Το βασικό κιβώτιο του iQ είναι ένα πολύ καλό 5άρι χειροκίνητο. Σας εξηγούμε για πoιο λόγο να το προτιμήσετε
Βγάλαμε το συμπέρασμα εδώ στο DRIVE ότι όλοι μας θα αγοράζαμε το αυτόματο Toyota iQ. Σωστά, διότι για τη χρήση για την οποία κατασκευάστηκε το αυτοκινητάκι της Toyota, για το σταμάτα-ξεκίνα των αστικών φαναροδρομιών, δεν θες καθόλου να χρησιμοποιείς συμπλέκτη.
Άρα, υπάρχουν δύο μόνο λόγοι για να πάρει κάποιος το iQ με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ο ένας είναι να σου έχει επιβάλει ο γιατρός ασκήσεις για το αριστερό πέλμα το οποίο σε πονάει λόγω ενός κληρονομικού προβλήματος στο κυκλοφορικό σύστημα των κάτω άκρων. Ο δεύτερος λόγος είναι ο οικονομικός. Οι εκδόσεις με το Multidrive κοστίζουν επιπλέον.
Να ‘ταν κι άλλα
Πρέπει λοιπόν να ξέρετε ότι θα έχετε στο χέρι ένα εντελώς καινούριο 5άρι κιβώτιο με πολύ καλή αίσθηση, μικρές διαδρομές και θετικό κούμπωμα. Το χειροκίνητο iQ είναι ταχύτερο από το Multidrive και μάλιστα πολύ, με 14,2’’ έναντι 15,9’’ στο 0-100 km/h. Δεν συμβαίνει το ίδιο και με τις ρεπρίζ, αφού η κλιμάκωση του χειροκίνητου είναι ενοχλητικά μακριά.
Οι χρόνοι για το 80-110 km/h είναι 11’’, 18,3’’ και 20,3’’ (με 3η, 4η και 5η αντίστοιχα) έναντι 8,9’’ του CVT. Το ίδιο ισχύει και σε σχέση με το Smart που χρειάζεται 15’’ στο 0-100 km/h, αλλά μόλις 8’’ στο 80-110 km/h. Το αποτέλεσμα είναι στην καθημερινή κίνηση να έχεις μια ανικανοποίητη αίσθηση από άποψη τραβήγματος, χωρίς πάντως να αποτελεί σοβαρό πρόβλημα.
Υπάρχει ένας ακόμα λόγος να προτιμήσεις το χειροκίνητο iQ. Αντί να δώσεις τα επιπλέον λεφτά για το Multidrive μπορείς να βάλεις το άσχημο μεν, εξαιρετικό όμως σε δυνατότητες σύστημα πλοήγησης. Αυτό, διότι με όλο το σεβασμό προς την ευρηματική διαμόρφωση του εσωτερικού του μικρού Toyota, το βασικό ηχοσύστημα με τα δύο (2) μόλις κουμπιά, «δεν παλεύεται».
Τι λέει το DRIVE
Για τα τρία μέτρα m, παραμένει η καλύτερη λύση με τέσσερις ρόδες
Τεχνολογία 998 cc, 12V, 1 EEK, 68 PS / 6.000 rpm, 9,3 kgm / 4.800 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 14,2” Τελική: 150 km/h
Μέση κατανάλωση 6,9 lt/100 km