Εάν προκύπτει κάποιο εύκολο συμπέρασμα από τη συνολική εικόνα των σύγχρονων αυτοκινήτων είναι πως δεν υπάρχουν πλέον κακά μοντέλα. Τα πάντα στρίβουν, φρενάρουν και προσφέρουν ασφάλεια και αξιοπρεπές επίπεδο κύλισης. Τα αλλοτινά μέτρια αυτοκίνητα, βελτιώθηκαν. Και τα «καλά» έγιναν από ακόμα καλύτερα, έως εξαιρετικά. Ό,τι δηλαδή ισχύει στην περίπτωση των SUV PHEV που δοκιμάζουμε, των BMW X3 και Jaguar F-Pace.
Ο λόγος για δύο μοντέλα από οικογένειες της υψηλής κοινωνίας που ακολουθούν το ρεύμα της εποχής σε ό,τι αφορά στα SUV. Έχουν την εικόνα που χρειάζεται για να μην περνάνε απαρατήρητα, διαθέτουν σε ικανότατη δόση τεχνολογία και πολυτέλεια και, σαν κερασάκι, στις εκδόσεις που συγκρίνουμε μπαίνουν και στην πρίζα. Αυτό το τελευταίο τους δίνει έναν πόντο στην κλίμακα της οικολογίας. Πολύ περισσότερο όμως, τα καθιστά πιο προσιτά σε εταιρικούς στόλους και leasing για την κάλυψη των μετακινήσεων στελεχών και άλλων απαιτητικών αγοραστών.
Τι αγοράζει κάποιος με 60+ χιλιάδες ευρώ (ή 70+ στην περίπτωση της Jaguar) σε premium συσκευασία SUV PHEV; Αρχικά το συναίσθημα ότι οδηγεί ένα αυτοκίνητο με κύρος. Κάτι περισσότερο από δύο τόνους χάλυβα, δέρματος και ηλεκτρονικών, κραματωμένα σε ένα αυστηρό αμάξωμα 4,7 m.
Περί γούστου δεν θα ανοίξουμε διάλογο. Θα πρέπει όμως να ομολογήσουμε πως η μεγάλη, επιθετική γρίλια της F-Pace, σε συνδυασμό με τον Ιαγουάρο εκεί στο κέντρο, τραβά πιο εύκολα τα βλέμματα των περαστικών. Εκτός των άλλων και επειδή είναι πιο σπάνιο θέαμα συγκριτικά με τη μάσκα μιας BMW.
Εάν η όλη αντιπαράθεση σε αυτά τα SUV PHEV βασιζόταν στην αισθητική και ενείχε τη λογική καλλιστείων, η πρόταση της Jaguar θα φόραγε με ευκολία το στέμμα. Όχι διότι δείχνει πιο εντυπωσιακή στην όψη, αλλά κυρίως για τον εσωτερικό κόσμο της. Οι διαφορές στα δύο σαλόνια είναι αντίστοιχες με αυτές της business και της first class. Και τα δύο μοντέλα είναι πολύ καλά, το ένα όμως ξεχωρίζει.
Μεγέθη | BMW X3 xDrive30e | Jaguar F-Pace P400e |
---|---|---|
Μήκος | 4.708 mm | 4.747 mm |
Πλάτος | 1.891 mm | 1.936 mm |
Ύψος | 1.676 mm | 1.664 mm |
Μεταξόνιο | 2.864 mm | 2.874 mm |
Πορτμπαγκάζ | 450-1.500 lt | 619-1.239 lt |
Ρεζερβουάρ | 50 lt | 69 lt |
Κύκλος στροφής | 12,0 m | 11,9 m |
Στροφές τιμονιού | 3,1 | 2,52 |
Φρένα εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι 330 mm | Αεριζόμενοι δίσκοι 370 mm |
Φρένα πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι 330 mm | Δίσκοι 325 mm |
Ζάντες | 9,0J x 21” | 8,5J x 21” |
Λάστιχα εμπρός | 245/40 R21 | 265/45 R21 |
Λάστιχα εμπρός | 275/35 R21 | 265/45 R21 |
Βάρος* | 2.070 kg | 2.200 kg |
* Μέτρηση DRIVE
Τι μπορεί να προσφέρει παραπάνω το εσωτερικό της Jaguar; Με το ανάλογο αντίτιμο -καθώς μιλάμε για έξτρα εξοπλισμό- ένα εξαιρετικό, μπεζ σαλόνι. Το πολύ υψηλής ποιότητας μαλακό δέρμα, με τις προσεγμένες ραφές, κάνει τις αντίστοιχες δερμάτινες επενδύσεις της BMW να δείχνουν κάπως πιο συνηθισμένες.
Καταλυτική όμως είναι και η χρήση μετάλλου. Εκεί που οι Γερμανοί περιορίζονται σε μερικά διακριτικά φιλέτα, οι Βρετανοί προχωρούν στην τοποθέτηση ολόκληρων πλακών αλουμινίου, θωρακίζοντας κυριολεκτικά το σαλόνι. Αλλού με αυτή τη βουρτσισμένη θαμπάδα και αλλού γυαλιστερό, πάντα όμως με τη χαρακτηριστική υφή. Η αρχοντιά του Coventry δεν αφήνει πολλά περιθώρια για σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων.
Μήπως τώρα αναζητάτε περισσότερα στοιχεία εντυπωσιασμού; Τότε θα πρέπει να ρίξετε μία ματιά στα παχιά, μεταλλικά paddles για την αλλαγή των σχέσεων του κιβωτίου. Επίσης, στην οθόνη των 11,4” που παρότι βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό δεν είναι ενσωματωμένη αλλά «επιπλέει» πάνω από αυτό. Και τέλος, στον απολαυστικά προοδευτικό τρόπο που αναδύεται ο περιστροφικός διακόπτης των οδηγικών modes, μέσα από την κεντρική κονσόλα. Μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.
Με το ανάλογο αντίτιμο υπολογίστε επίσης ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, με μνήμες, θέρμανση, εξαερισμό και δυνατότητα μασάζ για οδηγό-συνοδηγό. Όσο για την ακουστική ολοκλήρωση, τον ρόλο έχει ένα ηχοσύστημα με την υπογραφή της Meridian, ισχύ 650W και 17 ηχεία -περιλαμβανομένου subwoofer. Το εν λόγω σύστημα διαθέτει επίσης τεχνολογία active noise road cancellation για τον περιορισμό των ενοχλητικών θορύβων στην καμπίνα.
Εξοπλισμός | X3 xDrive30e | F-Pace P400e |
---|---|---|
Έκδοση | - | R-Dynamic SE |
Αερόσακοι | 7 | 7 |
Cruise control/ενεργό | S/S | S/S |
LDW/LKA* | S/S | S/S |
CEB/BSD* | S/E | S/Ε |
Ζάντες αλουμινίου | S/21" | S/21" |
Αισθητήρες φωτός/βροχής | S/S | S/S |
Προβολείς ομίχλης/LED | S/S | S/S |
Κλιματισμός αυτόματος/διζωνικός | S/S | S/S |
Ψηφιακά όργανα/Infotainment/πλοήγηση | 12,3"/12"/S | 12,3"/11,4"/S |
Αισθητήρες πάρκινγκ εμπρός/πίσω | S/S | S/S |
Κάμερα οπισθοπορείας | S | S |
Δερμάτινο σαλόνι | S | S |
Μεταλλικό χρώμα | S | E |
S= στάνταρ, Ε= Έξτρα, *LDW: Lane Departure Warning, LKA: Lane Keeping Assist CEB: City Emergency Braking, BSD: Blind Spot Detection
Τι έχει να αντιτάξει η πρόταση της BMW; Εάν μιλάμε για το φαίνεσθαι, η αλήθεια είναι πως χάνει σχεδόν με τα χέρια κάτω. Για όποιον όμως αποφασίσει να δώσει μία δεύτερη ευκαιρία στο γερμανικό SUV PHEV, η διαφορά ίσως τελικά να μην είναι και πολύ μεγάλη. Και αυτό διότι συνήθως σε αυτή τη ζωή κάπου χάνεις και κάπου κερδίζεις.
Η Χ3 μπορεί να μην έχει αυτό το wow factor της F-Pace, διαθέτει όμως αναμφίβολα ποιοτικά υλικά και σαφώς πιο προσεγμένη συναρμολόγηση. Επίσης, σε ό,τι αφορά στο τεχνολογικό υπόβαθρο δείχνει να βρίσκεται συνολικά ένα κλικ μπροστά.
Και ξεκινάμε με την τελευταία γενιά του iDrive, του συστήματος πληροφοριών και ψυχαγωγίας της BMW που πέρασε και στην X3 ύστερα από την πρόσφατη ανανέωσή της. Η οθόνη των 12” είναι οριακά μεγαλύτερη από αυτή της Jaguar, ταυτόχρονα όμως είναι και πιο ψηλά τοποθετημένη, οπότε διευκολύνει κάπως τον οδηγό στην ανάγνωση.
Επίσης, παρότι έχουμε να πούμε καλά λόγια για την αισθητική και τα γραφικά του Pivi (το λογισμικό των Βρετανών), σε επίπεδο user interface το iDrive, απλώς δεν έχει αντίπαλο. Είναι μάλλον το κορυφαίο σύστημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή, όσο και αν αυτή η κρίση ενέχει ένα βαθμό υποκειμενικότητας.
Στην προκειμένη περίπτωση, η Χ3 της δοκιμής διαθέτει επίσης ένα εξελιγμένο και ευρύ head-up display (προαιρετικά διατίθεται και στην Jaguar). Όσο για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3”, είναι ίδιων διαστάσεων αλλά με πιο προχωρημένα γραφικά και μεγαλύτερες δυνατότητες παραμετροποίησης συγκριτικά με την έκδοση πριν την ανανέωση. Τώρα για τα υπόλοιπα, μία σειρά αρκτικόλεξων από κάθε πλευρά που αντιστοιχούν σε ηλεκτρονικά συστήματα άνεσης και ασφάλειας, και οι δύο λίστες είναι αναμενόμενα μακροσκελείς.
Ανοίγοντας το κεφάλαιο του συστήματος κίνησης, έχουμε να κάνουμε με τεχνολογία plug-in hybrid και στις δύο περιπτώσεις. Όπερ σημαίνει οικονομία στη χρήση εάν φορτίζεις τακτικά και σημαντικές φορολογικές ελαφρύνσεις.
Κάτω από τo καπό θα συναντήσουμε δύο σύγχρονους, δίλιτρους βενζινοκινητήρες, με άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότηση. Αυτοί συνοδεύονται από αντίστοιχα ικανούς ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 404 PS στην περίπτωση των Βρετανών και 292 PS για τους Βαυαρούς.
Στα χαρτιά, ο συσσωρευτής της F-Pace δείχνει πιο ικανός από αυτόν της Χ3, καθώς η ωφέλιμη χωρητικότητά του είναι 17,1 kWh, έναντι 11,2 kWh. Πολλώ δε μάλλον αφού εξασφαλίζει τη -σπάνια για PHEV- ιδιότητα να φορτίζει και από παροχή συνεχούς ρεύματος.
Συνδεδεμένο σε ένα φορτιστή DC μπορεί να αντλήσει έως και 32 kW, φορτίζοντας στο 80% σε μόλις 30’. Η μπαταρία της BMW, με τη σειρά της, δέχεται ισχύ έως 3,7 kW εναλλασσόμενου ρεύματος (έναντι 7 kW AC στηv Jaguar), απαιτώντας περίπου 3,6 ώρες για την πλήρη φόρτιση.
Μπαταρία | BMW X3 xDrive30e | Jaguar F-Pace P400e |
Χωρητικότητα* | 12,0 kWh - 11,2 kWh | 17,1 kWh - 13,7 kWh1 |
Φόρτιση | 3,6 ώρες (3,7 kW) | 5,0 ώρες (3,7 kW) |
*Ονομαστική - ωφέλιμη, 1εκτιμώμενη
Στην πράξη, η διαφορά στην αυτονομία που προσφέρει η μία πρόταση έναντι της άλλης δεν έχει τόσο μεγάλη απόκλιση. Στην πρώτη περίπτωση υπολογίστε περίπου 45 km αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης ενώ στη δεύτερη 35-40 km.
Τα νούμερα αυτά, για όποιον είναι τυπικός με τη φόρτιση, εξασφαλίζουν σημαντική οικονομία στην καθημερινή χρήση. Εφόσον μιλάμε για μέση κατανάλωση μίας διαδρομής 100 km, με μία φόρτιση, μία ρεαλιστική τιμή είναι περί τα 4,5-5,0 lt/100 km και στις δύο περιπτώσεις, συν το ρεύμα της μπαταρίας.
Εάν τώρα δεν σκοπεύεις να τα φορτίζεις συχνά παρά θα βασίζεσαι αποκλειστικά στα υγρά καύσιμα, η σχετική ένδειξη της BMW θα ανέβει στα 7,5 περίπου lt/100 km, ενώ αυτή της Jaguar στα 9,5.
Αποδοτικότητα | BMW X3 xDrive30e | Jaguar F-Pace P400e |
---|---|---|
Μέση κατανάλωση* | 4,7 lt/100 km | 4,9 lt/100 km |
Min κατανάλωση | 2,9 lt/100 km | 3,1 lt/100 km |
Max κατανάλωση | 13,7 lt/100 km | 14,1 lt/100 km |
Αυτονομία** | 40/666 km | 45/726 km |
Ρύποι CO2 WLTP | 52 g/km | 53 g/km |
Μετρήσεις DRIVE, *για τα πρώτα 100 km με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη, **ηλεκτρική/συνολική
Επόμενος σταθμός, οι επιδόσεις. Με το χέρι στην καρδιά, καμία επιλογή δεν θα αφήσει τον οδηγό παραπονεμένο. Ο διαχωρισμός έχει να κάνει με το αν επιθυμείς δυνατές ή ακόμα πιο δυνατές συγκινήσεις.
Ως αίσθηση, όταν βυθίζεις το δεξί πεντάλ στο πάτωμα, η F-Pace θα χρειαστεί μία στιγμή παραπάνω να κάνει το kickdown και να βάλει την ισχύ της στον δρόμο. Με την ηλεκτρονική πεταλούδα όμως πλήρως ανοικτή, ο θόρυβος που παράγει θυμίζει περισσότερο 3λιτρο 6κύλινδρο μοτέρ σπόρτσκαρ παρά ένα SUV PHEV.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις, τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε 5,8” -μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από τον χρόνο της Χ3. Για δύο μοντέλα με βάρος που ξεπερνά τους δύο τόνους, δεν το λες και άσχημα. Και εδώ είναι που οι άνθρωποι της BMW φαίνεται να έχουν κάνει καλύτερη δουλειά.
Παρότι ως ισχύ, η X3 υπολείπεται περισσότερους από 100 ίππους, οι διαφορές στις επιταχύνσεις από στάση και στις ρεπρίζ, δεν είναι τόσο μεγάλες. Με kickdown, τα 50-80 km/h ολοκληρώνονται σε 1,8” έναντι 2,2”. Τα 80-110 km/h σε 2,3” έναντι 2,9” και τα 110-140 km/h σε 3,4” έναντι 4,0”. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει παραπάνω από αρκετό γκάζι για μία ασφαλή προσπέραση.
Επιδόσεις | BMW X3 xDrive30e | Jaguar F-Pace P400e |
---|---|---|
0-100 km/h | 6,3" | 5,8" |
0-120 km/h | 8,5" | 7,3" |
0-140 km/h | 11,3" | 10,1" |
0-160 km/h | 15,4" | 13,0" |
0-180 km/h | 19,7" | 16,8" |
0-400 m | 14,4" @ 156,4 km/h | 14,1" @ 165,8 km/h |
0-1.000 m | 26,3" @ 201,6 km/h | - |
50-80 km/h | 2,2" | 1,8" |
80-110 km/h | 2,9" | 2,3" |
110-140 km/h | 4,0" | 3,4" |
100-0 km/h | 37,0 m | 35,1 m |
110-0 km/h | - | 42,4 m |
Τελική ταχύτητα | 210 km/h | 240 km/h |
Μετρήσεις DRIVE
Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί πως και τα δύο SUV PHEV χρησιμοποιούν το γνωστό 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF, με τις διαφορές στην κλιμάκωση να είναι ανάξιες λόγου. Οι αλλαγές είναι απόλυτα στρωτές και γίνονται στον σωστό χρόνο. Στη Jaguar όμως, όταν πας να ασκήσεις τον έλεγχο μέσω των paddles (και δεν είσαι αρκετά κομψός στις κινήσεις σου και στον έλεγχο του γκαζιού) υπάρχουν συνθήκες που βιώνεις πιο έντονο σκορτσάρισμα και ένα ελαφρύ μπέρδεμα στο κούμπωμα.
Περνώντας στα της ποιότητας κύλισης, όποιος παραπονεθεί πως υπάρχουν σημεία που τον ενοχλούν, θα είναι αχάριστος. Μικροδιαφορές υπάρχουν. Σε κάθε όμως περίπτωση, η διαδικασία της μετακίνησης είναι απολαυστική και στα δύο SUV PHEV.
Η F-Pace δείχνει δεμένη ως σύνολο. Κάπως σφιχτή -ειδικά σε ταχύτητες πόλης- για όποιον αποζητά την απόλυτη άνεση, αλλά μέχρις εκεί. Οι αναρτήσεις της δεν πρόκειται να τερματίσουν πουθενά. Αναγκάζουν όμως το αυτοκίνητο να ακολουθεί το ανάγλυφο με μία ταλάντωση ίσως λίγο μεγαλύτερη από όσο θα έπρεπε.
Ακόμα και έτσι, οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν το ταξίδι, καθισμένοι αναπαυτικά σε ένα άνετο εσωτερικό, με καλή ηχομόνωση και privacy glass κρύσταλλα.
Η Χ3 από την άλλη, δείχνει ακόμα πιο δεμένη. Με αντίστοιχα χαρακτηριστικά αλλά και μία fine-tuning πινελιά που τη φέρνει οριακά εμπρός σε οδική συμπεριφορά. Καταφέρνει να ακολουθεί με μεγαλύτερη ακρίβεια το ανάγλυφο, καθώς δείχνει να έχει πιο σωστή ρύθμιση. Στην όλη εξίσωση προσθέστε το ελαφρά καλύτερο στην αίσθηση σύστημα διεύθυνσης, αν και το εμπρός σύστημα δεν είναι τόσο κοφτερό όσο της F-Pace.
Θόρυβος dB (A) | BMW X3 xDrive30e | Jaguar F-Pace P400e |
---|---|---|
Ραλαντί | - | - |
140 km/h | 68 | 69 |
Όριο στροφών | - | 74 |
Μετρήσεις DRIVE
Φυσικά, αμφότερα τα SUV PHEV που συγκρίνουμε διαθέτουν προγράμματα που αλλάζουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά τους, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Και επίσης καλά φρένα. Με επιδόσεις ακινητοποίησης που δύσκολα πιστεύεις για τόση μάζα, αν δεν δεις τα νούμερα των μετρήσεων.
Οι μεγάλοι, αεριζόμενοι δίσκοι, σε συνδυασμό με τα -προαιρετικά- τεράστια Bridgestone Alenza 001 (245/40 R21 εμπρός, 275/35 R21 πίσω), ακινητοποιούν την BMW από τα 100 km/h σε απόσταση 37 m. Και όσο για τη Jaguar, η ίδια μέτρηση -με λάστιχα 265/45 R21 Continental ContiSportContact 5- πέφτει στα 35,1 m, όσο ακριβώς χρειάζεται και το τελευταίο Honda Civic Type R!
Τι απομένει; Μία καλή κουβέντα για τα ηλεκτρονικά που ελέγχουν τα δύο συστήματα τετρακίνησης. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, ο οδηγός είναι μάλλον απίθανο να αντιληφθεί σε ποιον άξονα και σε τι ποσοστό μεταδίδεται η ροπή από τους κινητήρες. Όταν όμως η άσφαλτος δώσει τη θέση της στο χώμα -ή σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης- η κατανομή μεταβάλλεται άμεσα και με εξαιρετική ακρίβεια.
Είναι πραγματικά ενδιαφέρον να βλέπεις με πόσο έλεγχο μπορεί ένα SUV PHEV των 2+ τόνων και 300-400 PS να ανεβαίνει σε μία έντονα επικλινή σάρα, χωρίς ίχνος σπιναρίσματος. Να σημειωθεί επίσης πως και στα δύο αυτοκίνητα η τετρακίνηση είναι μηχανική και δεν έχει να κάνει με τον ηλεκτρικό κινητήρα.
Κόστος | BMW X3 | Jaguar F-Pace |
---|---|---|
Έκδοση | xDrive30e | P400e |
Βασική τιμή | €64.150 | €74.692 |
Δοκιμής | €77.683 | €102.323 (R-Dynamic SE) |
Τέλη κυκλοφορίας | - | - |
Εγγύηση | 2-5 έτη1/6 έτη2 | 3 έτη1/4 έτη ή 160.000 km2 |
Χρηματοδότηση | Ανάλογα με τον ντίλερ | Ανάλογα με τον ντίλερ |
1Αφορά τα μηχανικά μέρη, 2αφορά την μπαταρία
Και κάπου εδώ ήρθε η ώρα να επανέλθουμε στη μεγάλη εικόνα, οδεύοντας προς τον επίλογο. Εάν υπάρχει κάτι που μένει από τη σύγκριση μεταξύ του γερμανικού και του βρετανικού SUV PHEV είναι ότι πρόκειται για δύο πραγματικά απολαυστικά αυτοκίνητα. Ό,τι και να επιλέξει κάποιος, είναι σίγουρο πως θα αναβαθμίσει το στάτους και πολύ περισσότερο την ποιότητα ζωής, παράλληλα με τη μετακίνησή του.
Τι θα διαλέγαμε για το δικό μας γκαράζ; Στοχεύοντας στην ουσία, την πρόταση της BMW αφού τελικά καλύπτει με περισσότερη λεπτομέρεια περισσότερες προσδοκίες. Είναι πιο διακριτική, με χαμηλότερη τιμή, πολύ υψηλή ποιότητα, ενώ χορταίνει απόλυτα και τις οδηγικές ορέξεις.
Εάν πάλι η πρώτη προτεραιότητα είναι η απόλυτη πολυτέλεια ή η ανάγκη να ξεχωρίζεις, ο Ιαγουάρος στη μάσκα χαμογελάει με νόημα…
Τεχνικό φύλλο | BMW X3 | Jaguar F-Pace |
---|---|---|
Έκδοση | xDrive30e | P400e |
Κυβισμός | 1.998 cc | 1.997 cc |
Ψεκασμός | Άμεσος | Άμεσος |
Τούρμπο | Ναι, διπλής εισόδου | Ναι |
Κύλινδροι | i4 | i4 |
Ισχύς | 184 PS@5.500-6.500 rpm | 300 PS@5.500 rpm |
Ροπή | 300 Nm@1.350-4.000 rpm | 400 Nm@1.500-4.000 rpm |
Θέση e-μοτέρ | Στο κιβώτιο | Στο κιβώτιο |
Ισχύς e-μοτέρ | 109 PS | 143 PS |
Ροπή e-μοτέρ | 265 Nm | 275 Nm |
Μπαταρία | Ιόντων λιθίου 12,0 kWh | Ιόντων λιθίου 17,1 kWh |
Συνολική ισχύς | 292 PS | 404 PS |
Συνολική ροπή | 420 Nm | 640 Nm |
Κιβώτιο | Αυτόματο 8άρι | Αυτόματο 8άρι |
Κίνηση | Αυτόματη τετρακίνηση | Tετρακίνηση |
Ανάρτηση E. | Γόνατα, αντιστρεπτική | Πολ. συνδέσμων, αντιστρεπτική |
Ανάρτηση Π. | 5 συνδέσμων, αντιστρεπτική | Πολ. συνδέσμων, αντιστρεπτική |
BMW X3 ΑΣΦΑΛΕΙΑ EuroNCAP 5/5 (2017) Τεστ επιβατών #93% Τεστ παιδιών #84% Τεστ πεζών #70% Βοηθήματα #58%
Jaguar F-Pace ΑΣΦΑΛΕΙΑ EuroNCAP 5/5 (2022) Τεστ επιβατών #94% Τεστ παιδιών #85% Τεστ πεζών #80% Βοηθήματα #72%