζεις με το δάχτυλο, κρατώντας ενεργοποιημένη την υποβοήθηση οδήγησης. Αυτοματοποιημένα συστήματα διαχείρισης και υποβοήθησης της οδήγησης που υποστηρίζονται από 12 αισθητήρες υπερήχων και τέσσερις πανοραμικές κάμερες για ημί-αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2..

Βέβαια υπάρχει και η φουλ σπορ ρύθμιση που σφίγγει όσο δεν πάει την ανάρτηση για να μπορείς να εκμεταλλευτείς τη «ραλιτζίδικη» έκφανση του αυτοκινήτου, με μηδενική κλίση, ισχυρή πρόσφυση και περιορισμένες μεταφορές μάζας. Και επιπλέον σου αλλάζει την απόκριση στο γκάζι και το βάρος στο τιμόνι.

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Στη ρύθμιση Go-Kart λοιπόν, όπου το DSC βγαίνει περίπου off κι έχεις την επιπλέον δυνατότητα να το εξατομικεύσεις (τιμόνι και σασί), αναμένεις να εισπράξεις το «Go-Kart feeling» που ευαγγελίζεται η MINI, αντλώντας εμπειρίες -ή καλύτερα μνήμες- από παλιότερα JCW.

Το τωρινό αυτοκίνητο όμως, δεν είναι τέτοιο. Πρόκειται για καρτ-Γαργαντούα. Το βάρος και το μέγεθος αποτελούν του κύριους πολέμιους αυτής της αίσθησης, με την αδράνεια να το κατατρύχει στις στροφές μέσης ταχύτητας και στις γρήγορες καμπές. Και η ακρίβεια να καταλήγει να αποτελεί ζητούμενο και η ανατροφοδότηση του οδηγού με πληροφορίες να αποστειρώνεται.

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis
Οι δίχρωμες 20άρες JCW Flag Spoke είναι οι μόνες έξτρα και στοιχίζουν €781. Kαι οι μόνες που ντύνονται με σπορ λάστιχα Pirelli P Zero 245/40. Μπορείς όμως να βάλεις 20άρες John Cooper χωρίς χρέωση ή να αφήσεις τις μαύρες των 19".

Στα υπερμεγέθη φρένα, με τους εμπρός δίσκους των 380 mm και τις 4πίστονες δαγκάνες, δεν έχουμε να προσάψουμε τίποτα. Ισχυρό αρχικό δάγκωμα, ωραία αίσθηση, εντυπωσιακό έργο και αναλογικότητα στο πεντάλ. Το John Cooper Works φρενάρει καθησυχαστικά σε κάθε περίπτωση.

Αν τώρα ρωτάτε για την κατανάλωση, οδηγώντας σαν κανονικός άνθρωπος η μέση τιμή της φλερτάρει με τα 10 lt/100 km. Που μπορούν να κατέβουν στα 8,5 ακόμα και στα οκτώ στον ανοιχτό δρόμο. Με τη MINI δε, να έχει τη φαεινή να μεγαλώσει το ρεζερβουάρ για το JWC από τα 45 στα 54 lt, το αυτοκίνητο απέκτησε σοβαρή αυτονομία, δυνάμενο πλέον να διανύσει στην εθνική πάνω από 600 km.

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Τι αρέσει λοιπόν στο MINI JCW Countryman ALL4 να κάνει στη ζωή του; Να καταπίνει χιλιόμετρα σε ωραία στρωμένη άσφαλτο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και εθνικές. Ίσως και να γυρίζει σε μια πίστα αλλά όχι με χάραξη μικιμάους. Νομίζουμε πως πια ήρθε η ώρα να μας ρωτήσετε, «για τέτοιο “μικρό” εύρος χρήσης, τι χρειάζεται να πληρώσει ο ενδιαφερόμενος;». Αν το διερωτηθήκατε ήδη, δεν ανήκετε στο κοινό του MINI JCW Countryman ALL4.

Αλλά καλού κακού, πάρτε ένα υπογλώσσιο. Το βασικό αυτοκίνητο που η αλήθεια είναι ότι φορά πληθωρικό εξοπλισμό, ξεκινά από τις 57.750 ευρώ. Και βάζοντας τα έξτρα του δικού μας (μεταλλικό χρώμα, ρίγες στο καπό, 20άρες ζάντες John Cooper Flag και το Package XL) ανεβαίνεις στις 69.473 ευρώ.

Test drive: MΙΝΙ JCW Countryman ALL4, Photo © DRIVE Media Group/Thanassis Koutsogiannis

Διά ταύτα; Ένα εξαιρετικό MINI που έπαψε είναι μίνι. Με μόνο μειονέκτημα το ανυπάκουο κιβώτιο και μόνο συμβιβασμό τη σφιχτή ανάρτηση, μπορείς να απολαμβάνεις την ταξιδιάρικη ικανότητα του αυτοκινήτου σε μια άνετη και καλοφτιαγμένη καμπίνα και την ικανότητά του στη σβέλτη/πολύ σβέλτη οδήγηση. Fashion item για ένα ειδικό αγοραστικό κοινό που δεν πρόκειται να ρωτήσει πόσο κάνει.

MΙΝΙ JCW Countryman ALL4

Τι λέει το DRIVEΌ,τι πιο σπορ, μοντέρνο, κομψό και πρωτότυπο παίζει στην κατηγορία των C-SUV. Διασκεδαστικό, ευρύχωρο, πρακτικό και ασφαλές, ποσώς ενδιαφέρει το δυνητικό κοινό του εάν βρίσκεται σε ιδεολογική σύγχυση ή το πόσο κοστίζει.
Τιμή  Από €57.750
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤεχνολογίαΚινητήρας βενζίνης, 1.998 cc, i4, 16v, 2 EEK, άμεσος και έμμεσος ψεκασμός, τούρμπο, ιντερκούλερ, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, τετρακίνηση
Απόδοση 300 PS/5.750-6.500 rpm, 400 Nm/2.000-4.500 rpm
Διαστάσεις4.447 x 1.843 x 1.645 mm
Χώρος αποσκευών460-1.530 lt
Βάρος1.735 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h5,4" 
Τελική ταχύτητα250 km/h
Μέση κατανάλωση*9,6  lt/100 km
Εκπομπές CO2177 g/km
*Μέτρηση DRIVE
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube