Με όνομα βαρύ σαν Ιστορία και με πλούσιο βιογραφικό, το νέο Citroën C3 πάτησε στην Ελλάδα στοχεύοντας κατευθείαν στην κορυφή. Έργο που στα χαρτιά τουλάχιστον μόνο εύκολο δεν είναι. Μιας και η απερχόμενη γενιά του πούλησε παγκοσμίως ούτε λίγο ούτε πολύ 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα.
Αν στην εξίσωση βάλουμε τις συνολικές πωλήσεις των τριών γενεών του C3 από το 2002, το κοντέρ θα σταματήσει στα 5,6 εκατομμύρια. Θέλετε κάτι πιο εγχώριο; Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, από το 2017 -την πρώτη πλήρη χρονιά της τρίτης γενιάς του γαλλικού σουπερμίνι στην ελληνική αγορά- μέχρι και τη στιγμή που γράφεται το κείμενο, έχουν ταξινομηθεί στη χώρα μας περισσότερα από 26.394 Citroën C3.
Συνήθως, όταν έχεις ένα τόσο επιτυχημένο και λαοφιλές μοντέλο όλα γίνονται πιο εύκολα όταν έρθει η ώρα της ανανέωσης. Μικρές, στοχευμένες αλλαγές, τεχνολογική επικαιροποίηση, σύγχρονη γκάμα κινητήρων και voilà. To τρένο θα συνεχίσει στις ράγες! Η Citroën όμως διάλεξε τον δύσκολο δρόμο. Αν κάτι άλλωστε μας έχει δείξει η Ιστορία είναι πως η γαλλική φίρμα σκέφτεται… out of the box. Πώς θα το λέγανε οι Γάλλοι; …mode de réflexion hors des sentiers battus. Η Citroën που τολμά, καινοτομεί και συνήθως δικαιώνεται.
Το νέο Citroën C3 άλλαξε ριζικά σε εμφάνιση, βελτιώνοντας όσα το καθιέρωσαν. Kαι με όπλο την αυτοκινητική ουσία και την κορυφαία σχέση τιμής-αξίας βλέπει κορυφή
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Clio E-Tech 2023
Κοντολογίς, ξεχάστε το ωοειδές σχήμα των δύο πρώτων γενεών και τα AirBumps που πρωτοέφερε στην εταιρεία η τρίτη γενιά. Το νέο Citroën C3 είναι κυριολεκτικά ένα άλλο αυτοκίνητο, το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία ακόμα και με νέο όνομα.
Ο στόχος του νέου C3 λοιπόν δεν είναι μόνο να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των απερχόμενων γενεών του. Αλλά και να ανοίξει έναν βιώσιμο δρόμο στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία απέναντι στις πιέσεις που δέχεται από τους Κινέζους κατασκευαστές, κυρίως σε επίπεδο τιμής. Για να το πετύχει αυτό άλλαξε πλήρως τη φιλοσοφία εξέλιξης, παραγωγής και διάθεσης στο κοινό, όπως θα αναλύσουμε παρακάτω. Αφομοιώνοντας πλήρως τα «θέλω» της εποχής σε επίπεδο εμφάνισης. Έτσι από ένα στιλάτο χάτσμπακ μεταμορφώθηκε σε ένα «μικρό χάτσμπακ με στοιχεία SUV»!
Και αυτό μαρτυρείται από την τετραγωνισμένη σιλουέτα, τις ακμές, την ψηλή κορμοστασία, τις ράγες οροφής, τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αυτοκινήτου και την απόσταση από το έδαφος. Που από τα 13,5 cm της απερχόμενης γενιάς έχει φτάσει στα 19,7 cm! Νούμερο σημαντικά μεγαλύτερο ακόμα και από τα περισσότερα B-SUV της αγοράς!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MG3 Hybrid+, ικανό και θρασύ!
Στο εμπρός μέρος, το νέο οβάλ σήμα του Γάλλου κατασκευαστή προσδίδει μια νοσταλγική, ρετρό νότα, μιας και παραπέμπει στον πρώτο λογότυπο της Citroën, το 1919. Ταυτόχρονα, η νέα, σχεδόν περίκλειστη μάσκα και οι φωτιστικές μονάδες LED, εμπνευσμένα από το πρωτότυπο Oli μας δείχνουν το μέλλον της φίρμας.
Στο πίσω μέρος, τα επίσης LED φώτα ακολουθούν την ίδια λογική με τα εμπρός. Βλέπουμε λοιπόν δύο οριζόντιες και μια κάθετη μονάδα (θα μπορούσες να πεις πως μοιάζει με το γράμμα «C»), να προσφέρουν στο C3 μια ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή τριών επιπέδων που το καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο. Ενώνονται δε με μια ενιαία λωρίδα που αναδεικνύει ακόμα περισσότερο το πλάτος του γαλλικού σουπερμίνι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Peugeot 208 1.2 PureTech 100 PS, ρεβάνς
Ο όγκος της τέταρτης γενιάς φαίνεται πως ισορροπεί ιδανικά με τις αναλογίες. Το αυτοκίνητο παραμένει κόμπακτ, αν και σε σχέση με την προηγούμενη γενιά έχει μεγαλώσει σχεδόν δύο πόντους σε μήκος, ξεπερνώντας τα 4,01 m. Την ίδια στιγμή, το ύψος ανέβηκε στα 1,57 m, το πλάτος στα 1,75 m και το μεταξόνιο στα 2,54 m.
Σε αντίθεση με ό,τι είχαμε συνηθίσει στο απελθόν C3, η χρωματική παλέτα και οι δυνατότητες εξατομίκευσης δεν είναι αντίστοιχα ευρείες. Μιας και το κόστος χρειαζόταν να διατηρηθεί όσο το δυνατόν πιο χαμηλά. Δεν θεωρούμε πως αυτό είναι απαραίτητα κακό, καθώς το νέο σουπερμίνι της Citroën έχει τη δική του, ισχυρή προσωπικότητα και δεν χρειάζεται πολλές φανφάρες και εντυπωσιακά gimmick για να ξεχωρίσει.
Αν λοιπόν θέλεις να εξατομικεύσεις το C3 σου, πέρα από τις έξι χρωματικές επιλογές και τη διχρωμία που προσφέρουν μερικές εξ αυτών, έχεις στη διάθεσή τα Color Clips της Citroën. Όπως μαρτυρά το όνομά τους, πρόκειται για τέσσερα κομψά, οριζόντια κλιπ τοποθετημένα στον προφυλαχτήρα και την πίσω κολόνα, που δίνουν έναν πιο ξεχωριστό τόνο στο γαλλικό μοντέλο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai i20 1.0T 100 PS 6MT
Σε αυτό το σημείο, οφείλουμε να παραδεχτούμε πως η εξωστρέφεια και η εκφραστικότητα της σχεδίασης του νέου C3 μας αρέσει καθώς φέρνει νέα ήθη στην κατηγορία. Αν βρείτε άλλο σουπερμίνι που να μοιάζει με το C3, παρακαλούμε να μας το επισημάνετε! Όπως μαθαίνουμε μάλιστα, η μεγάλη προσέλευση του κόσμου στις εκθέσεις της Citroën δείχνει πως το μοντέλο έχει κάνει ήδη γκελ στο καταναλωτικό κοινό.
Ανοίγοντας την πόρτα του νέου C3, αντιλαμβάνεσαι αμέσως πως έρχεσαι σε επαφή με μια πιο φρέσκια, εύχρηστη και μίνιμαλ σε εμφάνιση καμπίνα. Για τους ανθρώπους της εταιρείας, ο εντυπωσιασμός δεν ήταν αυτοσκοπός. Το πέτυχαν άλλωστε με την εικόνα του εξωτερικού.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Opel Corsa 1.2 Hybrid 100 PS
Γι’ αυτό και επικεντρώθηκαν στην πρακτικότητα. Το ταμπλό χωρίζεται σε δύο επίπεδα, δημιουργώντας έξυπνες θήκες-ραφάκια. Απαρτίζεται δε από σκληρά αλλά καλής ποιότητας πλαστικά που προσφέρουν την απαιτούμενη αίσθηση στιβαρότητας. Με τη συναρμογή να κινείται επίσης σε καλό επίπεδο.
Η κομψή λεπτομέρεια που δένει αρμονικά και ομορφαίνει ακόμα περισσότερο την καμπίνα, είναι η υφασμάτινη γκρι επένδυση στο δεύτερο επίπεδο του ταμπλό που σπάει τον μουντό χαρακτήρα των μαύρων πλαστικών.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mazda2 Hybrid, αντίο βενζινάδικο
Μια ακόμα funky λεπτομέρεια εμφανίζεται στο πλαϊνό μέρος όλων των θυρών. Και δεν είναι άλλη από τα λεγόμενα «happy tags» του Γάλλου κατασκευαστή. «Be cool» και «have fun» συμβουλεύει τους επιβάτες που βρίσκονται εμπρός, «feel good» και «be happy» προτρέπει τους πίσω!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai i20 1.0T 7-DCT N Line MY2025, η εικόνα πάνω απ’ όλα
Στο κέντρο του ταμπλό, στις πλουσιότερες εκδόσεις «PLUS» και «MAX», όπως αυτή της δοκιμής, φιγουράρει η οθόνη του συστήματος infotainment με διαγώνιο 10,25”. Και λέμε στις πλουσιότερες, διότι στη βασική έκδοση «YOU!» δεν υπάρχει οθόνη αλλά μια βάση που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να μετατρέψει το κινητό του τηλέφωνο στο infotainment του αυτοκινήτου.
Επιστρέφοντας στο δικό μας C3, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι πολύ εύκολο στη χρήση, με ακαριαία απόκριση στην αφή, αλλά σχετικά απλοϊκά γραφικά και ελάχιστες λειτουργίες. Υπάρχουν συντομεύσεις, εργοστασιακή πλοήγηση και φυσικά ενσωματώνει ασύρματη σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay. Εύλογα λοιπόν θα μπορούσαμε να πούμε πως απουσιάζει οτιδήποτε περιττό, μενού, υπο-μενού και λειτουργίες που περισσότερο μπερδεύουν παρά διευκολύνουν τον χρήστη. Έχεις αυτά που χρειάζεσαι και μόνο αυτά!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mitsubishi Colt 1.6 Hybrid Electric, επιστροφή
Αυτή είναι μια λογική που μας βρίσκει σύμφωνους και μας αρέσει! Προς αυτή τη κατεύθυνση, ο κλιματισμός ελέγχεται από ένα ξεχωριστό πάνελ, καθιστώντας τον χειρισμό του παιχνιδάκι ακόμα κι όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση.
Νιόφερτο είναι και το διάκτινο, με την σαφώς μικρότερη διάμετρο, τιμόνι πάνω από το οποίο «χώνεται» ο μικρός, ασπρόμαυρος ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Που η Citroën ονομάζει «head-up display». Όρος που αποδίδεται προφανώς κατ’ ευφημισμό. Μην περιμένετε λοιπόν τις ενδείξεις να εμφανίζονται στο παρμπρίζ αλλά στο πάνω μέρος του ταμπλό. Κι εδώ τα γραφικά δεν συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας. Η ουσία είναι ότι περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, πλην μίας. Όσο κι αν ψάξαμε δεν μπορέσαμε να βρούμε στροφόμετρο. Δεν υπάρχει, αλλά όσοι θυμούνται το πρώτο Cactus, δεν είναι η πρώτη φορά που οι Γάλλοι το παραλείπουν!
Υπάρχει όμως ένα στοιχείο στην καμπίνα του νέου C3 που δεν αλλάζει. Θαρρείς πως λειτουργεί ως κληροδότημα και βελτιώνεται από γενιά σε γενιά. Και δεν είναι άλλο από την άνεση, μια λέξη που από το 1919 έχει ταυτιστεί με τη Citroën.
Τα νέα καθίσματα Citroën Advanced Comfort (από την έκδοση PLUS και πάνω) συνεχίζουν να δίνουν κανονικά το παρών, χρησιμοποιώντας πρόσθετο αφρώδες υλικό για ακόμα καλύτερη αίσθηση και απορροφητικότητα. Και το αποτέλεσμα δικαιώνει του ανθρώπους της φίρμας, μιας και η άνεση θυμίζει μεγαλύτερα και πολύ ακριβότερα μοντέλα.
Εξαιρετική δουλεία έχει γίνει και στην αξιοποίηση των διαθέσιμων χώρων. Αν και το μεταξόνιο παρέμεινε το ίδιο, οι χώροι είναι αυξημένοι σε σχέση με το παλιό. Τέσσερις ενήλικοι θα βολευτούν με χαρακτηριστική άνεση, έχοντας παραπάνω από επαρκή χώρο για τα πόδια και το κεφάλι τους: 3,1 cm σε σχέση με τον ανταγωνισμό, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Citroën).
Οι πολυάριθμες θήκες για μικροπράγματα, καθώς επίσης και οι μεγάλες θήκες στις πόρτες αλλά και τα καθίσματα (υπάρχει ξεχωριστή θήκη ακόμα και για κινητό) θα διευκολύνουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα, φανερώνοντας το υψηλό επίπεδο πρακτικότητας.
Ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του, κινείται στον μέσο όρο της κατηγορίας, με 310 lt (1.180 με την πίσω σειρά αναδιπλωμένη), αν και το υψηλό κατώφλι φόρτωσης θα δυσκολέψει όταν έρθει η ώρα να φορτώσει στο πορτμπαγκάζ μεγάλα και ογκώδη αντικείμενα.
Οι αλλαγές εντός κι εκτός, όπως είδαμε είναι μεγάλες κι διακριτές. Υπάρχουν όμως κι άλλες, εξίσου σημαντικές τροποποιήσεις που δεν είναι αντιληπτές με γυμνό μάτι. Το Citroën C3 είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας, αλλά και συνολικά του Ομίλου Stellantis, που πατά στην πλατφόρμα Smart Car.
Αρχιτεκτονική που εξελίχθηκε για μοντέλα χαμηλού κόστους και δεν προοριζόταν αρχικά για τέτοια που θα κυκλοφορήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά. Στην πορεία όμως, εξελίχθηκε σε μια πέρα για πέρα ευέλικτη πλατφόρμα, ικανή να αποτελέσει τη βάση για 100% ηλεκτρικά, υβριδικά και συμβατικά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.
Κάτω από το καπό είναι τοποθετημένος ο τρίτης γενιάς 1.200άρης PureTech που αποδίδει 101 άλογα στις 5.500 rpm και 205 Nm στις 1.750 rpm. Μοτέρ που έχει ήδη καταθέσει τα διαπιστευτήριά του σε πλήθος μοντέλων του ομίλου. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση, όπως ενημερώνουν οι άνθρωποι της Citroën, είναι πιο αποδοτικό, οικονομικό και αξιόπιστο από ποτέ.
Στην πράξη αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα κιόλας μέτρα πως το 3κύλινδρο μοτέρ συνεργάζεται άψογα με το 6άρι χειροκίνητο σασμάν. Προσφέροντας στο γαλλικό μοντέλο καλές επιδόσεις από στάση: 0-100 km/h σε 10,6” και τελική 160 km/h. Και ακόμα πιο σβέλτες ρεπρίζ, χάρη στη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου.
Στις τελευταίες βοηθά και το χαμηλό βάρος των 1.151 kg που επιτρέπει στον συνδυασμό μοτέρ/κιβωτίου να κινεί με περισσότερο νεύρο το γαλλικό μοντέλο. Οι στροφές ανεβαίνουν αγόγγυστα, διαθέτοντας το απαραίτητο τσαγανό για να ολοκληρώσει με ασφάλεια προσπεράσεις, ακόμα και φορτωμένο. Ή να διατηρήσει υψηλή ταχύτητα ταξιδιού στον αυτοκινητόδρομο.
Στον ανοιχτό δρόμο, η ποιότητα κύλισης είναι καλή, παρά τις εκπτώσεις στην ηχομόνωση της καμπίνας και το αυτοκίνητο είναι ευθύβολο και σταθερό, ακόμα και σε ταχύτητα που φλερτάρει με την τελική, θυμίζοντας πάτημα μοντέλου μεγαλύτερης κατηγορίας. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους πάνω από τα 130 km/h, θεμιτό για σουπερμίνι.
Όταν βρεθείς σε δρόμο με στροφές θα διαπιστώσεις πως το νέο C3 έχει το μυαλό του περισσότερο στην άνεση παρά στην οδηγική απόλαυση. Το τιμόνι είναι ελαφρύ αλλά παρέχει αρκετή πληροφόρηση για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης δεν σε παρακινεί να πιέσεις το C3 για να μάθεις πού είναι το όριό του.
Δεν είναι αυτός ο προσανατολισμός του άλλωστε. Ως εκ τούτου θα γείρει περισσότερο από ένα Peugeot 208 ή ένα Renault Clio. Αλλά λιγότερο από αυτό που σε προδιαθέτει η SUVίστικη εμφάνισή του. Καλά σε αίσθηση και απόδοση είναι τα φρένα που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω.
Η συνολικά πολύ καλή εικόνα του νέου C3 αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο στην πόλη. Το μόνο αρνητικό που μπορείς να του προσάψεις είναι το κλασικό κροτάλισμα που ακούγεται όταν ο 3κύλινδρος δουλεύει στο ραλαντί. Σε όλα τα υπόλοιπα παίρνει πολύ καλό βαθμό! Η ψηλή θέση οδήγησης που μόνο σουπερμίνι δεν θυμίζει (7,6 cm ψηλότερη από το μοντέλο που αντικατέστησε) παρέχει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα.
Αυτό όμως που κάνει το Citroën C3 πραγματικά να ξεχωρίζει είναι η ανάρτηση. Το καινοτόμο σύστημα Citroën Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions (υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης) είναι μια αποκλειστική τεχνολογία της Citroën και διατίθεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.
Φιλτράρει δε τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων με μεγάλη μαεστρία. Και τούτο παρά τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω και τις 17άρες ζάντες. Είτε κινείσαι με αργή ταχύτητα στην πόλη είτε με τριψήφια στην εθνική. Με λίγα λόγια, ανάρτηση που δεν ταλαιπωρεί εαυτόν και αλλήλους.
Το C3 θα ελιχθεί με χαρακτηριστική άνεση στα στενά της πόλης, με τον κύκλο στροφής στα 10,6 m να υπερθεματίζει την ευελιξία του. Ελαφρύ τιμόνι, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος δε, αποτελούν πολύτιμους βοηθούς κατά τη διαδικασία της στάθμευσης.
Για το τέλος αφήσαμε την κατανάλωση. Που κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας και σε μικτή χρήση, έμεινε κάτω από τα 7 lt/100 km. Για την ακρίβεια, το trip computer έγραψε 6,8 lt. Νούμερο πέρα για πέρα αποδεκτό για μοντέλο χωρίς ίχνος ηλεκτρικής υποβοήθησης. Στον ανοιχτό δρόμο, αν δεν θες να προκαλέσεις τα ραντάρ της Τροχαίας θα δεις νούμερα που ξεκινούν με το «5».
Είναι πρόδηλο ότι με το νέο Citroën C3 η γαλλική φίρμα επιχειρεί μια… επιστροφή στα βασικά και το κάνει με στιλ. Παρά τη low cost φιλοσοφία, το νέο C3 αποδεικνύεται σε όλες τις συνθήκες πολύ πιο ικανό απ’ όσο περιμένεις. Με περιορισμένα έξτρα αλλά και χωρίς βασικές ελλείψεις είναι ένα πολύ όμορφο, άνετο και πρακτικό σουπερμίνι. Ένα αυτοκίνητο που προσφέρει μια πολύ καλή σχέση τιμής προς αξία και μπορεί να κοντράρει και αρκετά αστικά SUV.
Η βασική έκδοση YOU! ύστερα και την προωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας ξεκινά από τις €16.900. Το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον όμως βρίσκεται χωρίς αμφιβολία στις εκδόσεις PLUS (€18.900) και MAX.
H τελευταία, που ήταν και η έκδοση της δοκιμής μας, κοστίζει €19.900 προσφέροντας όλα όσα χρειάζεται ο μέσος αγοραστής: Εμπρός και πίσω φώτα LED, ράγες οροφής σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, εξωτερικά διακοσμητικά Color Clips, έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής 10,25” με σύστημα 3D Navigation, head-up display αλά Citroën, τιμόνι με επένδυση τεχνητού δέρματος, σύστημα επαγωγικής φόρτισης smartphone, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, καθίσματα Citroën Advanced Comfort, Active Safety Brake, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, Driver Attention Alert, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, Adaptive Cruise Control και πολλά ακόμη.
Πώς τοποθετείται απέναντι στον ανταγωνισμό; Όπου ανταγωνισμός σημειώστε πως έχουμε πάρει τα best-seller σουπερμίνι της ελληνικής αγοράς μέχρι σήμερα. Έχουμε και λέμε λοιπόν: Toyota Yaris €19.210, Opel Corsa €21.600, Peugeot 208 €21.600, Hyundai i20 €18.990.
Η διαφορά στην τιμή είναι αξιοσημείωτη σε σύγκριση με την έκδοση You!. Που σύμφωνοι, έχει ορισμένες βασικές ελλείψεις. Η μεσαία έκδοση PLUS όμως, που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει παραμένει φθηνότερη από τις βασικές εκδόσεις των άμεσων ανταγωνιστών. Για όλους αυτούς τους λόγους, το Citroën C3 είναι το απόλυτο talk of the town της ελληνικής αγοράς. Δείχνοντας ότι και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μπορούν να διαθέσουν στην αγορά αυτοκίνητα με υψηλό value for money.
Διαμορφώστε το δικό σας Citroën C3 στον configurator της αντιπροσωπείας, εδώ
Citroën C3 1.2 T 100 | |||
---|---|---|---|
Τι λέει το DRIVE | Το νέο C3 αντιπροσωπεύει μια ελκυστική πρόταση για όσους αναζητούν ένα μοντέρνο, κομψό, άνετο και ευχάριστο στην οδήγηση σουπερμίνι χωρίς να πλήξουν τον προϋπολογισμό τους. | ||
Τιμή | Από €16.900 (€19.900 ΜΑΧ) | ||
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | |||
Τεχνολογία | Κινητήρας βενζίνης 1.199 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, ιντερκούλερ, κίνηση εμπρός, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων | ||
Απόδοση | 101 PS/5.500 rpm, 205 Nm/1.750rpm | ||
Διαστάσεις | 4.015 x 1.755 x 1.567 mm | ||
Χώρος αποσκευών | 310-1.180 lt | ||
Βάρος | 1.151 kg | ||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |||
0-100 km/h | 10,6" | ||
Τελική ταχύτητα | 160 km/h | ||
Μέση κατανάλωση* | 6,8 lt/100 km | ||
Εκπομπές CO2 | 126-128 g/km | ||
*Μετρήσεις DRIVE | |||
Φωτογραφίες DRIVE Media Group/Θανάσης Κουτσογιάννης |