Οδηγούμε: Abarth Punto Evo

Οδηγούμε: Abarth Punto Evo

Ήταν θέμα χρόνου να περάσει και στην Abarth η τεχνολογία MultiAir. Βρήκε θέση κάτω από το καπό του Abarth Punto Evo, του ισχυρότερου πλέον μοντέλου της εταιρίας. Ο κινητήρας των 1.368 cc αποδίδει 165 PS στις 6.200 rpm και 25,5 kgm στις 2.250.

Εκτός όμως από τις μέγιστες τιμές, σημασία έχει η πανταχού παρούσα ροπή, η καλή απόκριση στο γκάζι αλλά και η οικονομία καυσίμου που επιτυγχάνεται με το MultiAir.

Τα φωτιστικά σώματα και η μάσκα του Fiat Punto Evo πλαισιώνονται από ένα νέο body kit. Αεραγωγοί, μεγάλη αεροτομή οροφής και πίσω προφυλακτήρας με μορφή diffuser δημιουργούν μια πολύ πιο επιθετική εμφάνιση από του Abarth Grande Punto. Οι ζάντες παραμένουν 17” αλλά έχουν νέα σχεδίαση. Ριζικά ανανεωμένη είναι η καμπίνα, με το γνώριμο ταμπλό του Punto Evo να έχει για την περίσταση φινίρισμα «ασφάλτου πίστας», σύμφωνα με την Abarth, και πολλές σπορτίφ λεπτομέρειες όπως οι ραφές του δέρματος στο τιμόνι και τα καθίσματα. Η επιλογή των σπορ ρυθμίσεων σε τιμόνι, γκάζι και η ενεργοποίηση του TTC (Torque Transfer Control) γίνεται από ένα manettino που θυμίζει περισσότερο το διακόπτη του DNA στις Alfa Romeo Mi.To. Το ESP δεν απενεργοποιείται πλήρως και σε κόβει σε αρκετά σημεία μέσα στην πίστα του Balocco, όπου έγινε η επίσημη παρουσίαση.

Σε αυτό το περιβάλλον, η συμπεριφορά του Punto Evo ήταν υποστροφική και η ανάρτηση φαινόταν μαλακή για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, παρά τα 20% σκληρότερα ελατήρια εμπρός. Στους πιο ήπιους ρυθμούς που ταιριάζουν σε ένα δημόσιο δρόμο, το Abarth Punto Evo βρίσκεται στο στοιχείο του. Το βάρος του τιμονιού στο Sport δεν φαίνεται τεχνητό, το TTC εξασφαλίζει επαρκή πρόσφυση στις εξόδους επιτρέποντας πραγματικά γρήγορες μετακινήσεις. Το Abarth Punto Evo θα βρίσκεται στη χώρα μας στις αρχές Ιουλίου και η τιμή του (με το αυξημένο σε 23% ΦΠΑ) θα είναι €20.250.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube